Bergdølmo aktuell for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HanseFrank
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 221

    Re: Bergdølmo kommer tilbake

    Opprinnelig skrevet av Fugla

    Forbaska tulling!! Hva tror han at han er??? Står det noe om at han er lei seg?? OVERHODET IKKE!!!!

    Den gamle dritten kan råtne i Enga sammen med Lars!
    Hva skal han være lei seg for? Om du evner å se sakens sider, så har han tidligere sagt at han ikke angrer på at han dro til RBK. Etter å ha lagt seg opp 10 mill, minst, på bok, ville heller ikke jeg ha angret et slikt karrierevalg.

    Når det så gjelder måten han forlot LSK på, med å bable om selgerjobb, og at han ble sitert på at det var godt å lure LSK-ledelsen, så har han jo sagt at han er direkte feilsitert. Hvorfor ikke tro ham?

    Og om vi kjenner vår historie, så vet vi også at de aller fleste av oss ville ha ofret svigermor for å bløffe Svein Skoglund, den sleipeste ålen i havet.

    Når dette er sagt - vi fikk faktisk 700.000 for Bergomi, og det var ren markedspris på det tidspunktet for en forsvarsspiller i vannskorpa til landsen, hverken mer eller midre.
    HanseFrank
    - på den andre siden...

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      Som jeg har sagt før: jeg skjønner virkelig ikke folk som setter fansens stolthet foran klubbens sportslige fremtid. Greit, det han gjorde var no forbanna dritt, men det er faen meg snart 10 år sida. Får da være grenser for hvor lang-sur man kan være.

      Dere har selv sett de siste ukene hvor mye LSK sliter økonomisk. Vi trenger virkelig en god sesong nå! Vi har ikke råd til å si nei takk til norske landslagsspillere...

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        Bergdølmo har spillt hele 6 kamper for Borrussia Dortmund i år så han er ikke så god og ettertrakta som enkelte skal ha det til.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          Meningsmålinger har vist at vi er omtrent 50/50 delt i synet her.
          Så det er langt fra "en par".

          Regner med at Petter ordner en unnskyldning, eller i det minste en oppklarende samtale med ham.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            Opprinnelig skrevet av iL
            Meningsmålinger har vist at vi er omtrent 50/50 delt i synet her.
            Så det er langt fra "en par".

            Regner med at Petter ordner en unnskyldning, eller i det minste en oppklarende samtale med ham.
            Dersom han signer, skal vi nok klare å få ordnet noe ja.

            Petter

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              Lurer på hvem som har uttalt at fansen har tilgitt han??

              Debatten her og på mailinglista viser ganske tydelig at fansen er delt ca 50-50.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Pål
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jan 2005
                • 4

                Han har spilt 11 kamper for Dortmund i år og er satt ut av laget fordi han er den av forsvarerne som ikke får fornyet kontrakt, da alderen taler imot han. Personlig tar jeg gladelig imot en landslagsback/stopper...
                Full mann full kontroll

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  9 kamper fra start. 2 ganger byttet ut og 2 ganger byttet inn.

                  Totalt 804 minutter har han spilt i den tyske bundesligan.

                  Han fyller 34 i år, har hatt en kneoprasjon for ett par år siden så han skal ihvertfall ikke ha mye betalt.

                  Sats heller på de unge.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    Håper ett eller annet engelsk lag smeller til å sikrer seg denne herlige typen :roll:
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      Bergdølmo er fortsatt god nok for fugla. Hvis man skal si nei til en klar forsterkning pga. GAMMEL historie så er man ikke mye glad i klubben. Klubben er viktigst av alt, og så lenge en spiller som Bergdølmo kan styrke den burde vi supportere svelge stoltheten. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg "hatet" Bergdølmo i årene etter det som skjedde, men man kan ikke gå å dvele på dette i evighet.

                      Kommentar

                      • Do'h
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 1891

                        Så at bergdølmo har blitt trukket ut til Landslaget... Hva faen har han prestert for å komme dit? er det fordi enga snuser på han?
                        LSK FOR GULL 2006

                        Kommentar

                        • Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

                          Re: Bergdølmo kommer tilbake

                          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                          Opprinnelig skrevet av Fugla

                          Forbaska tulling!! Hva tror han at han er??? Står det noe om at han er lei seg?? OVERHODET IKKE!!!!

                          Den gamle dritten kan råtne i Enga sammen med Lars!
                          Hva skal han være lei seg for? Om du evner å se sakens sider, så har han tidligere sagt at han ikke angrer på at han dro til RBK. Etter å ha lagt seg opp 10 mill, minst, på bok, ville heller ikke jeg ha angret et slikt karrierevalg.

                          Når det så gjelder måten han forlot LSK på, med å bable om selgerjobb, og at han ble sitert på at det var godt å lure LSK-ledelsen, så har han jo sagt at han er direkte feilsitert. Hvorfor ikke tro ham?

                          Og om vi kjenner vår historie, så vet vi også at de aller fleste av oss ville ha ofret svigermor for å bløffe Svein Skoglund, den sleipeste ålen i havet.

                          Når dette er sagt - vi fikk faktisk 700.000 for Bergomi, og det var ren markedspris på det tidspunktet for en forsvarsspiller i vannskorpa til landsen, hverken mer eller midre.
                          Kan du gi linken til den siden hvor han sier han er direkte feilsitert?

                          Poenget er at fyren ikke viser det tegn til ydmykhet selv om han vet at halvparten av Fansen (som faktisk opplevde sviket hans ), hater ham!

                          Selvfølgelig driter folk som først fikk øynene opp for LSK for 4 år siden hva den dritten gjorde...
                          Homer Simpson.



                          www.ultrassarp.no

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            Det var en tåpelig påstand. Du skal ikke se bort ifra at jeg og flere med meg har vært med lenger enn deg, og alikevel klarer å se såpass erduelig på saken at vi ønsker Bergomis kvaliteter tilbake.
                            Om han skulle gå til f.eks. Enga pga. at vi ikke vil ha han så blir det som å signalisere at vi ikke har ambisjoner.
                            Hvorfor skal vi i KFL sette stoltheten vår foran klubben? Aldri i verden om noen av oss er viktigere enn klubben.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              Spar hatet til den dagen han eventuelt skulle velge vif fremfor oss. Da har han i såpass bevist en gang for alle hvilken type han er.
                              Inntil det kan vi håpe på at han blør for fugla igjen og gi han en sjanse til å få de siste stabeisene til å glemme sviket.

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                DORTMUND (VG) André Bergdølmo har liten tro på at han får avsluttet karrieren i England - slik han håper. Nå kan det bli retur til Lillestrøm.
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2128

                                  Ikke mye anger å spore der i gården nei, men vi har jo mange millioner vi kan bruke på en som snart er fotballpensjonist!!!!
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Det var en tåpelig påstand. Du skal ikke se bort ifra at jeg og flere med meg har vært med lenger enn deg, og alikevel klarer å se såpass erduelig på saken at vi ønsker Bergomis kvaliteter tilbake.
                                    Om han skulle gå til f.eks. Enga pga. at vi ikke vil ha han så blir det som å signalisere at vi ikke har ambisjoner.
                                    Hvorfor skal vi i KFL sette stoltheten vår foran klubben? Aldri i verden om noen av oss er viktigere enn klubben.
                                    Den dagen Judas kommer til oss og spiller rævva så skal jeg minne deg på at Judas ikke er synonymt med ambisjoner...

                                    Svek Judas oss eller klubben?

                                    PS! De "pappaen min er sterkere enn din"-argumentene dine hører ikke hjemme her...
                                    Homer Simpson.



                                    www.ultrassarp.no

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      Har klubb ledelsen tilgitt han?

                                      JA

                                      Da tilgir vi han også, eller lar han iværtfall få en sjanse.

                                      Kommentar

                                      • scages
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1292

                                        Bergdølmo skylder fansen en unnskyldning, kommer den skal han selvsagt tilgis.
                                        Han bør være voksen nok til å kunne beklage at han regelrett lurte klubben og svikta fansen til fordel for erkefienden.
                                        Forstår godt at dette er en hard kamel å svelge for mange.

                                        Kommentar

                                        • CocaJerry
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2532

                                          Opprinnelig skrevet av scages
                                          Bergdølmo skylder fansen en unnskyldning, kommer den skal han selvsagt tilgis.
                                          Han bør være voksen nok til å kunne beklage at han regelrett lurte klubben og svikta fansen til fordel for erkefienden.
                                          Forstår godt at dette er en hard kamel å svelge for mange.
                                          Helt enig.

                                          Man tilgir ikke folk som ikke viser anger, intill han kommer med unnskyldninga si så sier ikke jeg som mange andre gjør : "du er unnskyldt Judas, ull meg gjerne i æva igjen".

                                          Synes LSK bør satse på en yngre spiller istedet for å kaste bort ett år på Bergdølmo.

                                          Satser man på de unge så er det flere unge som vil til klubben også.

                                          Kommentar

                                          Working...