Bergdølmo aktuell for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    La han komme og bevise på banen at han er
    villig til å blø for stolte lsk.
    Det som skjedde er skjedd, det er lenge siden
    å det var uoverstemmelser med visse i ledelsen.
    Vi må jo kunne være så store at vi kan legge den saken bak oss.
    Det viser jo hvor stort et meneske er hvis det greier å tilgi!!
    Å tilgi står det etter min mening stor respekt av!!

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      Opprinnelig skrevet av Nordby
      Opprinnelig skrevet av Fugla
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

      Nordby: Hvordan kan du i det hele tatt uttale og ha slike sterke meninger om hva folk bør mene/føle om noe du ikke selv har opplevd.
      Svaret er: Nordby var ikke medlem av Fansen når dette skjedde. Han visste nok knapt hva fotball var!
      Nordby er ikke gammel nok!!! Prøv å forstå dette!

      Hva skal vi med en gammel Judas i Lillestrøm? Er han en forsterkning?

      Personlig skal jeg pipe ut den dritten så det holder hvis han kommer tilbake i gul drakt - noe jeg ikke tror han gjør.

      Jeg leser forresten (husker ikke hvor) at styret vil ta Fansen med i diskusjon om hvorvidt det er ønskelig å ha Judas med på laget..
      Jeg var 8-9 år når det skjedde, er 17 nå så litt av det husker jeg da. Har i tillegg et humbug å kanari fra 96? Med svært bilde av Bergdølmo med teksten "hvit drittsekk", og en annen fyr (husker ikke hvem),hvor det står svart drittsekk

      Skal ikke si jeg husker saken veldig godt, men jeg husker den godt nok til at jeg var "bitter", men jeg er villig til å tilgi han fordet. Kanskje er det du som ikke er voksen nok til å tilgi?
      Tydelig at du er sytten.

      Sakens kjerne er ikke bare tilgivelse eller ikke.

      Ønsker man å se en spiller som har sveket klubben i våre hjerter på en særdeles usympatisk måte og heller ikke i ettertid angrer på det, tilbake i LSK-drakta?
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        Selvfølgelig ettersom han sannsynlig vis ville vært en sportselig forsterkning, og siden det er over 8 år siden dette skjedde.

        Greit jeg er "Sytten" men du oppfører deg ikke akkurat som om du er +20 i denne, eller et par andre av trådene som er aktuelle på forumet nå.

        Kommentar

        • Siggen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 656

          En "forklaring" til den mildt sagt dårige oppførselen til Bergomi er behandlignen Dennis fikk da han måtte slutte... De var\er kompiser og svogere.
          ----------------------------------------------------------------------------
          Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
          ----------------------------------------------------------------------------

          Kommentar

          • S.Holtvedt
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Mar 2004
            • 19

            I denne saken synes jeg folk må få øyene opp.
            Hvis Bergdølmo ønsker å spille for fugla, så klart han skal det.
            Vi trenger alle de gode spillerne vi kan få,og det er ikke til å legge skjul på at Bergdølmo er bedre enn alle våre forsvarsspillere.

            Nå må folk slutte å grine og sutre over noe som skjedde tilbake i 1997. Han har selv sagt at han angrer på måten overgangen til RbK skjedde på,og det må vi bare akseptere. At han skal gå ut og be KfL om personlig unnskyldning er bare piss,og noe av dummeste jeg har hørt.... I 1997 var vi vel 300 mann som sto under tv-bua på gamle ståtribunen. Tid leger alle sår.

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              Greit at Bergomi hadde en mindre heldig avskjed når han gikk til RBK.
              Det er vi alle enige om.
              Da er spørsmålet om vi vil ha han tilbake.Mitt syn på det er et klart ja.
              Grunnen er ikke verre enn at han vil være en solid forsterkning til laget vårt.Det er fotball vi driver med i LSK og målet er å få et best mulig lag og til det trenger vi gode spillere.Bergomi er landslagsspiller og vil holde et slikt nivå i minst et par sesonger til.Han kan fort være forskjellen på en 6.plass og medaljer denne sesongen.Og de som syns vi har råd til å si nei til noe slikt setter fansen foran klubben og det må aldri skje!
              Vi er der for Lillestrøm SK og ikke omvendt.Da er vi på feil spor.
              Så la oss gi mannen en sjanse til å vise at han duger i LSK-drakta og gi oss noe tilbake får den måten han forlot oss på i 1997.

              Der Bomber

              Kommentar

              • Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 720

                Bra oppsummert Felt C: jeg er enig i din oppsummering.

                Det er alltid to sider av en sak og nå husker ikke jeg hvem som satt i styret den gang - men la oss gi Bergdølmo en sjanse hvis han virkelig ønsker det.
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Felt C. Knall skrevet, bare synd at folk ikke tenker som oss. LSK foran alt annet piss.

                  Kommentar

                  • eivind
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Nov 2003
                    • 5

                    Tenk dere om!

                    I all verden.. Hva er dette for noen holdninger???? Hva er så galt med Andre? Se litt på saken rundt overgangen fra hans stå sted, så kanskje det går opp et lite lys for noen.... Det som skjedde med ham ville skjedd med alle oss andre også. La ham være! Og gi ham heller en varm og god velkomst, hvis han eventuelt kommer tilbake til oss. Slike kvalitets spillere vokser ikke på trær! En spiller som kan gå inn i et hvert lag er alltid velkommen til oss, så lenge han ikke har spilt for Vålerengen IF!!!

                    Prøv heller og huske hva han har gjort for klubben vår!!!!
                    Med Hilsen Eivind Müller
                    Eivind S

                    Kommentar

                    • Fugla
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 1718

                      Re: Tenk dere om!

                      Opprinnelig skrevet av eivind
                      I all verden.. Hva er dette for noen holdninger???? Hva er så galt med Andre? Se litt på saken rundt overgangen fra hans stå sted, så kanskje det går opp et lite lys for noen.... Det som skjedde med ham ville skjedd med alle oss andre også. La ham være! Og gi ham heller en varm og god velkomst, hvis han eventuelt kommer tilbake til oss. Slike kvalitets spillere vokser ikke på trær! En spiller som kan gå inn i et hvert lag er alltid velkommen til oss, så lenge han ikke har spilt for Vålerengen IF!!!

                      Prøv heller og huske hva han har gjort for klubben vår!!!!
                      Med Hilsen Eivind Müller
                      Ville dette skjedd med alle oss andre??
                      Såvidt jeg vet så finnes det folk som er ÆRLIGE og som tross alt har baller nok til å be om unnskyldning hvis de har gjort en feil... Så når det gjelder det innlegget ditt så taler ikke det for alle!!!
                      Så lenge Bergdølmo VET at en stor del av Fansen hater ham, så er det ekstremt uklokt av han og ikke være mann nok til å be om unnskyldning..

                      HVEM skal han ta plassen til??
                      Og HVA i H"/%#%%/ har han gjort for klubben vår????
                      Homer Simpson.



                      www.ultrassarp.no

                      Kommentar

                      • Smukken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 720

                        HVEM skal han ta plassen til??
                        Shane på venstrekanten - sist "Bergis" spilte i Lillestrøm storspilte han som regel på venstrekanten og var vesentlig bedre enn f.eks. Torjus og Indy i samme rolle.

                        Pluss det faktum at han er veldig flytbar ved karantener/skader og kan med hell benyttes i hele backrekka og evt. på midtbanen ved "kriser".

                        Jeg ønsker André mer enn velkommen tilbake - jeg forstår at enkelte ønsker en dyp beklagelse. Signer han for Lillestrøm vil han sikkert forklare omstendighetene og komme med en "uttalelse" som alle vil akseptere. Word.
                        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                        Kommentar

                        • Kølla Riisa
                          Seniormedlem
                          • Jun 2004
                          • 1021

                          Det blir litt dumt å sitte og si at tenk på alt det har han gjort for klubben. Virker som du prøver å være moralens vokter her. Om han skal tilgis eller ikke det er en annen sak. Men å dra til det stadium hvor du sier: "tenkt alt han gjort for klubben"

                          Bergdølmo utmerket seg ikke spesielt på det LSK-laget som var på hans tid.
                          Det var profiler som Schiller, Solbakken og Grodås som var mer populære og enda bedre.
                          Utviklingen hans og spillet han skjøt virkelig først fart på Lerkendal.
                          Og ja, han er en god fotballspiller nå.

                          Kommentar

                          • Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

                            Opprinnelig skrevet av Smukken
                            Det finnes bare en GUD.

                            ..og han heter definitivt ikke Andrè Bergdølmo.... :lol:
                            Homer Simpson.



                            www.ultrassarp.no

                            Kommentar

                            • Felt C
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 776

                              Bergomi kan bekle alle plasser i forsvaret og vil vel relativt enkelt ta både en stopperplass og venstrebacken.
                              Jeg tror ikke at store deler av fansen hater fyren.Jeg tok personlig en ringerunde blant det jeg vil si er eldre KFL`ere og gutter som sitter idag,men i mange år har vært aktive rundt LSK/KFL.Der var det utelukkende positive holdninger til at Bergomi kommer hjem.
                              Dessverre er det ofte de negative holdningene som blir lagt mest merke til og jeg får inderlig håpe at disse kreftene ikke vinner frem med sitt "hat".
                              Jeg er ganske enkelt av den oppfatning at det store flertallet vil ha Andrè hjem.

                              Kommentar

                              • Fugla
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 1718

                                Opprinnelig skrevet av Felt C
                                Bergomi kan bekle alle plasser i forsvaret og vil vel relativt enkelt ta både en stopperplass og venstrebacken.
                                Jeg tror ikke at store deler av fansen hater fyren.Jeg tok personlig en ringerunde blant det jeg vil si er eldre KFL`ere og gutter som sitter idag,men i mange år har vært aktive rundt LSK/KFL.Der var det utelukkende positive holdninger til at Bergomi kommer hjem.
                                Dessverre er det ofte de negative holdningene som blir lagt mest merke til og jeg får inderlig håpe at disse kreftene ikke vinner frem med sitt "hat".
                                Jeg er ganske enkelt av den oppfatning at det store flertallet vil ha Andrè hjem.
                                Og jeg er ganske enkelt av motsatt oppfatning... :roll:
                                Homer Simpson.



                                www.ultrassarp.no

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Bra inlegg av felt c(det nest siste). Tror jeg ønsker at vi henter bergdølmo. Har vippa en del, men han vil jo utvilsomt forsterke laget.

                                  Men jeg synes det er flott med all sytinga og klaginga over at bergdølmo vil til klubben, dette har endelig skaffa oss litt opmerksomhet i media. Mer syting på forumet!

                                  Kommentar

                                  • Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Bra inlegg av felt c(det nest siste). Tror jeg ønsker at vi henter bergdølmo. Har vippa en del, men han vil jo utvilsomt forsterke laget.

                                    Men jeg synes det er flott med all sytinga og klaginga over at bergdølmo vil til klubben, dette har endelig skaffa oss litt opmerksomhet i media. Mer syting på forumet!
                                    Jeg er meget enig i at vi trenger PR, men syting og klaging kan det ikke kalles... Det som er kommet frem er at Bergdølmo ikke er ønsket...hva det har med klaging å gjøre forstår jeg ikke. Å ikke ønske noen velkommen er ikke det samme som å syte/klage...

                                    Det er trist at det virker som medlemmer av dagens KFL ikke er gamle nok til å huske det største sviket i norsk fotball!

                                    Sjelen forsvinner... et ynkelig publikum uten sjel...At til og med Judas kan pisse på oss på denne måten og folk ikke reagerer gjør meg bekymret...

                                    Skulle likt å se at noen hadde gjort det samme med VIF... tviler på at Klanen hadde godtatt det... (nå får jeg vel en masse "så begynn å hold med Klanen"-kommentarer. Til dere: Dere har misforstått)

                                    Poenget mitt er (som en annen på dette forumet også skrev tidligere): Vi fremstår uten sjel...
                                    Homer Simpson.



                                    www.ultrassarp.no

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      At jeg kalte det syting og klaging var en fleip. Mener ikke at vi skal lage masse konflikter for å få mer pr, selv om det lykkes nå. Kalte det syting og klaging bare for å sette det på spissen for å klargjøre at jeg ikke var 100% aalvorlig. Selvfølgelig er det ikek syting og klaging, selv om det er å vektlegge det negative om man ikke vil ha han. Men om man mener de negative sidene er sterkere enn de positive skal man selvfølgelig få lov til det.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4384

                                        Re: Tenk dere om!

                                        Opprinnelig skrevet av Fugla
                                        HVEM skal han ta plassen til??
                                        Det er vel neppe det største problemet i den saken her. Han kan ta plassen til alle i forsvarsrekka (bortsett fra kippe)

                                        Skjønner ikke hvorfor dere bruker det som et argument. Når vi prøvde å hente I.A Olsen så var det ikke et tema engang.

                                        Jeg må si at jeg er mest opptatt av at lillestrøm til en hver tid skal ha en stall som kan kjempe om medaljer. Da er det jo ikke tvil om at en landslagsspiller med rutine, gode ferdigheter og erfaring øker sjansene for en god plassering. Så små som marginene er i tippeligaen, så kan han fort være forskjellen fra den vante 7.plass til royal league og medaljer.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Tror han hadde fått konkurangse om høyrebacken også.

                                          var vel mange, deriblant meg som mente at PSA var en bedre spiller å bruke i forsvaret, og derfor ikke ønska IAO spesielt.

                                          Kommentar

                                          Working...