Bergdølmo aktuell for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
    Kunne ikke vært mer enig, noen prisipper og verdier får man ha.
    Han sier jo rett ut at han hadde tatt en jobb i VIF hvis han hadde fått den samme lønnen som alkis-sønnen har.
    Kanskje det var ment med en viss ironisk undertone, men tror idioten hadde gjort det også.
    Håper virkelig ikke majoriten i Kanari-Fansen ønsker judas tilbake.....
    Er nok ganske mange i dagens KFL som ikke var med i 97, og derfor ikke har noe spes. forhold til saken.

    Man tilgir ikke svikere og deretter tilbyr de masse penger og jobb.

    Jeg kommer til å slenge dritt til Bergdølmo, selv om han spiller i LSK-drakta, han er den ikke verdig.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #42
      Jeg velger å ikke ta noe standpunkt i saken, ettersom jeg kanskje (jeg husker det men ikke godt nok), var for ung når dette skjedde. Men vis bergdølmo blir lsk spiller igjen, og du slenger dritt til han DA, da er jeg svært uenig med deg. Kommer han til lsk kommer jeg til å støtte han uansett, om han lurte oss/tok en idiotisk avgjørelse for 10 år siden.

      Uansett hvem som spiller i fugla drakt, og gjør det dem kan, støtter jeg dem, om så rekdal hadde blitt fugla spiller, så hadde jeg ikke slengt dritt til han.

      Jeg sier ikke at jeg vil ha tilbake bergdølmo, men vis han kommer, da er det ikke noen vits å slenge dritt.

      Kommentar

      • MagnetMagne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 446

        #43
        Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


        Her innrømmer jo Bergomi selv at han (er)/var/(kommer til å bli?!?) Judas..
        Snart neste hælj.....

        Always Hardcore
        TS05

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #44
          Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
          http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73624

          Her innrømmer jo Bergomi selv at han (er)/var/(kommer til å bli?!?) Judas..
          Men Lillestrøm ligger hans hjerte nærmest...

          Jeg skjønner dem i KFL som ikke vill ha han tilbake pga. det som skjedde i 96.

          Likevel: det er snart 10 år siden, og hvis han skulle komme tilbake med en forhåpentligvis litt ydmyk holdning bør vi være store nok til å tilgi..

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #45
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Jeg velger å ikke ta noe standpunkt i saken, ettersom jeg kanskje (jeg husker det men ikke godt nok), var for ung når dette skjedde. Men vis bergdølmo blir lsk spiller igjen, og du slenger dritt til han DA, da er jeg svært uenig med deg. Kommer han til lsk kommer jeg til å støtte han uansett, om han lurte oss/tok en idiotisk avgjørelse for 10 år siden.

            Uansett hvem som spiller i fugla drakt, og gjør det dem kan, støtter jeg dem, om så rekdal hadde blitt fugla spiller, så hadde jeg ikke slengt dritt til han.

            Jeg sier ikke at jeg vil ha tilbake bergdølmo, men vis han kommer, da er det ikke noen vits å slenge dritt.
            Rekdal har ikke en dritt med dette å gjøre og det hadde ikke vært i nærheten av å være det samme engang #-o .

            Skjønner du ikke at å ikke ta standpunkt er akkurat det samme som å ta standpunkt å si at det er greit det han gjorde?.

            Deg og dine likesinnede synes det er greit at folk behandler LSK som dritt uten å be om unnskyldning engang.
            Hvor godt liker dere å bli knulla bak liksom? [-(


            Noen gi mail-adressa til Fjøra............

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #46
              Opprinnelig skrevet av RSP
              Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
              http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73624

              Her innrømmer jo Bergomi selv at han (er)/var/(kommer til å bli?!?) Judas..
              Men Lillestrøm ligger hans hjerte nærmest...

              Jeg skjønner dem i KFL som ikke vill ha han tilbake pga. det som skjedde i 96.

              Likevel: det er snart 10 år siden, og hvis han skulle komme tilbake med en forhåpentligvis litt ydmyk holdning bør vi være store nok til å tilgi..
              Man tilgir ikke folk som ikke har bedt om unnskyldning.
              Dessuten er det 10 år for seint.

              Kommentar

              • trønder-fugl
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jan 2005
                • 29

                #47
                Syns dette er en vanskelig sak. Mannen har vært en judas, glemmer aldri hvor svikta jeg følte meg når han gikk til rbk. Men det er jo lenge siden, men er det nok? Han er mer enn god nok for lsk men er velddig usikker på om jeg vil ha han tilbake. Men kommer han med en unnskyldning så må jeg tenke litt på det. :?

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #48
                  Du har bestemmt deg og da veit jeg at du er umulig å diskutere mot.

                  MEN, vil du slenge dritt til han vis han til slutt kommer til lsk? uansett om han ber om unnskyldning eller ikke?

                  - Hvem velger du av VIF og LSK?

                  - Jeg kan vel ikke bli "Judas" én gang til, kan jeg vel? spør Bergdølmo, som fikk stemplet av Kanari-fansen da han gikk fra Lillestrøm til Rosenborg på 90-tallet.

                  - Det er Lillestrøm som ligger hjertet mitt nærmest, legger han forsonende til, og avviser at han er tilbudt en administrativ jobb i Vålerenga.

                  Kanskje han drar en sleiping her, men han er iværtfall ydmyk, noe jeg ser på som positivt.

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                    Man tilgir ikke folk som ikke har bedt om unnskyldning.
                    Dessuten er det 10 år for seint.
                    Du har et poeng her...for meg hjelper det mye om han viser en ydmyk holdning i forhold til klubben/fansen - på en måte tolker jeg vel det som en type unnskyldning.

                    Kommentar

                    • Kølla Riisa
                      Seniormedlem
                      • Jun 2004
                      • 1021

                      #50
                      Vet ikke helt om jeg vil ha han tilbake uansett, unnskyldning eller ikke.
                      Virker ikke som så mange ting har forandret seg, tuller med judas stempelet og jeg tror ikke han egentlig skjønner hvordan hans posisjon er i Lillestrøm.
                      Han er ikke akkurat på topp 10 lista over gamle helter.
                      Savner en del ydmykhet fra han sin side og jeg tror sannelig ikke det kommer noen unnskuyldning hvis han blir LSK-spiller igjen.
                      Han fremstår rett og slett som en midre inteligent person uten noen særlige sosiale antenner.

                      nok en gang.
                      NEI TIL JUDAS!

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Du har bestemmt deg og da veit jeg at du er umulig å diskutere mot.

                        MEN, vil du slenge dritt til han vis han til slutt kommer til lsk? uansett om han ber om unnskyldning eller ikke?

                        - Hvem velger du av VIF og LSK?

                        - Jeg kan vel ikke bli "Judas" én gang til, kan jeg vel? spør Bergdølmo, som fikk stemplet av Kanari-fansen da han gikk fra Lillestrøm til Rosenborg på 90-tallet.

                        - Det er Lillestrøm som ligger hjertet mitt nærmest, legger han forsonende til, og avviser at han er tilbudt en administrativ jobb i Vålerenga.

                        Kanskje han drar en sleiping her, men han er iværtfall ydmyk, noe jeg ser på som positivt.
                        At dette er 8 eller 50 år siden spiller ingen rolle, han var en sviker og et svin den gang som nå.
                        For å sette det på spissen ville man ikke tilgitt qvisling etter 500 år, eller?

                        Og ja, du har rett, du kjenner ikke episoden bortsett fra det du har hørt/lest

                        Spiller ingen rolle om han ber om unnskyldning, han angrer neppe på det han gjorde, og grunnen til at han vil spille for lsk nå, er jo meget innlysende.

                        Han mangler gode tilbud fra utlandet, er og vil bosette seg på romerike og ser LSK derfor som en kilde til penger og landslagspill, tror du kanskje han vil til oss fordi han brenner for å spille for nettopp LSK, klubben han alltid har elsket?!

                        Man kan ikke kaste alle prinsipper, bare fordi laget kan bli styrket litte granne av en spiller som faktisk er over toppen av sin karriere og vgil prøve å tjene inn litt penger på tampen. Kan heller bruke pengene på en spiller som ikke har rævpult klubben tidligere, det har nemlig Bergdølmo gjort. Dessuten er han et usympatisk svin personlig også, som jeg har nevnt tidligere.

                        Ja, jeg kommer nok til å komme med ufine kommentarer selv om han kommer til lsk, drakta gjør han ikke til noe bedre menneske.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av RSP
                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                          Man tilgir ikke folk som ikke har bedt om unnskyldning.
                          Dessuten er det 10 år for seint.
                          Du har et poeng her...for meg hjelper det mye om han viser en ydmyk holdning i forhold til klubben/fansen - på en måte tolker jeg vel det som en type unnskyldning.
                          Tingen er at om han viser en udmyk holdning nå så vil det bare være for å oppnå egne fordeler ved å signe. Man spør småunger om unnskyldning, voksne folk pleier som regel å forstå når de skylder noen en eller flere unnskyldninger.

                          Hvis han spiller gratis (med kun bonuser) for LSK 1 sesong, og ber om unnskyldning på alle fire foran KFL på Kristiansand stadion rett før avspark i første seriekamp så har vi en deal på gang.

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                            Opprinnelig skrevet av RSP
                            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                            Man tilgir ikke folk som ikke har bedt om unnskyldning.
                            Dessuten er det 10 år for seint.
                            Du har et poeng her...for meg hjelper det mye om han viser en ydmyk holdning i forhold til klubben/fansen - på en måte tolker jeg vel det som en type unnskyldning.
                            Tingen er at om han viser en udmyk holdning nå så vil det bare være for å oppnå egne fordeler ved å signe. Man spør småunger om unnskyldning, voksne folk pleier som regel å forstå når de skylder noen en eller flere unnskyldninger.

                            Hvis han spiller gratis (med kun bonuser) for LSK 1 sesong, og ber om unnskyldning på alle fire foran KFL på Åråsen rett før avspark i første seriekamp så har vi en deal på gang.
                            Som sagt skjønner jeg hva du mener. Og med mindre ydmykheten er ekte, og han kommer med noen forsonende ord som unnskyldning, er heller ikke jeg keen på å hente han til Åråsen.

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av RSP
                              Som sagt skjønner jeg hva du mener. Og med mindre ydmykheten er ekte, og han kommer med noen forsonende ord som unnskyldning, er heller ikke jeg keen på å hente han til Åråsen.
                              Finfint. 8)

                              Kommentar

                              • tplpeters
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jan 2005
                                • 5

                                #55
                                nei

                                nei svikere kommer ikke inn i varmen men han skal sikkert ha 2 mill i årlønn så han må nok gå til vif der samler dem på gamle avdanka skadete spillere lsk for life
                                Gammel bøffel/kanari nå

                                Kommentar

                                • Jan Banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 809

                                  #56
                                  Judas kan bare holde seg laaaangt unna Åråsen for min del.

                                  1. Han utnyttet LSK og lurte fansen så til de grader
                                  2. Han er gammel
                                  3. Han er gammel
                                  4. Han utnyttet LSK og lurte fansen så til de grader
                                  5. Han utnyttet LSK og lurte fansen så til de grader

                                  Ingen klubb har bruk for en fotballspiller på hell uten et fnugg av moral.
                                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                  Stuart Baxter har forstått det.

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av RSP
                                    Men Lillestrøm ligger hans hjerte nærmest...
                                    derfor han kommer til å velge vif hvis han får like mye som iversen..
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      #58
                                      - Hvem velger du av VIF og LSK?

                                      - Jeg kan vel ikke bli "Judas" én gang til, kan jeg vel? spør Bergdølmo, som fikk stemplet av Kanari-fansen da han gikk fra Lillestrøm til Rosenborg på 90-tallet.



                                      Nei, du kan ikke bli judas, ettersom du aldri har slutta å være judas. Dermed kan du trygt velge vif. Hjelper det?

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        - Hvem velger du av VIF og LSK?

                                        - Jeg kan vel ikke bli "Judas" én gang til, kan jeg vel? spør Bergdølmo, som fikk stemplet av Kanari-fansen da han gikk fra Lillestrøm til Rosenborg på 90-tallet.



                                        Nei, du kan ikke bli judas, ettersom du aldri har slutta å være judas. Dermed kan du trygt velge vif. Hjelper det?
                                        Går han til vif, tror jeg vi kommer til å se tidenes velkomst av fiendtlig art på Åråsen gitt......

                                        petter

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          #60
                                          Han skal jo flytte til romerike, og han blir aldri spesielt populær hos lsk supporterne uansett. Siden Vif plutselig er populære på romerike bør han kanskje satse på å bli bestevennen dems isteden.
                                          P.S. Hvordan endte egentlig bohinen hos vif, liker ikke helt at han er der.

                                          Kommentar

                                          Working...