Så hva føler fansen??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    Så hva føler fansen??



    personlig mener jeg at dette vil være en god forsterkning, tross en noe drøy alder. og er også villig til å glemme alt maset rundt overgangen til rosenborg.

    let the past be the past, and look ahead :wink:
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #2
    Jeg vil på ingen måte la det han har gjort gå i glemme-boka, og kan nok aldri tillgi ham 100%. Men når karen selv sier at han gjerne vil til LSK, og dessuten er landslagsspiller med erfaring på svært høyt nivå så sier ikke jeg nei takk! Uwe har snakket om at vi trenger en rutinert og eldre spiller i troppen som kan gå foran de yngre spillerene med et godt eksempel. I så måte er Bergdølmo et veldig godt alternativ...

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      Er vel ikke bergdølmos eksempel jeg helst vil at de skal følge...

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Hehe, nei nå håper jeg da ikke han får alle våre lovende talenter til å stikke til trondheim gratis... Men han har sikkert blitt klokere med åra, og skjønner sikkert at det han gjorde var feil (håper hvertfall det)...

        Kommentar

        • Percy Nilegård
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 5146

          #5
          Jeg vil nok ikke hoppe i taket av glede. Det er heller ikke den signingen jeg har gått og venta på. Kanskje kommer jeg fortsatt til å kalle folk som svikter meg Bergdølmo en gang i blant. På den andre siden begynner det å bli lenge siden og det kan vel hende gutten lærte ei lekse?

          Om Andre er villig til å rekke ut en ørliten olivenkvist og ta litt selvkritikk på det som hendte for noen år siden. Da sier jeg la gå. Han er god, han har erfaring på meget høyt nivå, og ikke minst er han en alsidig kar i en lagdel som er sårbar for skader.
          "Alltid blodsprengt"!
          Fong/Macho

          Even Nordlien

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #6
            Jeg er ekstremt usikker på om jeg takler å se den mannen i gult og svart...

            Tar dere tilbake den engang utro dama deres bare fordi hu er fin?
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              #7
              Fridtjof: Nei jeg vil nok aldri tilgi henne og elske henne slik jeg en gang gjorde. Men dersom jeg møter henne igjen etter ti år og skjønner at hun angrer veldig på det hun gjorde kan vi muligens prøve å bli venner igjen.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Kjedelig om bergdølmo ender som pansererstatter i enga, hadde ikke overaska meg.
                Da vil jeg heller ha han tilbake i gult.
                Forresten imponerte aldri Bergdølmo meg spesielt når han spilte i gult, det beste jeg så av ha i gult var vel en periode han spilte på midtbanen.

                Kommentar

                • Smukken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 718

                  #9
                  Jeg husker Bergdølmo's innsats som "den dag" i går og han var og er muligens en superb defensiv og offensiv spiller. Litt usikker på formen hans nå ? Jeg ønsker han definitivt tilbake :P Tror han kan tilføre mye - ikke minst trygghet,ro og stabilitet mot topplagene.

                  Go Fjøra - go fjøra
                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Andrè Bergdølmo, aka den største svikern på Romerike .. tilbake til Lillestrøm? aldri, ALDRI ALDRI ALDRI.
                    La heller unge talenter komme til istedet for stygge sleipe svikere som Bergdølmo.

                    Den dagen Judas kommer å ber Lillestrøm SK, Kanari-fansen og hele Romeriket skikkelig mye og dypt om unnskyldning så er det greit men inntil da så eksisterer ikke denne svikeren.

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #11
                      Jeg gleder meg til å høre Rønnerns mening om denne saken. Hans mening skinner jo ofte klart og tydelig igjennom...
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      Working...