Ser av skadestatusen at han burde være frisk nå? Kan han komme inn og ta plassen til Kahled? Jeg vil ha litt skikkelig germansk guts og fokus utpå der! Pokkern meg på tide at vi kan slenge en fersk spiller utpå og så oppleve at han blir en umiddelbar suksess og medieyndling.
Status Kiesenebner? Klar for innsats?
Collapse
X
-
En spiller som aldri før har spilt i tippeliga'en?
Var jeg Tom ville jeg benytta en del innhopp på mannen før en eventuell premiere fra start. På den annen side er det vel få som passer i anker rollen til Stabæk kampen.
Dette er vel den plassen vi har dårligst dekning på etter at Kasey forsvant (og før Kiesi er klar).Fugla mot nye høyder -
jeg regner med at TomTom er meget spent på dennes innsats og spill under dagens fugla2 kamp mot enga2. kommer han seg gjennom samfulle 90 minutter på noenlunde lovende vis, anses nok han som høyaktuell til stabæk-kampen. vi har vel hvertfall ingen andre kandidater som sterkt utkrystalliserer seg for rollenKommentar
-
Espen kan spille der, men han har ikke de optimale kvaliteter med ballen i beina som gjør at han passer perfekt inn der. Men i dagens LSK-stall finnes det desverre ikke mange alternativer som er bedre, så hvis ikke Kiesen viser seg klar for jobben er nok Espen eneste løsning i 4-3-3 noe jeg tror TomTom ikke kommer til å gå bort fra.Kommentar
-
Tja, Råner'n er jo konge han.
Men da blir vel laget noenlunde slik da kanskje?
Otto
rambekk, PSA, Kippe, Shane
Riise, Søgård, Brenne
Mykle, Sungodt, Occean
Er glad i Sungodt, men vil heller ha occean i midten foran...og lets face it..arildo er ingen kant spiller...Inn med Kisen spør du meg. La'n prøve seg.
Hva med dette laget kanskje?
Otto
Rambukk, PSA, Kippe, Shane
Riise, Kisen, Søgård
Mykle, Occean, Brenne
gå for Kisen...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Nei, vær så snill...på lik linje med Gilbert er Brenne et IKKE-materiale på kanten! Få Mykle på venstrekanten, Riise på høyre og Brenne ned som indreløper så skal jeg i stor grad være enig i denne oppstillingen her.Kommentar
-
Poenget er vel egentlig at Kisen antakeligvis passer bedre i rollen på midten. Og han bør være klar nå. Forhåpentligvis...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Han bør nok være særdeles dominerende mot enga2 i dag! Spre rundt seg med lekre pasninger, vise knallhard arbeidsmoral og toppe dette med et par kremmerhus fra 20-25 meter!Kommentar
-
Han spiller ikke a-lags fotball i år
Han var rææææva mot gutte laget til vif i dag.dan anton likeså:twisted:Kommentar
-
Kommentar
-
Da er det bare å gratulere fjøra med å selge Kasey.. Da kan vi tidligst regne med Kisen til neste år, og da er han altså like gammel som Kasey er i år.. Selge beste spilleren vår til fordel for en halvskadd og ordinær østerriker.. Gratiss!Kommentar
-
De gratulasjonene har vi gitt fjøra for lengst, ingen grunn til å trekke frem det igjen på nåværende tidspunkt. Jeg skulle gjerne sett Kasey i gult og svart på åråsen i flere år, men fotballen er og kommer alltid til å være slik at spillere kommer og spillere går. Uansett hvor stor plass i hjertene til fansen spilleren har. Det er bare å se fremover!Kommentar
-
søgård bør helt klart få rollen som defensivt anker mot stabæk.. Kiesenebner er langt fra i storform.. de eneste to spillerene som viste no i går var Tore Andre Gundersen som alltid var på hugget og hadde mange fine innvolveringer.. Også merket man at frode kippe bare hadde pause fra førsteelleveren. Men ingen imponerenes forestilling av LSK2 som spilte mot juniorene til VIF..Kommentar
-
Synd med Kiesenebner. Kanskje Gundersen bør få sjansen snart? Han bør jo få et innhopp den siste halvtimen for f.eks Waade som har virket litt småtrøtt de siste kampene. Har tro på litt friskt blod (ikke søgård sitt igjen) inn på laget, og da helst none om kan bidra fremover (IKKE på midtstopperplass, tom!).Kommentar
-
Uten at det blir optimalt, og med viten om at vi mister en defensiv fiber i bakhodet så er jeg veldig interessert i å se Simen Brenne midt i banen. Han er jo mer en indreganger enn indreløper til tider, så kanskje en rolle sentralt kan la han vise litt mer? Og heller pushe de defensive takene over på en av indreløpera. Høres sykt idiotisk ut, men jeg har en teori om at det kan funke.
Er det noe vi bør prøve neste match så er det kaos. De greiene vi skal spelle mot er avhengige av at systemet sitter 100% for å skåre mål, og da kan det fungere at vi skaper litt kaos, savvey? Er ikke så ofte systemet dems blir satt på prøve bakover på banen. Enten vinner de ballen, ellers blir de løpt fra. Syk filosofi, men faen da..I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Ingen dum ide. Han spilte vel sentralt i FFK, var jo også tenkt som en ren Korén erstatter inntil vi begynte med dette 4-3-3-tullet? Ingen tvil om at han er en teknisk meget god spiller, men han kommer ikke til sin rett som indreløper tydeligvis.Kommentar
-
Problemet med idéen er at Brenne ikke akkurat har hatt for vane å spille ballen videre denne sesongen. Den skal han ha selv og den skal ha gå med. Er redd Brenne kan gå Kasey en høy gang i dristig føring av ball på egen halvdel...Ja til pause i pausen!Kommentar
Kommentar