Jeg synes det var meget merkelig at Shane ble byttet ut i pausen. LSK hadde taket på Stabæk, og var stor sett solide bakover. Shane var viktig å ha bak der med farten sin, samt dødballer med venstre.
Alikevel blir han byttet ut ved pause mot Johnsen. Noe som er merkelig all den tid Johnsen har vært skadet, og uansett sliter mer mot raske motspillere enn Shane.
Misforstå ikke, jeg ønsker at Johnsen skal finne formen, men mener det var et bytte i feil kamp, på feil tidspunkt og mot feil spiller. (Skulle noen ha vært tatt av banen, så burde det vært Myklebust, han har vært jevnt elendig etter de første matchene, og fortsatte nedturen i dag.)
Derfor lurer jeg litt på hva som lå bak byttet, var det:
1. En straff fordi han ikke har signert kontrakt?
2. En skade på Shane?
3. En taktisk blemme av Tom?
4. En taktisk genistrek jeg ikke helt forstår omfanget av?
Alikevel blir han byttet ut ved pause mot Johnsen. Noe som er merkelig all den tid Johnsen har vært skadet, og uansett sliter mer mot raske motspillere enn Shane.
Misforstå ikke, jeg ønsker at Johnsen skal finne formen, men mener det var et bytte i feil kamp, på feil tidspunkt og mot feil spiller. (Skulle noen ha vært tatt av banen, så burde det vært Myklebust, han har vært jevnt elendig etter de første matchene, og fortsatte nedturen i dag.)
Derfor lurer jeg litt på hva som lå bak byttet, var det:
1. En straff fordi han ikke har signert kontrakt?
2. En skade på Shane?
3. En taktisk blemme av Tom?
4. En taktisk genistrek jeg ikke helt forstår omfanget av?
Kommentar