Jeg ser av linken her at det spilles treningskamp i dag kl. 15. Er kampen fortsatt aktuell, eller er planene endret ?
Treningskamp LSK - STABÆK ons. 9. februar kl. 15.00
Collapse
X
-
Re: Treningskamp LSK - STABÆK ons. 9. februar kl. 15.00
Opprinnelig skrevet av RSPJeg ser av linken her at det spilles treningskamp i dag kl. 15. Er kampen fortsatt aktuell, eller er planene endret ?
http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1414959.ece
Petter -
Re: Treningskamp LSK - STABÆK ons. 9. februar kl. 15.00
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av RSPJeg ser av linken her at det spilles treningskamp i dag kl. 15. Er kampen fortsatt aktuell, eller er planene endret ?
http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1414959.ece
PetterKommentar
-
Hvis noe skal til Bærum og se kampen så hadde vi satt stor pris på oppdateringer.
Jeg kunne f.eks gitt mitt mobilnr til noen som kunne sende meg et par oppdateringer pr omgang. Så skal jeg sørge for sporenstreks få lagt dette ut på denne tråden...
Vennligst send meg en PM hvis du har sjangs til å ta jobben.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHvis noe skal til Bærum og se kampen så hadde vi satt stor pris på oppdateringer.
Jeg kunne f.eks gitt mitt mobilnr til noen som kunne sende meg et par oppdateringer pr omgang. Så skal jeg sørge for sporenstreks få lagt dette ut på denne tråden...
Vennligst send meg en PM hvis du har sjangs til å ta jobben.Kommentar
-
-
Tar meg friheten til å sakse dette fra lista:
Det er spilt en drøy omgang på Nadderud kunstgress.
Fugla leder 2-1.
Müller
Andersson, Rambekk, Pål Steffen, Shane
Koren, Wehrman, Søgård
Mifsud, Gilbert, Påsan
1-0. 10 min. Koren etter langskudd fra ca. 25 meter.
2-0. 30 min. Søgård etter innlegg fra Påsan.
2-1 . 35 min.
Korén bytta i pausen med australieren som er på prøvespill(Radulovic).
Det rapporteres om ca. 200 tilskuere, ufyselig vær og mye snø.Kommentar
-
Herlig !
Er noe ekstra deilig over det å slå disse bæringene synes jeg.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Sakser fra lista:
Heinz har et tabbeutkast som går rett til en Stabæk-spiller.
Det er keepertabbe nr.2 på de to siste kampene.Kommentar
Kommentar