Opprinnelig skrevet av CocaJerry
Bergdølmo aktuell for LSK
Collapse
X
-
André Bergdølmo Choose a player...de Beer, WolfgangKiesouw, Egidvan Marwijk, BertVoorn, DickZetlmeisl, MarkusWarmuz, GuillaumeWeidenfeller, RomanBergdølmo, AndréKehl, SebastianMadouni, AhmedMetzelder, ChristophMetzelder, MalteRammel, SaschaWörns, ChristianBrzenska, MarkusDedeDemel, GuyFernandez, Juan RamonEvanilsonGambino, SalvatoreJensen, NiclasKohlmann, PatrickKringe, FlorianKruska, Marc-AndréOliseh, SundayRicken, LarsRosicky, TomasSenesie, SahrAddo, OttoAkgün, MehmetEwerthonKoller, JanOdonkor, DavidSmolarek, EbiSteegmann, MarcusKuhnt, PeterZöllner, Frank
Story Facts Autograph
Personal Data
Date of birth: 13.10.1971
Place of Birth: Oslo
Sign of the zodiac: Libra
Nation: Norway
Height: 187 cm
Weight: 78 kg
Number: 28
Position: defence
Previous Clubs: Ajax Amsterdam, Rosenborg Trondheim
Joined BVB: August 2003
Successes so far: 4 mal norwegischer Meister with Rosenborg Trondheim, einmal norwegischer Cup Winner, einmal Holländischer Meister with Ajax Amsterdam, einmal Holländischer Cup Winner
Previous Clubs: Ajax Amsterdam, Rosenborg Trondheim... og hvor er vi?
The Norwegian started his professional career at Lilleström, a small town east of Oslo. He played a total of 133 games for the local side SK, before he moved up even further north. At top club Rosenborg Trondheim...
Mm...LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Syntes det er mye tull som blir skrevet om Bergdølmo. Kan ikke alle bare drite i hva som ble sagt og gjort for mange herrens år siden, kall ham gjerne ung og dum på den tiden. Syntes folk her inne ligner fælt på kjerringer... Lang sinte og sutrete!
Skjerpings guttaboysa. Nå får vi en spiller som kan hjelpe oss oppover på tabellen så hils pent og hei på LSK for den klubben og Bergdølmo for den spilleren han er. Står vi sammlet eller ikke, det er flaut men vi begynner å oppføre som platelaget gjorde på 90 tallet..... :oops:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisSyntes det er mye tull som blir skrevet om Bergdølmo. Kan ikke alle bare drite i hva som ble sagt og gjort for mange herrens år siden, kall ham gjerne ung og dum på den tiden. Syntes folk her inne ligner fælt på kjerringer... Lang sinte og sutrete!
Skjerpings guttaboysa. Nå får vi en spiller som kan hjelpe oss oppover på tabellen så hils pent og hei på LSK for den klubben og Bergdølmo for den spilleren han er. Står vi sammlet eller ikke, det er flaut men vi begynner å oppføre som platelaget gjorde på 90 tallet..... :oops:Kommentar
-
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hehe....
Bergdølmo er ferdig, la han trappe ned i enga.
Gi de unge en sjanse istedenfor å kaste penga ut vinduet på en avdanka 34 år gammal halvskada bløffmaker!!
STOLTHET¤ÆRE¤LILLESTRØM
8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Når en spiller på norges landslag er man ikke en avdanka spiller etter min mening hvertfall...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
CocaJerry: Fordi du er forelsket i din egen mor, ikke la det gå utover alle andre med de usaklige kommentarene dine. Jævla synd at de på lukka avdelig nå har fått hver sin PC. Neste gang ikke skru den av.Kommentar
-
[quote=King_Raymond][quote="Dette er det samme landslaget som Trond Andersen ble valgt fremfor Frode Kippe, så jeg tror ikke man skal legge altfor mye vekt på at han er med i den troppen.[/quote]
Jeg kunne ikke sagt det bedre...
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Bolsen3Når en spiller på norges landslag er man ikke en avdanka spiller etter min mening hvertfall...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisCocaJerry: Fordi du er forelsket i din egen mor, ikke la det gå utover alle andre med de usaklige kommentarene dine. Jævla synd at de på lukka avdelig nå har fått hver sin PC. Neste gang ikke skru den av.
Da jeg leser dine innlegg, så sitter jeg alltid å tviler på om du husker så langt som en hel setning tilbake.
Av ren nyskjerrighet : sto du opp ved 4 tida på natta eller satt du faktisk oppe helt til 04:17 på før du kom med verdens mest selvmotsigende kommentar noensinne.
I forrige innlegg ber du oss oppføre oss og å tilgi Bergdølmo uten at han har sagt unnskyld. Nå ber du meg slutte å komme med usaklige kommentarer samtidig som kommer med ett par knusende :-& kommentarer selv.
Har du mer på lager eller :mrgreen:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av PaddisCocaJerry: Fordi du er forelsket i din egen mor, ikke la det gå utover alle andre med de usaklige kommentarene dine. Jævla synd at de på lukka avdelig nå har fått hver sin PC. Neste gang ikke skru den av.
Da jeg leser dine innlegg, så sitter jeg alltid å tviler på om du husker så langt som en hel setning tilbake.
Av ren nyskjerrighet : sto du opp ved 4 tida på natta eller satt du faktisk oppe helt til 04:17 på før du kom med verdens mest selvmotsigende kommentar noensinne.
I forrige innlegg ber du oss oppføre oss og å tilgi Bergdølmo uten at han har sagt unnskyld. Nå ber du meg slutte å komme med usaklige kommentarer samtidig som kommer med ett par knusende :-& kommentarer selv.
Har du mer på lager eller :mrgreen:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av PaddisCocaJerry: Fordi du er forelsket i din egen mor, ikke la det gå utover alle andre med de usaklige kommentarene dine. Jævla synd at de på lukka avdelig nå har fått hver sin PC. Neste gang ikke skru den av.
Av ren nyskjerrighet : sto du opp ved 4 tida på natta eller satt du faktisk oppe helt til 04:17 før du kom med verdens mest selvmotsigende kommentar noensinne.
Har du mer på lager eller :mrgreen:
Noen ganger så er det like greit å holde kjeft Nordby. :idea:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av PaddisCocaJerry: Fordi du er forelsket i din egen mor, ikke la det gå utover alle andre med de usaklige kommentarene dine. Jævla synd at de på lukka avdelig nå har fått hver sin PC. Neste gang ikke skru den av.
Av ren nyskjerrighet : sto du opp ved 4 tida på natta eller satt du faktisk oppe helt til 04:17 før du kom med verdens mest selvmotsigende kommentar noensinne.
Har du mer på lager eller :mrgreen:
Noen ganger så er det like greit å holde kjeft Nordby. :idea:Knurr...Kommentar
-
Dette skrev du, saklig???
Paddis skrev:
Syntes det er mye tull som blir skrevet om Bergdølmo. Kan ikke alle bare drite i hva som ble sagt og gjort for mange herrens år siden, kall ham gjerne ung og dum på den tiden. Syntes folk her inne ligner fælt på kjerringer... Lang sinte og sutrete!
Skjerpings guttaboysa. Nå får vi en spiller som kan hjelpe oss oppover på tabellen så hils pent og hei på LSK for den klubben og Bergdølmo for den spilleren han er. Står vi sammlet eller ikke, det er flaut men vi begynner å oppføre som platelaget gjorde på 90 tallet.....
Slev om du liker å bli tatt bakfra så betyr ikke det at alle andre må være med.
Det du skriver betyr nok annet en det som er skrevet, men ta å tenk før du skriver. Du er ganske tøff i trynet. Slutt med hvis og hva pratet ditt.
Jeg som LSK fan ønsker at vi gjør det best mulig, kanskje ikke du, men fortsatt jeg. Holder ikke det for deg så meld deg inn i Liiiin skiklubb!Kommentar
-
Coca: Ja jeg var på jobb kl. 04 inatt. Mye å gjøre før påske.
__________________________________________________ __________
Dette er et forum, ikke et chatte program. Hva har vi godt av å vite at du var på jobb i natt? Ta slike ting på pm!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDette skrev du, saklig???
Paddis skrev:
Skjerpings guttaboysa. Nå får vi en spiller som kan hjelpe oss oppover på tabellen så hils pent og hei på LSK for den klubben og Bergdølmo for den spilleren han er. Står vi sammlet eller ikke, det er flaut men vi begynner å oppføre som platelaget gjorde på 90 tallet.....
Slev om du liker å bli tatt bakfra så betyr ikke det at alle andre må være med.
Det du skriver betyr nok annet en det som er skrevet, men ta å tenk før du skriver. Du er ganske tøff i trynet. Slutt med hvis og hva pratet ditt.
Jeg som LSK fan ønsker at vi gjør det best mulig, kanskje ikke du, men fortsatt jeg. Holder ikke det for deg så meld deg inn i Liiiin skiklubb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDet du skriver betyr nok annet en det som er skrevet, men ta å tenk før du skriver. Du er ganske tøff i trynet. Slutt med hvis og hva pratet ditt.
Jeg som LSK fan ønsker at vi gjør det best mulig, kanskje ikke du, men fortsatt jeg. Holder ikke det for deg så meld deg inn i Liiiin skiklubb!
God bedring a din nisse.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDette skrev du, saklig???
Paddis skrev:
Jeg som LSK fan ønsker at vi gjør det best mulig, kanskje ikke du, men fortsatt jeg. Holder ikke det for deg så meld deg inn i Liiiin skiklubb!
:lol:Kommentar
Kommentar