Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Veldig hyggelig at Myklebust fikk en bra debut i første kamp fra start.
Jeg tror han kan blomstre i år som nevnt før. Mitt største ønske er nå at de signer Moa og bytter bort Powell........ Da har jeg stor tro på årets sesong............
Begynner å virke veldig lovende dette her. Mest gledelig synes jeg det er at vi spiller bra både i 4-4-2 og 4-3-3, noe som gjør at vi kan variere mer og bli mere ufoutsigbare for motstanderne. Kippe og Myklebust kommer til å score 1+ mål hver i år, minst! 8)
Vi møter Lyn kl. 18.30 i dag, LSKs siste kamp på La Manga. Er spent på laget, ikke minst på om Magnus M. får tillit fra start. Laget har prestert bra i det siste, jeg begynner å bli optimist foran seriestart.
"LSK spiller i dag klokken 18.30 mot Lyn på La Manga.
LSK stiller med følgende lag i en skjev 4-4-2 formasjon: Jansen, Andersson, Andresen, Kippe, Strand, Winsnes, Søgård, Rambekk, Koren, Powell, Mifsud. På benken har vi med oss Vidarsson, Myklebust, Sundgot, Hauge, Radulovic, Soltvedt, Hauge, Wehrman og Larsen.
Stefanutto og Grubisic sliter fortsatt med skader mens Muller kjenner litt i lysken og spares. Det er ennå ikke avklart om han sitter på benken."
Hadde vel håpet at Myklebust skulle starte, men dog. Det hadde vært moro om både Myklebust og Mifsud markerer seg...selv har jeg stror tro på begge.
2 - 2 mot lyn er vel bra med det laget som startet.. Og så er det godt å se spissene score både Sundgot og Myklebust... Skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men er kanskje myklebust årets suksess-kjøp i tippeligaen?
Kommentar