Søndagens kamp var en lite inspirerende affære. Det som bekymret meg mest var at laget ikke innfrir, og vi har nye dyre spillere som enten underpresterer eller er i oppvarming hele kampen.
Dette gjør at jeg gjerne tar en diskusjon på de spillerkjøp som er foretatt. Og ja, jeg fokuserer på det negative! Og ja, noen nye spillere har vært skadet. Og ja, det er tidlig å avskirve Kiesenebner, men likevel.
Har Fjøra gjort så mange gode innkjøp? Og legg merke til at gratis overganger medfører ofte hemmelige sig-on-fee og selvsagt mer enn industriarbeiderlønn. Og til slutt om skadene, du har den flaks du fortjener!
Noen eksempler;
Cyril Kali, skader javel, men forsvant ut av døren uten å være savnet
Trond Olsen, lykkes ikke. Sikkert mange grunner til dette. Vi tjente noen kroner, men det var vel ikke intensjonen.
Martin Husar, så lovende han bare vil, men spiller jo ikke kamper akkurat.
Andreas Haddad, kom, trente litt, dro
Markus Kiesenebner, hvor blir han a?
Marius Johnsen, masse penger, krever mer enn det han har fått vist.
Viktor Bjarki Arnarson, jeg har ikke sett snurten a'n
Karim Essediri, det begynner jo å bli litt seint. Uansett om holdningen er endret i det siste
Simen Brenne, for all del god, og holder seg på merkelig måte inne i landslagstallen, men for pris og lønn er jeg ikke sikker på om han har innfridd.
Tja, synes disse eksemplene burde legges merke til. Kjøper vi inn spillere uten å gjøre grundig nok forarbeide?
Nå skal det legges til at det finnes gode unntak. Men, det eneste sjefskjøpet er Bjørn Helge Riise.
Vær så god! Riv lista fra hverandre...
Dette gjør at jeg gjerne tar en diskusjon på de spillerkjøp som er foretatt. Og ja, jeg fokuserer på det negative! Og ja, noen nye spillere har vært skadet. Og ja, det er tidlig å avskirve Kiesenebner, men likevel.
Har Fjøra gjort så mange gode innkjøp? Og legg merke til at gratis overganger medfører ofte hemmelige sig-on-fee og selvsagt mer enn industriarbeiderlønn. Og til slutt om skadene, du har den flaks du fortjener!
Noen eksempler;
Cyril Kali, skader javel, men forsvant ut av døren uten å være savnet
Trond Olsen, lykkes ikke. Sikkert mange grunner til dette. Vi tjente noen kroner, men det var vel ikke intensjonen.
Martin Husar, så lovende han bare vil, men spiller jo ikke kamper akkurat.
Andreas Haddad, kom, trente litt, dro
Markus Kiesenebner, hvor blir han a?
Marius Johnsen, masse penger, krever mer enn det han har fått vist.
Viktor Bjarki Arnarson, jeg har ikke sett snurten a'n
Karim Essediri, det begynner jo å bli litt seint. Uansett om holdningen er endret i det siste
Simen Brenne, for all del god, og holder seg på merkelig måte inne i landslagstallen, men for pris og lønn er jeg ikke sikker på om han har innfridd.
Tja, synes disse eksemplene burde legges merke til. Kjøper vi inn spillere uten å gjøre grundig nok forarbeide?
Nå skal det legges til at det finnes gode unntak. Men, det eneste sjefskjøpet er Bjørn Helge Riise.
Vær så god! Riv lista fra hverandre...
Kommentar