Bør Kippe settes på tribunen resten av året?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Bør Kippe settes på tribunen resten av året?

Har postet nesten samme innlegg i kamptråden fra Nadderud, men mener Røde Kippe nå er "verdt" en egen tråd.
    --------------------------------------

Hvor lenge skal vår kaptein få holde på slik han gjør? Han ødelegger jo snart hele sesongen for klubben vår? I tillegg til alle kampene vi må fullføre med 10 mann, så får vi også sinnsykt mye dårlig PR og et veldig negativt stempel.

Jeg mener minst halvparten av kortene hans har kommet på bakgrunn av hodeløs opptreden, som det andre i dag. Resten har mer eller mindre kommet fordi han mangler kvaliteter i spillet sitt og derfor må ty til armbruk og unødvendige taklinger. At ett og annet trolig også har vært feilvurdering fra dommerne må vi regne med i løpet av en lang sesong.

Spørsmålet Tom for alvor må stille seg nå er om Frode i det hele tatt skal spille mer dette året. Har vi råd til det?

Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

Jeg ville iallefall seriøst vurdert å tatt fra han kapteinsbindet.
    Han skal liksom være "lederen" der ute.
    Gi kapteinsbindet til Søgård.
    LasseN

Kommentar

• fugla87
      Medlem
      Møteplager
      • Jun 2007
      • 81

Opprinnelig skrevet av LasseN
      Jeg ville iallefall seriøst vurdert å tatt fra han kapteinsbindet.
      Han skal liksom være "lederen" der ute.
      Gi kapteinsbindet til Søgård.
      Eller Kiko.....
      Fugla For Life!!

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Opprinnelig skrevet av fugla87
        Eller Kiko.....
        Blir vel litt feil å gi Kiko kapteinsbindet. Han blir jo utvist rett som det er han også. Kan vel ikke ta fra Kippe kapteinsbindet på bakgrunn av røde kort å gi det til Kiko.

Kommentar

• Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1646

Muligheten er vel ganske stor for at et nytt rødt kort kommer mot Alanzinho i semifinalen. Kanskje tryggest å starte uten Kippe.

Kommentar

• Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

Å sende seg selv på tribunen klarer han åpenbart bra selv.

Riise sitt røde i dag var mye mer håpløst, uten at det unnskylder kapteinen vår.

En annen ting er at Kippe bør tas fra kapteinsbindet, rett og slett fordi han ikke spiller nok kamper. Kapteinen skal spille. Pr dags dato synes jeg heller en spiller som Søgård burde hatt kapteinsbindet.

Men nei, å sette mannen på tribunen resten av året blir helt feil, etter min mening. Vet ikke hvor alvorlig du mente det, men vi er tynt besatt bakover og Kippe er - tross alt - vår beste mann bak når han spiller. Så lenge vi fighter om medalje skal vi stille vårt beste mannskap. Så kan man heller gi mannen en bot og gi ham en ordentlig runde på kammerset - og hold for guds skyld eventuelle reprimander unna medias søkelys.

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

Opprinnelig skrevet av Guling
              Men nei, å sette mannen på tribunen resten av året blir helt feil, etter min mening. Vet ikke hvor alvorlig du mente det.
              Jeg mente det dypt seriøst.
              Skal vi ha noen som helst sjanse til å bli blant de fire-fem beste, så må vi spille resten av kampene med 11 mann. Vi har så tøffe motstandere igjen at det er en forutsetning.

Mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2131

Jeg mener at Tommy Skjerven bør settes på tribunen resten av året, eventuelt plasseres et mye mindre behagelig sted.
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Flisby`n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 312

Helt enig i trådstarter! Makan til hodeløs opptreden gang på gang er jeg så sinnsykt drittlei. Riktignok er han offer for en og annen feilvurdering av dommeren, men det jevner seg ut.

Ta fra mannen kapteinsbindet, henvis han til tribunen- gjerne diadoratribunen!
                  En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Helt seriøst så kunne dommerne fort funnet seg en annen yndling enn kippe denne sesongen. At alle har fått beskjed om å være førsteforsvarere synes tydelig på spillestilen, for å si det sånn. At brudd imot skal stoppes er det nok mange som har fått med seg. Problemet er vel at dette gjøres lite elegant av spillere som aldri har hatt defensive oppgaver før. Det ser stygt og klønete ut, og har nok ført til mye av den negative fokusen denne sesongen - pluss at smørblomster som Frode Olsen og Alsaker for lov til å mene hva de vil på direkten.

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

Å sende seg selv på tribunen klarer han åpenbart bra selv.

Riise sitt røde i dag var mye mer håpløst, uten at det unnskylder kapteinen vår.

En annen ting er at Kippe bør tas fra kapteinsbindet, rett og slett fordi han ikke spiller nok kamper. Kapteinen skal spille. Pr dags dato synes jeg heller en spiller som Søgård burde hatt kapteinsbindet.

Men nei, å sette mannen på tribunen resten av året blir helt feil, etter min mening. Vet ikke hvor alvorlig du mente det, men vi er tynt besatt bakover og Kippe er - tross alt - vår beste mann bak når han spiller. Så lenge vi fighter om medalje skal vi stille vårt beste mannskap. Så kan man heller gi mannen en bot og gi ham en ordentlig runde på kammerset - og hold for guds skyld eventuelle reprimander unna medias søkelys.
                      vår beste mann bakover som samtidig er den som motarbeider oss mest med sine idiotiske påfunn, det skader oss i 2 kamper på rad med de dummhetene han gjør, han har sanka kort som en gal i år og jeg blir irritert når dette ødelegger sesongen vår så jævla mye som det faktisk har gjort i 2 kamper nå.
                      Så å si at han er vår beste blir litt feil når han på egen hånd påfører så mye skade. event må han få klar fukkings beskjed om å skjerpe seg med slike dummheter eller bli bedre så han slipper å ty til slike midler
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• P0P_Corn
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Apr 2004
                        • 181

...

Det er jo betenkelig at Kippe får gult kort i alle situasjoner. Han får ikke lov til å takle/lage et frispark...

Jeg klager ikke over Cup gull uansett jeg

Kommentar

• gutt94
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2007
                          • 3273

Espen fortjener kapteins bindet og kippe fortjener og få tresmak i ræva
                          KnutHSolberg

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

Opprinnelig skrevet av heidar
                            Jeg mener at Tommy Skjerven bør settes på tribunen resten av året, eventuelt plasseres et mye mindre behagelig sted.
                            det har jeg alltid ment om tommy skjerven , men i dag er det Kippe og Riise som klarer seg fint på egen hånd , vi kan ikke gi all skyld til dommeren i dag uansett hvor mye vi elsker laget vårt!
                            Riise og Kippe oppførte seg som idioter som får konsekvenser for hele laget og burde få smekk på pungen som svir i lang tid! de var noen tullinger i dag
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Guling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 484

Opprinnelig skrevet av heidar
                              Det har vært noen anledninger til det i år, men det er nok ikke i dag vi skal skylde på dommeren.

Hva Riise sa vet jeg ikke, så det kan jeg ikke si noe om. Derimot er Kippes andre gule helt greit, mens det første helt greit kan sees ut som en bevisst nedriving når Frode selv allerede er i ferd med å falle. Litt avhengig av fra hvilken vinkel Skjerven ser situasjonen. 50/50-situasjon, og denne gangen var det vi som kom tapende ut av det.

PS: Fikk Riise direkte rødt etter å ha fått det gule før det igjen?

Kommentar

• CFD
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2319

Det er helt latterlig at en kaptein skal klare å pådra seg 2 gule kort på 2minutter (eller var det 1minutt??). Og at Riise snakker seg ut i garderoben er også en ting som de må ta opp.. Men å sette Kippe på tribunen er kanskje litt drastisk, vi ville vært veldig sårbare bakover uten Kippe ,men slik situasjonen er i dag så må noe forandres..
                                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

Det har vært noen anledninger til det i år, men det er nok ikke i dag vi skal skylde på dommeren.

Hva Riise sa vet jeg ikke, så det kan jeg ikke si noe om. Derimot er Kippes andre gule helt greit, mens det første helt greit kan sees ut som en bevisst nedriving når Frode selv allerede er i ferd med å falle. Litt avhengig av fra hvilken vinkel Skjerven ser situasjonen. 50/50-situasjon, og denne gangen var det vi som kom tapende ut av det.

PS: Fikk Riise direkte rødt etter å ha fått det gule før det igjen?
                                  han fikk gult og snakka på seg et rødt etter det jeg forstod, men jeg er usikker på hvordan det hang sammen egentlig, så han fikk gult først så prata han og gestikulerte værre enn en 12 åring til dommeren og så kom det røde opp, så jeg regner vel med at det er 2 gule som ble til rødt ?
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

Kommentar

• Ranakanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 501

Hvem som skal få spille overlater jeg helt og fullt til Nordlie. Hadde jeg vært sjef så hadde det vanket en skikkelig saftig bot for alle kort dem måtte motta på banen.

Kommentar

• Sørum7
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Aug 2006
                                      • 2

Tull å sette Kippe på tribunen pga. dette (utover kampen han må stå over), men absolutt på sin plass å frata mannen kapteinsbindet. Ikke akkurat noe stort forbilde for resten av gutta der ute, når han pådrar deg kort i hver eneste kamp han spiller. Synd at dette sannsynligvis blir avgjørende for utfallet av LSK's sesong, uten alle de røde kortene ville tabellen sett annerledes ut. Men hva hjelper vel det...

Kommentar

• heidar
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2131

Kippe får kort for å være ute på banen. At det er opplest og vedtatt at han skal få kort, har blitt bestemt tidligere denne sesongen. Har Kippe tidligere pådratt seg spesielt mange kort? Nei, men den inkompetente dommerstanden i landet tør ikke annet enn å gi mannen kort.

Dommeren avgjør kampen med to tåpelige røde kort. Kippe sin andre takling kan forsvares med gult, men etter å ha fått det tåpelige gule kortet først, skal selvfølgelig en god dommer ta hensyn til dette. BHR er tåpelig og sparker bort ballen, men igjen er dette kun gult kort. Rødt for munnbruk er det dummeste jeg noensinne har hørt!
                                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

Working...