Urk, får håpe han ikke kommer :!:
Bergdølmo aktuell for LSK
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofLenge leve sakligheten CocaJerry?
Trur ikke vi har direkte vondt av bedre oppbacking på høyresia. Dessuten er det lov å akseptere andres meninger uten å stemple dem som idioter
Jeg skammer meg over å ha supportere som enkelte av dere på "lag".
Tror ikke vi har bruk for Bergdølmo på høyrekanten jeg, samme hva så ville jeg aldri tatt sjansen på å ødelegge utviklinga for Anderson hvis jeg av en eller annen sykelig dum grunn ville hatt svikern av alle judaser tilbake på laget.
Angående det Petter skrev i linken nedenfor
DETTE VAR PINGLETE
ALDRI om han får kle seg i gult hvis han ikke kommer med tidenes unnskyldning. :evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av FridtjofLenge leve sakligheten CocaJerry?
Trur ikke vi har direkte vondt av bedre oppbacking på høyresia. Dessuten er det lov å akseptere andres meninger uten å stemple dem som idioter
Jeg skammer meg over å ha supportere som enkelte av dere på "lag".
Tror ikke vi har bruk for Bergdølmo på høyrekanten jeg, samme hva så ville jeg aldri tatt sjansen på å ødelegge utviklinga for Anderson hvis jeg av en eller annen sykelig dum grunn ville hatt svikern av alle judaser tilbake på laget.
Angående det Petter skrev i linken nedenfor
DETTE VAR PINGLETE
ALDRI om han får kle seg i gult hvis han ikke kommer med tidenes unnskyldning. :evil:
Kommentar
-
Håper for all del at han ikke kommer tilbake. Glemmer aldri det han gjorde, og kommer aldri til å tilgi han heller.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Vil nå tru at Bergdølmo vil fortsette etpar år til ute, kanskje i England... Fikser vel backplass i en Championship eller L1 klubb, deretter burde alderen ha tatt ham igjen for spill øverst i Norge...
Glemmer hans opptreden aldri, men lettere å tilgi etter en stor UNNSKYLD, hvis det skulle bli slik at han kommer gratis til sommeren uten å forlange høy lønn...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Selv er jeg relativt ung, 19 år, men husker Bergdølmo-saken veldig godt.
Jeg er opptatt av at Lsk som klubb skal gjøre det veldig bra, samme om det er Ivar Hoff eller Arild Sundgot som står for prestasjonene.
Det er mange som vil ha en unnskyldning fra Bergdølmo hvis han skal komme, og det er mange som ikke vil ha han her i det hele tatt. Hvis Bergdølmo skriver under for oss ville såklart det beste vært om han hadde kommet med en god unnskyldning til oss supportere, men om det ikke skjer, så mener jeg han allikevel bør få en ny sjanse.
MEN, om han kommer håper jeg unnskyldningen kommer, om ikke muntlig eller skriftlig, så gjennom alle kampene han spiller. Han bør faen ikke trekke seg i en duell, han bør faen meg takle gørra ut av enhver engaspiller han møter,han må spille med hjertet utafor drakta, han må spille som den spilleren han faktisk er, en veldig bra en.
Og OM han greier dette, og da gjør LSK til en bedre klubb, DA er han tilgitt.
Lsk er som Petter Olafsson sier, ikke lenger en klubb som kan velge og vrake fra øverste hylle. Blandt norske spillere er Bergdølmo en av de aller beste forsvarsspillerne vi har råd til å hente. Så jeg håper han kommer, men han får bare èn sjanse til."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytLsk er som Petter Olafsson sier, ikke lenger en klubb som kan velge og vrake fra øverste hylle. Blandt norske spillere er Bergdølmo en av de aller beste forsvarsspillerne vi har råd til å hente. Så jeg håper han kommer, men han får bare èn sjanse til.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg har litt blanede følelser i denne saken. Jeg glemmer ikke det som skjedde for etter hvert en del år siden, og det den karen gjorde var fælt, og helt forkastlig. Vil aldri kunne bli glad i Bergdølmo igjen, vil aldri kunne tilgi ham 100%.
På den annen side snakker vi her om en landslags-spiller som muligens vil til LSK. Det er ikke så ofte en slik mulighet byr seg for oss, og jeg synes nesten det blir barnslig og bortskjemt å overhodet ikke ville se ham i LSK drakt igjen. Personlig setter jeg Sportsklubbens sportslig suksess over mine fordommer... Hadde denne judas-saken skjedd for 2-3 år sida hadde jeg skjønt folk mye bedre.. Dette derimot er vel 8-9 år sida, og det må gå ann å kunne få ting litt på avstand etter så mange år.
Men også jeg krever en unnskyldning fra ham. Da mener jeg ikke at han skal krype på alle fire foran kanari-fansen (som noen mener), men bare et enkelt og greit: "unnskyld, det jeg gjorde var feil, og jeg angrer". Hvis han skulle komme med en slik unnskyldning, så er det nok for meg hvertfall. Hvis noen da fortsatt ikke vil ha ham, så setter de sin egen overfølsomme stolthet høyere enn LSKs muligheter for å nå toppen, noe jeg ikke respekterer!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Jeg har litt blanede følelser i denne saken. Jeg glemmer ikke det som skjedde for etter hvert en del år siden, og det den karen gjorde var fælt, og helt forkastlig. Vil aldri kunne bli glad i Bergdølmo igjen, vil aldri kunne tilgi ham 100%.
På den annen side snakker vi her om en landslags-spiller som muligens vil til LSK. Det er ikke så ofte en slik mulighet byr seg for oss, og jeg synes nesten det blir barnslig og bortskjemt å overhodet ikke ville se ham i LSK drakt igjen. Personlig setter jeg Sportsklubbens sportslig suksess over mine fordommer... Hadde denne judas-saken skjedd for 2-3 år sida hadde jeg skjønt folk mye bedre.. Dette derimot er vel 8-9 år sida, og det må gå ann å kunne få ting litt på avstand etter så mange år.
Men også jeg krever en unnskyldning fra ham. Da mener jeg ikke at han skal krype på alle fire foran kanari-fansen (som noen mener), men bare et enkelt og greit: "unnskyld, det jeg gjorde var feil, og jeg angrer". Hvis han skulle komme med en slik unnskyldning, så er det nok for meg hvertfall. Hvis noen da fortsatt ikke vil ha ham, så setter de sin egen overfølsomme stolthet høyere enn LSKs muligheter for å nå toppen, noe jeg ikke respekterer!
Der sier han selv at han ikke angrer, og mener at han ikke har gjort noe galt. Hva er en unnskyldning fra en som ikke angrer?I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Er det noe jeg har lært gjennom mange år som fotball-supporter så er det: stol ALDRI blindt på media. Spesielt når det gjelder konflikt-saker. Mediene er utrolig flinke til å smøre tjukt på, og skape konflikter på egen hånd.
Hva Bergdølmo sier ifølge avisene stoler lite eller ingenting på. En unnskyldning fra ham skal derfor heller ikke komme gjennom media, men offisielt på Åråsen, hvor han feks kan si ordene "unnskyld" over høytaler-annlegget. Da er jeg fornøyd, og det mener jeg de fleste bør være...Kommentar
-
Hvis judas skal være aktuell så syns jeg det er rart at ikke Torjus var det også... Det er på venstre back vi trenger en forsterkning(hvis ikke det er der rambekk er tiltenkt en plass da.), og da hadde Torjus vært like bra som judas. Hvis Judas setter sin fot på åråsen utenom som supporter, så skal sangen Cocajerry skreiv opp her om dagen, skrikes ut for full hals.. Man tilgir ikke en spiller som tar arbeidsgivern sin og fansen i 2,ern så lenge han ikke viser noen tegn til anger...
Ett stort NEI til Judas!!!!!Kommentar
-
Akkurat lest gjennom hele linken, og det som jeg egentlig lurer på er hva som skjer i KFL. greit dere som ikke er gamle nok til å huske saken, men hva gjorde KFL i 97?
Så vidt jeg husker ble et gammelt hvit drittsekk/svart drittsekk postkort (var en anti-rassisme kampanje på den tida) manipulert, slik at Bergdølmo direkte ble sammenlignet med Hitler/Idi Amin. Det var følelsene den gangen, og nå skal liksom alt være glemt?
Kommer Bergdølmo tilbake til Åråsen, hvilket jeg virkelig ikke håper, og får støtte av en majoritet av KFL, mener jeg vi er en supporter klubb uten sjel. Da kan man like gjerne kjøpe sesongkort på OKS.
LSK vil alltid være fotballklubben min, men hvis KFL bestemmer seg for å bli Bergdølmo supportere, er jeg usikker på om KFL faktisk er en verdig fan-klubb til LSK
Vi sammenlignet ikke han bare med Judas, men også med Hitler..Kommentar
-
Enig med mye av det du skriver MR_E
Bergomi svikta oss, for min del tilgir jeg det aldri!!!
Det passer nok jævli bra for han å komme til LSK nå som ingen andre vil ha han, men signer ledelsen andre` begynner jeg faen meg å lure på hva som skjer. En unnskyldning nå hjelper ikke på det han gjorde, han svikta sportsklubben og han svikta hundrevis av fans som forguda han!Kommentar
-
Synes denne saken begynner å bli ganske het nå, veldig mange forskjellige meninger og artikler på diverse nettsteder.
Men det er bra, det viser at den tydeligvis vekker følelser.
Jeg er faktisk litt enig hva som blir sagt.
Det skal være noe spesielt og ta seg den stolte gule drakta vår.
Vi kan ikke selge "sjela" vår for en 4.plass og noen hundretusen fra et eventuelt royal-league spill.
Det er tydelig merkbart at vi er en klubb og supprtergjeng som er sulteforet på suksess, men jeg tror ved å ønske den personen som pissa mest på klubben vår de siste 15 årene tilbake velkommen med åpne armer ikke hjelper så mye.
Alle har rett til sine egne meninger, men jeg vil ikke ha han tilbake.
NEI TIL JUDAS! :evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av LSK-supp.
Nordby: Hvordan kan du i det hele tatt uttale og ha slike sterke meninger om hva folk bør mene/føle om noe du ikke selv har opplevd.
Nordby er ikke gammel nok!!! Prøv å forstå dette!
Hva skal vi med en gammel Judas i Lillestrøm? Er han en forsterkning?
Personlig skal jeg pipe ut den dritten så det holder hvis han kommer tilbake i gul drakt - noe jeg ikke tror han gjør.
Jeg leser forresten (husker ikke hvor) at styret vil ta Fansen med i diskusjon om hvorvidt det er ønskelig å ha Judas med på laget..
Skal ikke si jeg husker saken veldig godt, men jeg husker den godt nok til at jeg var "bitter", men jeg er villig til å tilgi han fordet. Kanskje er det du som ikke er voksen nok til å tilgi?Kommentar
-
Et lite eksperiment/en utfordring til den enkelte:
Hva om Bergdølmo begynner å spille for LSK igjen? Hva gjør akkurat DU da? Bytter klubb?
Det kommer ihvertfall ikke jeg til å gjøre.
For dersom jeg gjorde det, ville jeg da strengt tatt være noe bedre enn den som jeg ikke kunne tilgi?Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr_emener jeg vi er en supporter klubb uten sjel. Da kan man like gjerne kjøpe sesongkort på OKS.FerdigskåraKommentar
Kommentar