Når skal LSK holde helt inn?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

En ting er at et lag ikke vinner spesielt mange trofeer. Noe som er mye værre, er et lag som ALLTID er like i nærheten, men klarer aldri å stå løpet ut.. Burde vel ha blitt vant til dette nå, men nei.

Håper alle skjønner hva som faktisk skjedde i går. 90 minutter snudde opp ned på hele høsten jeg egentlig hadde gledet meg til. Nå ser jeg at det er starten på nedturen.

Men tilbake til temaet: Hvorfor skal LSK alltid drite seg ut når det gjelder?
    Noen som har forklaringen?
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Hvordan ta gull:

En posjon flaks blandet med en mental overbevsning om at "dette vinner vi lett". Samt at personlige feil er ikke-eksisterende eller at flaksen er såpass stor at de personlige feil som kommer ikke får betydning.

Når LSK gjør det:

Når punktene i avsnittet over er oppfylt.
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

LSKs fremste motstander i kampen om gullet er LSK selv. Den dagen vi virkelig TØR å vinne gull, vil vi også gjøre det. Frem til da kommer vi til å fortsette med å ødelegge for oss selv. I går var det ikke Tromsø som ødela for oss, det klarte vi helt glimrende på egenhånd med fatale feilvurderinger på ugunstige tidspunkter i kampen.

Kommentar

• RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

Opprinnelig skrevet av antikris
        Nå ser jeg at det er starten på nedturen.
        Jeg skjønner frustrasjonen, den føler vi alle. Men jeg håper du tar feil her. Før tapet går hadde vi ikke tapt i serien siden 17. juni. Og jeg opplevde ikke tapet mot Tromsø som noen direkte sprekk - mer som maks uflaks og marginer i mot. 6 poeng høres mye ut, og er mye. Men med 6 kamper igjen, bl.a. Brann hjemme, kan mye ennå skje. De to neste kampene mot Stabæk blir veldig avgjørende for resten av sesongen. Vi er med ennå.

Kommentar

• fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1509

Opprinnelig skrevet av antikris
          En ting er at et lag ikke vinner spesielt mange trofeer. Noe som er mye værre, er et lag som ALLTID er like i nærheten, men klarer aldri å stå løpet ut.. Burde vel ha blitt vant til dette nå, men nei.

Håper alle skjønner hva som faktisk skjedde i går. 90 minutter snudde opp ned på hele høsten jeg egentlig hadde gledet meg til. Nå ser jeg at det er starten på nedturen.

Men tilbake til temaet: Hvorfor skal LSK alltid drite seg ut når det gjelder?
          Noen som har forklaringen?
          Dette kunne fort blitt sagt dersom vi vant mot Tromsø, men tapte bortekampen mot de blæææ....og brann vant sine kamper... Så alt er ikke tapt enda, men neste uke blir voldsomt spennende....for å si det mildt. Blir det cupfinale så er jeg fornøyd med sesongen ihvertfall..
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

Kommentar

• Gullstrupa
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 190

Opprinnelig skrevet av fjacob82
            Dette kunne fort blitt sagt dersom vi vant mot Tromsø, men tapte bortekampen mot de blæææ....og brann vant sine kamper... Så alt er ikke tapt enda, men neste uke blir voldsomt spennende....for å si det mildt. Blir det cupfinale så er jeg fornøyd med sesongen ihvertfall..
            Cupfinale SEIER, så er jeg enig med deg.....
            Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1509

Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
              Cupfinale SEIER, så er jeg enig med deg.....
              Hehe...var SEIER jeg mente ja... gikk litt fort i svingene.
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

Kommentar

• LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

Hvis man ser på den troppen Tom Nordli disponerer i forhold til Mjelde, skal vi være veldig godt fornøyd med sesongen om det blir cup-finale og seriesølv.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

hvorfor skal vi være fornøyd med det ? en tropp på papiret og på banen er 5 forskjellige ting, man skal ikke se på papiret men på banen, vi har fulgt dem så langt og ser ikke hvorfor vi ikke skal klare det enda lenger, selv om vi har hard motstand igjen, synes det blir helt feil å si at vi ikke kan regne med å følge dem til linja, kampene skal spilles.... vi er jo KFL\LSK for faen , vi holder aldri kjeft og gir aldri opp før etter dommer har blåst, den dagen det er avgjort og vi ikke lenger har muligheten til å ta gullet kan vi sette oss ned å være fornøyd med sølvet dagen etterpå, men ikke før det !
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• Bekkis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 441

brann har eirik huseklepp, eirik bakke og robbie winters på benken. lillestrøm har pål strand, lasse bergan foss og dan anton johansen... stallen har mye å si... er ikke tvil om at de har flere strenger å spille på dersom dem ikke helt har dagen. Brann spiller forøvrig en veldig god fotball også. vi skal ikke være skuffet over å bli slått av brann i år... synes det var værre med enga i 2005...

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7131

Glem heller ikke at Brann tok seg råd, ved hjelp av vekslepengene Hardball tilfeldigvis hadde i lomma på det tidspunktet, til å handle inn en såpass god spiller som Azar Karadas rett før overgangsvinduet stengte. Man kan ikke sammenlikne forutsetningene til Brann vs. LSK i denne sammenhengen.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

Opprinnelig skrevet av trigz
                        Glem heller ikke at Brann tok seg råd, ved hjelp av vekslepengene Hardball tilfeldigvis hadde i lomma på det tidspunktet, til å handle inn en såpass god spiller som Azar Karadas rett før overgangsvinduet stengte. Man kan ikke sammenlikne forutsetningene til Brann vs. LSK i denne sammenhengen.
                        Nå brukte vel ikke vi noe mindre penger på nye spillere dette vinduet enn Brann gjorde, så og skylde på forutsetningene blir feil her. Men de gjorde et mye bedre kjøp i Azar Karadas enn vi gjorde i Marius Johnsen...

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7131

Marerittscenarioet mitt for neste sesong er en kronisk halvskadd Marius Johnsen, som tar over for Stefanutto på stadig opptur, som drar til England og tredobler lønna. Får endelig håpe han blir kvitt skadeplagene.

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

Opprinnelig skrevet av Henrik
                            Men de gjorde et mye bedre kjøp i Azar Karadas enn vi gjorde i Marius Johnsen...
                            Det vil tiden vise, litt tidlig å komme med bastante konklusjoner etter noen få måneder.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

Opprinnelig skrevet av mooph
                              Det vil tiden vise, litt tidlig å komme med bastante konklusjoner etter noen få måneder.
                              Forsåvidt enig i det. Men jeg blir så utrolig irritert over at vi brukte 7 mill på den mannen. Noe som gjør at vi kanskje mister Shane, som er en bedre venstreback om du spør meg. Dermed sitter vi igjen med 7 mill mindre og en dårligere back. Kan ikke fatte og begripe at det ikke er andre plasser på banen som f.eks høyreback eller venstrekant som vi med fordel heller kunne brukt de pengene på.
                              Last edited by Henrik; 19.09.2007, 14:34.

Kommentar

• fotball_marthe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1069

Det er kanskje ikke tråden for å diskutere om Marius Johnsen var et godt kjøpe eller ikke
                                Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                  Det er kanskje ikke tråden for å diskutere om Marius Johnsen var et godt kjøpe eller ikke
                                  Nei, men kanskje tråden for om dårlige innkjøp kontra de vi konkurrerer med er med på å sørge for at vi ikke holder helt inn i år heller.

Kommentar

• mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

Opprinnelig skrevet av Henrik
                                    Noe som gjør at vi kanskje mister Shane, som er en bedre venstreback om du spør meg.
                                    Neppe. Shane kan bruke dette som en dårlig unnskyldning så mye han vil men det er ikke derfor han sinker evt. signing. Mannen vil til en større liga for å tjene gryn. Om vi ikke hadde signa MJ så ville VB plassen rimelig vært tynt besatt til neste år dersom Shane går...
                                    MJ kan dessuten brukes i midten bak samt langs hele venstrekanten. Allsidig type som kan bli kjekk å ha (om han ikke blir skada hele tia).

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                    Okey da. Skakk'e skrive en bokstav til om det...
                                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7131

Opprinnelig skrevet av mooph
                                      I forhold til denne sesongen er vel konklusjonen rimelig klar.

Kommentar

• Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

Den dagen folk slutter å syte og snakke om komplekser etter en dårlig kamp... det er tross alt 18 poeng å spille om, dette kan vi ta etter sesongen (gitt at vi ikke vinner naturligvis).

Kommentar

Working...