Hva Riise sa til dommeren.
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Mulig dommere på toppnivå burde tåle litt mer en det, men jeg mener også at spillere på toppnivå burde lære å tenke litt lenger, og klare å kontrolere seg nok til å la være å åpne kjeften i det hele tatt. I alle fall ikke når de rett før har fått en utrolig unødvenig gult kort for å sparke bort ballen.Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :DKommentar
-
Enig, dette er et kjempeproblem for norske dommere. Ser vi over til balløya ser vi at dommerne er langt mer tolerante ovenfor umiddelbare spontanreaksjoner fra spillerne som føler seg urettferdig behandlet der og da. Pekefingeren kommer, men sjelden kortene sitter så løst på slike situasjoner.Kommentar
-
Fra TV2 nettavisen i nyhetstråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=141
- En fantastisk dommerprestasjon, sier dommerobservatør Frode Kvam til Nettavisen, før han moderer seg noe.
- Om ikke fantastisk, så i alle fall en meget, meget god prestasjon. Hvis det er dette som er standarden for norske dommere, så er vi kommet på et svært høyt nivå, hevder Kvam, tydelig imponert over Skjervens innsats i den vanskelige og tøffe toppkampen.
Dette virker totalt useriøst, og smaker av et ihuga forsvar av kontroversielle avgjørelser ihht "føre var"-taktikken. Legg også merke til at TV2s organ velger å lage og pushe denne saken. Føler at jeg er jævlig lei og oppgitt over hva den gjengen fokuserer på. Rene FOX Networks.Kommentar
-
Martine fikk jo gult kort for akkurat det samme, bare at det skjedde etter kampslutt. Jeg skjønner selvsagt at dette er formildende. Hvis gårsdagens dømming var fantastisk, gleder jeg meg virkelig til den dagen de andre lagene i Tippeligaen får oppleve like fantastisk dømming som oss.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
ettersom jeg har skjønt det må han stå over neste offisielle match uansett siden det er direkte rødt. dvs at han må stå over cupkampen, pluss kampen mot brann.
correct me if im wrongKim
Styremedlem KFLKommentar
-
KFL109 har rett, det er hvor lang karantene han får som avgjør om han må stå over cup-kampen.
Mer enn en kamps karantene betyr null cupkamp.
Les kamptråden for mer detaljer.
Kommentar
-
Hvis det enste riise sa var , er du fjern. Så synes jeg det var veldig hardt dømt. tåler han ingenting?
og når selveste NFFs dommerobservatør går ut å sier at det var fantastisk dømt, er for meg en gåte. Greit han dømte en grei kamp, men han hadde sine feil. Hadde han dømt fantastisk hadde ikke Kippe vært utvist.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
leste på tekst tv nå at dommer Svein Oddvar Moen hadde rapportert Martin Andresen til nøff for usportslig oppførsel, han ba asistentdommeren om å holde kjeft.
Skal bli spennende å se hva de gjør med det, men hva de gjør med det vet jeg jo: INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Her var det jo linjedommeren som begynte å tøffe seg. Han fikk svar av Martin, og det tålte jo ikke arrogante Moen. Hvis Martin skulle fått noe for dette, måtte de jo tatt linjedommeren og, og NØFF rører jo ikke sine egne.Kommentar
-
Vet ikke om noen av dere fikk med dere intervjuet etter kampen. Der reporteren spurte BHR om han sa: "Er du helt fjern eller noe i den duren?". Saa sa han etterpaa at: "Ja, noe i den duren". Han sa vell ikke akkurat at han var fjern da. Men media har klart aa vri det helt ut av sammenheng som vanlig...
Han fikk 1 kamps karantene. Vell fortjent...Kommentar
-
Dommerne i norge er tydelig underkua i hjemmet eller noe i nærheten. De har virkelig et markeringsbehov virker det som. Hvis man begynner å sammenligne dommerne i norge med dem i england så kan man jo begynne å lure på hva som feiler de norske.
Prøv å legg merke til hva de engelske svartkledde tolerer i forhold til de norske. De har tydeligvis stemmerett hjemme og har ryggrad nok til å vise seg å være mann, slik at de slipper å få utagert unødig på banen!
Dommerstanden i norge er SVAK!
Desv har dette gått unødig utover LSK i år..- ikke en unnskyldning for alle LSK`s kort, men en mulig forklaring.
Håpløst..Kommentar
Kommentar