Opprinnelig skrevet av Paddis
Bergdølmo aktuell for LSK
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av heidarJa, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
Så nettopp innslaget om Judas på TV2...
Hvor i huleste var beklagelsen???
Han har ikke beklaget en dritt og så fremstår Fansen som om Judas er tilgitt??
BULLSHIT!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av heidarJa, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
BULLSHIT!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av heidarJa, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
BULLSHIT!
Petter
Godt håndtert Petter!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av heidarJa, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
BULLSHIT!
Petter
Da satser jeg på at vi får en forklaring da..Kommentar
-
Å basere noe på hva en enkelt avis skrev for 8 år sida blir bare for dumt. Vi vet alle like godt hvor mye piss media kan klare å gulpe opp. Jeg forsvarer ikke det Bergdølmo gjorde, men saken var nok ikke så stygg som mange vil ha det til. Det er alltid to sider i en sak, og Bergdølmo har for lengst forklart sin historie. Jeg velger å tro mer på ham enn på en avis.
Karen vil spelle for LSK, det er i mine øyne mer enn godt nok. Han ser på LSK som eneste alternativ i Norge, det viser at han fortsatt har følelser for klubben og byen, at det er på romerike og åråsen han hører hjemme.
Jeg var også en smule skeptisk i starten da det det ble klart at han var aktuell for Lillestrøm. Jeg hadde noen ganske klare tanker om hvordan han var som person, og ønsket han i utgangspunktet ikke tilbake. Men så tenkte jeg over det en stund, og klarte etterhvert å åpne øya litt. Klart det kote i topplokket i 97, men jeg kan godt se i ettertid at jeg og andre kanarifans så litt ensformig på saken. Det Andre gjorde var nok ikke så ille som vi skulle ha det til. Jeg har ikke tilgitt ham helt enda, men velger han å spille for oss, så er han mer enn tilgitt av meg hvertfall.
Jeg sier det som jeg har sagt før: De som ikke ønsker Andre tilbake, setter seg selv høyere enn klubben, noe jeg ikke har mye til overs for. Bergdølmo kan være mannen som gjør at vi tar medalje i år, og gull neste år, det er jeg sikker på! Og kom ikke med den patetisk undskyldningen om at han er avdanka og gammel! Mannen er en av få som har fast plass på norges landslag. Hvor mange spillere har vi på det norske landslag i dag? Ingen! Denne mannen er for god til at vi kan si nei til ham, enkelt og greit!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla
Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?Kommentar
-
Jeg hadde stor glede av å se Bergdølmo bli psyka ut i 3-2 kampen på Åråsen i 1999, primært fordi Fugla (delvis derfor) vant kampen, men også fordi jeg ikke likte hvordan overgangen skjedde, og det André skulle ha sagt til trønder-journalisten. Jeg har derfor flere ganger tidligere (blant annet på VGD) trukket fram denne overgangen som et (stygt) eksempel på hvordan det kan være stor forskjell på "normale" overganger og "overløpere", og hvorfor det kan være legitimt å pipe mot enkelte eks-spillere og ikke mot andre. Det var for eksempel god grunn til at ingen fuglafans peip mot Kåre Ingebrigtsen, selv om han også gikk (tilbake) til RBK etter å vært i LSK, mens det i Bergdølmos tilfelle var ganske forståelig, NB! ut fra mediaomtalen NB!, at han ble møtt med avskyreaksjoner, og sett på og omtalt som André J. Bergdølmo.
PÅ DEN ANDRE SIDA: Vi har vel alle opplevd (mange ganger) at media kan få vridd seg til å skrive nesten hva som helst av skeive vinklinger (f.eks. om LSK), og det var nok ikke lett å få komme skikkelig til motmæle etter oppslaget om at André ikke bare ville bort (og ut), men lurte LSK og skrøyt av det etterpå. Og som flere har påpekt, hvordan Andrés ønsker ble behandla av klubbens sportslige og administrative ledelse den gang kan vi jo også ha sterke og berettigede mistanker om.
Når Bergdølmo nå uttrykker så klare og positive ønsker og holdninger om LSK, som jeg ikke tror bare skyldes taktisk spill og realisme (mht hvilke norske klubber som kunne være interessert), og Rösler og Fjørtoft har et sterkt ønske om å styrke stallen med en erfaren norsk landslagsspiller med lokale røtter og LSK-fortid (også etter at Fjøra har hørt Andrés versjon av saken), da støtter jeg Petter i at vi bør "begrave stridsøksa" ihvertfall til en mulig overgang er i orden, og jeg regner med at André er voksen og tøff nok (og smart nok) til å ta et oppklaringsmøte med fansen.
Jeg slutter meg derfor helt og fuglt til Bolsen3 i det meste her.
gilbertKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftOpprinnelig skrevet av Fugla
Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av HSftOpprinnelig skrevet av Fugla
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av HSftOpprinnelig skrevet av Fugla
-
Skjønner ikke hvorfor Pellerud blandes inn i diskusjonen her
Når det gjelder Bergdølmo, vil jeg heller ha Shane på venstreback enn en jeg ser på som Judas.
Når det tidligere i år ble klart at Torjus skulle forlate Brakka, krysset jeg også fingrene for at vi skulle slippe å se en eks-RBK'er i den hellige drakta!!Fugla 4 Life!Kommentar
Kommentar