Marius Johnsen sentralt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Marius Johnsen sentralt?

    Ser at TN i nyhetstråden åpner for å bruke Marius Johnsen sentralt i dagens kamp mot Stabæk? Den var ny for meg, trodde ikke han hadde særlig erfaring som midtbaneanker?

  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    mmmmmmm, skeptisk....


    Fordelen med han på midten er at vi ikke mister Espen som indreløper..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #3
      Kanskje det blir i "Griiseth"-rollen? RBK hadde jo godgutten Vidar som frimerke på Fall-Gunnarsson, var jo ikke mye Stabæk fikk til da. Han rakk vel å stemple litt utenom spillet også. Kynisk og jævlig, men bortebane og jeg liker det. I så tilfelle spiller det liten rolle hvem som spiller der, så lenge knottene er nyslipt og kunnskapen om fall-gunnarssons privatliv oppdatert.

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #4
        Tror Søgård kunne vært god å ha som anker i denne kampen, utelukkende for å ligge på Pall Gunnarsson i det berømte mellomrommet.

        Johnsen, vel - jeg vet rett og slett ikke nok om fyren til å si noe om ham som et eventuelt anker.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Med Johnsen som anker har vi jo et våpen på dødball i tillegg. Jeg mener at Riise kommer mer til sin rett som ving i LSK. På landslaget har han fungret som indrelløper, men i LSK synes jeg han er best som ving. Vi trenger noen som tørr å utfordre på den siste tredjedelen. Mykle er ikke like god der. Med Johnsen som anker får vi Brenne og Søgård som indreløpere og Mykle og Riise som vinger med OO i midten. Men jeg tror det blir Søgård som anker og Sundgot, OO og Mykle på topp.
          Last edited by KFL41; 23.09.2007, 15:22.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #6
            Med Johnsen som anker endres laget minimalt fra "normal" taktikk. Det er positivt. Spørsmålet blir da om Johnsen er i stand til å spille i denne rollen med noenlunde suksess, tatt i betrakning såpass lite kamptrening som mannen har.

            Jeg er skeptisk, men det blir spennende iallefall.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            Working...