Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Leser at det er mye snakk om hvordan Bergdølmo forlot klubben på:
Er det ingen som husker hvordan Pellerud kom inn å ødelagde et lag som virkelig var på gang???
Er det ingen som husker hvordan Pellerud kom inn å ødelagde et lag som virkelig var på gang???
Jo, men nå er vel ikke Pellerud på vei tilbake til klubben, så det det er vel ikke akkurat ett aktuelt tema nå...
Jo, men nå er vel ikke Pellerud på vei tilbake til klubben, så det det er vel ikke akkurat ett aktuelt tema nå...
Og akkurat der går vel grensa også, vil jeg tro og håpe.....
Kommer han tilbake, finner jeg på noe annet å bruke fritiden min på...
Og akkurat der går vel grensa også, vil jeg tro og håpe.....
Kommer han tilbake, finner jeg på noe annet å bruke fritiden min på...
Hehe, må si meg enig i det ja... Kommer han tilbake så gir han vel bort Kippe og Koren til Molde og sparker Sungodt og Wehrmann
Om jeg ikke husker helt feil, så sto vel Pellerud i bresjen for tidenes bommert på Åråsen! Han kvitta seg med Schillern, for så å kjøpe Ole Einar Martinsen. For et bytte. Ut med Schillern, inn med Ollie! For en idiot!
Syntes dette høres veldig bra ut, syntes en venstreback kunne passet i øyblikket - ikke noe negativt om Rambekk eller Shane, men de roter litt inimellom. Kom hjem og beklag det hele så er det glemt Bergomi... alle fokuserer bare på det negative, men denne karen har også gjort utrolig mye bra for LSK
Så ellendige som alle topplaga er i år skal det ikke så mye til for at vi skal bli en gullkandidat i år. Forsvarer fra landslaget og høyreving fra u21 i tillegg til at vi får tilbake tippeligaens beste venstre ving høres bra ut.
Så ellendige som alle topplaga er i år skal det ikke så mye til for at vi skal bli en gullkandidat i år. Forsvarer fra landslaget og høyreving fra u21 i tillegg til at vi får tilbake tippeligaens beste venstre ving høres bra ut.
Ja det hørtes ut som en bra resept, men derfor skjønner jeg ikke alle som er så forbanna negative. Man heier på klubb og ikke spiller. Klarer han å hjelpe oss til medalje så er jeg rimelig sikker på at alle som er store i kjeften nå blir musestille etterhvert som akmpene går med null baklengs. Med Bergomi får vi norges beste bakrefirer!!!
Velkmooem RIISE og BE RGOMI
Petter Olafsson tok Bergdølmo i hånda på TV2 sporten i dag og begravde stridsøksa en gang for alle.
Andrè, som trener med LSK nå, satte tydelig pris på det. Han hevdet at det hadde vært en stor påkjenning da det stormet som verst....
Ellers fortalte han at LSK nå hadde lagt fram en meget interessant pakke...
Så får vi se hvor dette ender, og hvor hardt enkelte fortsatt står på at Bergomi må komme med en offentlig unnskyldning til Kanarifansens medlemmer.
Petter Olafsson tok Bergdølmo i hånda på TV2 sporten i dag og begravde stridsøksa en gang for alle.
Andrè, som trener med LSK nå, satte tydelig pris på det. Han hevdet at det hadde vært en stor påkjenning da det stormet som verst....
Ellers fortalte han at LSK nå hadde lagt fram en meget interessant pakke...
Så får vi se hvor dette ender, og hvor hardt enkelte fortsatt står på at Bergomi må komme med en offentlig unnskyldning til Kanarifansens medlemmer.
mvh
perta
For meg hjelper det ikke med unnskyldning heller, kommer han med en unnskyldning så er det noe bare han sier for å få støtte, men han mener det ikke. Men hvis han kommer til klubben så er det jo ikke mye man får gjort, bortsett fra å håpe at han blir langtidsskadet...
Kommentar