Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Gjør dem det så veldig bra?
tap mot kongsvinger og sandefjord
seier mot follo, start, stabæk og moskva.
Hvis vi kan gå gjennom hele Tippeligae-sesongen med 4 seire på 6 kamper så havner vi på ca. 50 poeng - og kan dermed ta gull.
Fra spøk til alvor; jeg begynner å få litt troa nå. Faktisk begynner jeg å se for meg at vi kan ta medalje. Og husk mine ord; historikken tilsier at Brann/Vif skal få slite med å holde nivået og innfri forventningene.
Det LSK trenger er en stjernespiller. Et navn. En som kan trekke folk og skape entusiasme og optimisme.
Er litt redd for at vi feilberegner formen totalt i år, synes vi spiller bra litt for tidlig. Håper ikke det at Rosler er lite rutinert som trener gjør at vi feilberegner formen, og mister den når vi så vidt har starta på serien. Om ikek dette er tilfelle ser det bra ut. Litt mer bredde så har vi et lag som kan kjempe om medaljene. Vi har færre kamper enn brann, rbk, og enga, så vi trenger ike å ha like stor tropp som dem for å kunne konkurere. Synes brann er litt overvurderte, de har noen få skadeutsatte stjerner, en haug med spillere som er skrytt opp og har ikke fått mer enn 3 nye spillere(?) siden vi knuste dem i bergen i fjor.
Er litt redd for at vi feilberegner formen totalt i år, synes vi spiller bra litt for tidlig. Håper ikke det at Rosler er lite rutinert som trener gjør at vi feilberegner formen, og mister den når vi så vidt har starta på serien. Om ikek dette er tilfelle ser det bra ut. Litt mer bredde så har vi et lag som kan kjempe om medaljene. Vi har færre kamper enn brann, rbk, og enga, så vi trenger ike å ha like stor tropp som dem for å kunne konkurere. Synes brann er litt overvurderte, de har noen få skadeutsatte stjerner, en haug med spillere som er skrytt opp og har ikke fått mer enn 3 nye spillere(?) siden vi knuste dem i bergen i fjor.
Håper Uwe har kontroll på dette.
Brann har forresten flere spillere i 11'ern som ikke holder høyt nok nivå, ta for f.eks keeper Opdal.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Keepern dems tror jeg blir god i år. Men forsvaret dems holder ikke høy nok klasse. Tror heller ikke andresen sæternes eller winters holder seg skadefrie hele sesongen.
blir en spennende sessong i år, og jeg tror de fleste lagene kan være med å kjempe om medalje, helt åpent. De eneste lagene jeg er temmelig sikker på at ikke vil få noen top 4 plasering er ålesund, start og molde. kan nevnes at nyopprykka lag har en tendens til å bli undervurdert.
Trur vel ikke det er noen fare for at vi er for tidlig i form, men for en gammel Fugla-supporter er det alltid litt skummelt med seire i sesongoppkjøringa...
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
For å si det sånn; Jeg ville vært mer bekymra hvis vi haddet vunnet mot Kongsvinger, Sandefjord, Follo og Stabæk, men TAPT mot Lokomotiv Moskva og Start
For å si det sånn; Jeg ville vært mer bekymra hvis vi haddet vunnet mot Kongsvinger, Sandefjord, Follo og Stabæk, men TAPT mot Lokomotiv Moskva og Start
Enig med Coca. Moskva kampen var god lesning
Så meget enig. Slo moskva = godt lag på gang. Tapte mot kongsvinger = serien er ikke i gang, tar det litt rolig, ikke helt på hugget.
Noen som vet om russerne stiller med sitt antatt sterkeste lag eller om de er ett reservelag?
Lokomotiv Moskva hadde hele 15 spillere i aksjon for diverse landslag på den internasjonale datoen 9. februar.
7 stk. for Russland, 3 stk. for Usbekistan, 2 stk. for Georgia og 2 stk. for Hviterussland samt en spiller på Russlands U-21.
Av disse var 14 stk. i aksjon for Lokomotiv mot LSK. Det var to spillere på det laget i den kampen som ikke har representert landslaget sitt. Brasilianeren Fransisco Lima som har en lang fortid hos Roma, Lecce og Bologna samt en unggutt som kom innpå mot slutten.
Ergo er dette kanskje det sterkeste laget på papiret som Fugla har møtt som jeg kan huske.
Vi møter det russiske laget Rubin Kazan på La Manga i dag kl. 16.00. Dette laget slo Lyn 5-1 for et par dager siden, og har bl.a. ex-engaspiller Jørgen Jalland. Det blir spennende å se om LSK fortsetter de gode taktene fra mandagens seier over Lokomotiv Moskva - ikke minst likte jeg tilbakemeldingene på det gode spillet.
Ellers gidder jeg ikke å begynne å bekymre meg om at Frode Kippe skal dra til utlandet. Gode spillere vil ALLTID være i proffdiskusjonen, heldigvis har Frode nettopp signet for 5 år med LSK og han er tydelig på at han trives i klubben. Og skulle han etterhvert dra ut igjen, noe som jeg ikke tror vil skje før han har prestert skikkelig for LSK i 2005, blir klubben sittende igjen med en god slump i kassa.
Kommentar