Hva mener dere?
JA eller NEI til Bergdølmo?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
At noen i hele tatt ønsker å se det svinet i lsk-drakt er uforståelig, må være mange som ikke husker hva som skjedde.
Det han gjorde er kanskje det mest foræderske som har skjedd i norsk fotball, og så skal man tilgi det og atpåtil betale han for å komme tilbake til klubben han forådte-ikke faen, spør du meg.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
JUDAS!!
passer vel greit for svinet å komme tilbake til fugla nå som ingen andre vil ha han!! Han svikta oss til fordel for bart og penger, ikke faen om han er verdig den stolte gule drakta.
Trodde du var opptatt med drømmejobben bergomi?Kommentar
-
vif henter jo inn alle avdanka gamle spillere så det er ikke overaskende! :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariEtter å ha lest alle de "gode" argumentene rundt omkring her for hvorfor han ikke skal spille for LSK igjen, så har jeg endelig falt ned på...
JA-siden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Eksil-kanariEtter å ha lest alle de "gode" argumentene rundt omkring her for hvorfor han ikke skal spille for LSK igjen, så har jeg endelig falt ned på...
JA-siden!
(Men jeg er enig i at en unnskyldning er på sin plass, ja.)Knurr...Kommentar
Kommentar