Bør Kippe settes på tribunen resten av året?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

Opprinnelig skrevet av KimFL
    Bare for å ta et veldig ferskt eksempel....Fall Gunnarson har allerede et gult kort, og hekter Søgård (spenner bein, på godt norsk), og hindrer en kontring...en situasjon der f.eks Kippe mest sannsynlig ville fått et gult kort nr 2 i en tilsvarende takling. Fall Gunnarsson får bare frispark mot seg....

Jeg sier ikke at Fall Gunnarson skulle vært utvist i nevnte situasjon, men det er jo tydelig at korta kommer lettere fram fra dommerlomma mot noen spillere (les: Kippe) enn andre....
    Selvfølgelig skulle han det! På samme måte som Alanzinho skulle hatt gult for den doble fellingen av Brenne.

Faktum er at de små tekniske skal beskyttes, mens de store stygge skal tas. Den lille brasilianske bæsjeklumpen sparkes ned Rambekk i vårkampen på Åråsen på samme måte som han selv ble sparket ned av Fevang. Fevang: frispark og rødt. Alanfilmho: innkast

Dette går ikke mot fugla - dette går på at dommerstanden dømmer på konsekvens, ikke på handling. Eksempler:
    - Heinz/Fevang vs. Espen Johnsen/Occean
    - Berre vs. Sigurdssons albuer

Jeg ser selvsagt flest av disse eksemplene på Åråsen, men det er fordi jeg ikke orker å se mye av norsk fotball grunnet ræva spill og sveiseblinde dommere. Dessverre er TL blitt relativt uinteressant for alle som ikke har ett bankende klubbhjerte... Wonder why...
    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Eikrem
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2004
      • 119

tydlig i dag at lillestrøm trenger Kippe

Kommentar

• mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

Kippe ikke på banen mot Tromsø og Brann. Det ga 8 baklengs.
        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

Opprinnelig skrevet av mooph
          Kippe ikke på banen mot Tromsø og Brann. Det ga 8 baklengs.
          og hvem har skylden for det ? jo ironisk nok er det Kippe selv som er skyld i det, og han er på en måte skyld i at vi mangler disse poengene da.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7154

Spørsmålet til trådstarter er vel besvart i etterkant av gårsdagen...
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

Opprinnelig skrevet av trigz
              Spørsmålet til trådstarter er vel besvart i etterkant av gårsdagen...

Kan langt på vei være enig i at svaret var ganske rungende, ja....

Mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

Working...