Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2449

Ikke bare idag men i hele år vil jeg si.
    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Otto har uten tvil vært vår beste idag. Liten trøst, men dog.

Kommentar

• Aspecho
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2006
      • 163

Opprinnelig skrevet av KFL41
      Morten Fevang fikk rødt kort i tppeligaen og må stå over kampen mot Haugesund. Nå har Odd anket blant annet på bakgrunn av de ikke vil at han skal sone cupkampen. Årsaken er at han ikke har lov til å spille en kamp før straffen er sonet når han får en straff på to kamper eller mer. Vi får vel ingen avgjørelse på dette før tirsdag eller onsdag.
      Faen.

Kommentar

• bingolfs
        Medlem
        Bøffel
        • Apr 2006
        • 36

Det er fint å få rett. Nå skal det bare drites ut i semien så er hele jævla sesongen som den pleier. I motsetning til Per Berg er jeg mer enn villig til å vinne gull med hvilken som helst fotball og 4.plasser med fotball som neppe kan kalles underholdende er vi så alt for godt vant med. F....

Kommentar

• Tor Hilmar
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2006
          • 42

Da var kampen slutt. Etter det jeg leser fikk både kippe og riise to gule. Da må vel ingen av de stå over cupmatchen? (Bare for å se litt framover...)
          Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

Kommentar

• KeeJay
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2007
            • 8

Dette er faen med helt UTROLIG.
            All ære til NFF, for alle de gode fotballdommerene som rekrutteres og "utdannes"(jeg vil ikke kalle det utdanning engang)
            For det første:
            -Ikke klarer dommeren å skille mellom hva som bør dømmes for, og hva som ikke bør.
            -Lillestrøm får ikke lov til å åpne kjeften engang før dommeren er oppe med kortet( i motsetning til brann og Martin Andresen, som kan si så mye han vil)
            -Kippe mister hodet IGJEN, og drar med seg Riise på lasset. Uholdbart!

Nei,det er Otto Fredrikson som skal ha det lille av stolthet. Jeg er Juniorkeeper selv, og den redninga i første omgang var noe av det råeste jeg har sett på lang tid i Tippeligaen!
            Forza Otto Fredrikson

Kommentar

• Sørum7
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Aug 2006
              • 2

Dessverre enig med Rovfugl, utrolig unødvendig å pådra seg to røde i dag, og dermed miste muligheten til å fortsatt være med i gullkampen. Kippe bør lære seg å takle rent, og Riise bør gå til en psykolog med temperamentet sitt, trist at to spillere kan ødelegge sesongavslutningen på denne idiotiske måten. Vi må tydeligvis vente enda ett år på seriegullet...men lykke til i semifinalen, gutter, dette må dere riste av dere i løpet av morgendagen!!!

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Eneste positive idag er at Pål Steffen klarte seg uten kort. Hadde også han måtte stå over mot Brann hadde det sett mørkt ut. Jeg mener han er viktigere enn Kippe med tanke på farta mot Helstad. Akkurat dette avbrekke tror jeg vi kan løse ved Johnsen inn bak. Det gikk dårlig mot TIL, men nå har han fått mer kamptrening. Pål Steffen mot Helstad og Karadas mot Johnsen. Det skal vi fkse greit. Mer bekymringsfullt er det at Riise trolig må stå over mot Stabæk i cupen, Brann på søndag og mot VIF. Det forutsetter at han får to kamper som må sones i serien, men han får ikke spille cupkampen mot Stabæk fordi før straffen ser sonet. Men får han kun en kamp, kan han både spille mot Stabæk og kampen mot VIF. Det kommer an på hvor grov han var i kjeften.

Kommentar

• AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

Jeg er så lei! Samme story år etter år...Vi har gullheng men driter oss loddrett ut hvert jævla år. Og ikke kan vi skylde på noen heller - snakk omå skyte seg selv i beinet!

Riise bør vurdere å legge ei ukeslønn på TIFO-bøssa når han er på vei opp på tribunen for å sone neste kamp! Dette går rett og slett ikke an av en proffesjonell fotballspiller på nasjonalt toppnivå!

Kommentar

• msl42
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2005
                    • 220

Opprinnelig skrevet av gutt94
                    Lykke til i gull kampen dere som er der!!!
                    Snart seler jeg billetene til brann kamppen! :evil:
                    Er du helt DUST??????
                    eLSKer fugla... ;-) :-)

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Nå er det bare å vente på at Fjøra skal skjelle ut alt og alle i alle de medier som er. Mer god PR for klubben vår...

Fy f... det tar på å holde med LSK...

Mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Aspecho
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Dec 2006
                        • 163

Opprinnelig skrevet av Tor Hilmar
                        Da var kampen slutt. Etter det jeg leser fikk både kippe og riise to gule. Da må vel ingen av de stå over cupmatchen? (Bare for å se litt framover...)
                        Riise fikk direkte rødt.

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3034

idag blir vi bortdømt! annuleringen er hårreisende og riise kan umulig ha sagt noe som fortjener kort. legg merke til dommerens glis når han blåser av kampen, så ut som han hadde spilt for stabæk. kippe glir og blir løpt på på det første kortet. hadde jeg vært spiller idag ville jeg strevd med å ikke slå ned dommer...
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

Opprinnelig skrevet av Tor Hilmar

Såvidt jeg fikk med meg fikk Riise kort for å sparke bort ballen.

Deretter må han ha sagt ett eller annet som førte til at han fikk direkte rødt kort. Hvis han har fått to gule kort så får han spille kampen mot Stabæk i cupen. Kippe får nok spille den.

Jeg TROR han Riise får spille semien dersom han får en kamp. Dersom han får to kamper, må han stå over. Men det gjenstår å se. Kanskje anken til Odd vil få følger for oss angående å spille semien.

Det blir spennende å se de nærmeste dagene. Får bare håper jeg tar skammelig feil og at Riise får spille semien.

Kommentar

• gutt94
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2007
                              • 3273

Opprinnelig skrevet av Snerten
                              Skal du selge billetene til noen så selger du til fugla fans, men i utgangspunktet så skal du faen ikke selge billetene i det heletatt. Du skal støtte Lillestrøm Sports Klubb i tykt og tynt!

ja jeg seller ikke med en gang men viss 0-3 tap mot stabek så gjør jeg det!
                              Men bare ved 0-3 Men viss vi vinner kan vi jo få en billet til.
                              KnutHSolberg

Kommentar

• BlodigHøne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 729

Rett og slett flaut å være LSK-supporter på en dag som denne. Vi driter oss så hinsides ut at det ikke er mulig. Taper sikkert mot Brann, RBK og VIF i de siste kampene, med denne innstillingen.
                                Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                                That went wherever I... did go!

Kommentar

• CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

Anuleringen er jeg med på. Det var et indirekte frispark som gikk rett i mål. Noe som betyr at det er korrekt annulert. Men det skjedde INGENTING skummelt inne i feltet for å frata dem målet.

At det går ann! Jeg var klar over at det kom til å bli masse kort i en så¨viktig kamp ,men at både kippe skal klare å pådra seg 2 gule kort på 2minutter og at Riise skal snakke seg inn i garderoben er TOTALT bortkastet.. Og med 9mann så er det vanskelig å vinne et fotballkamp..

Nå blir det hardt å være kanaris i Bergen..
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• P0P_Corn
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2004
                                    • 181

Syns vi gjennomfører en ok kamp. Vi kommer bakpå,men reiser oss. Styrer kampen helt til kippe lager sitt 3. eller 4. frispark i kampen, noe som selvfølgelig innebærer rødt kort.

Riise hadde mulighet til å lage 2 mål på feite sjanser, men blir får veik desverre.

Mykle har mistet touchen og det butter litt om dagen.

Søgård, Brenne og PSA gjør sammen med Otto en god kamp. Riise og Rambekk under middels.

Med litt marginer for en gangs skyld hadde vi faktisk hatt gode seiers muligheter.

Vi skal huske på at vi ikke spilte SÅ bra i vår, men plukket mye poeng. I høst har vi spilt på et jevnt høyere nivå, men har ikke samme uttelling.

Sier det igjen, jeg skuffer ikke når Kippe løfter Kongepokalen

Kommentar

• Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1646

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                      idag blir vi bortdømt! annuleringen er hårreisende og riise kan umulig ha sagt noe som fortjener kort.
                                      Annuleringen er korrekt. Og hvordan kan du vite hva Riise sa?

Kommentar

• MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

Ingen vits i å skylde på dommeren i dag. Kipp sitt første er feil. Resten er da ikke hans feil!

Kommentar

• KeeJay
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Sep 2007
                                          • 8

Opprinnelig skrevet av Aspecho
                                          Riise fikk direkte rødt.
                                          Riise fikk ett gult kort for å spille bort ballen. Forså å snakke til seg nok ett gult.
                                          Forza Otto Fredrikson

Kommentar

Working...