Hvem bør være kaptein 2008 evn. resten av året

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    Hvem bør være kaptein 2008 evn. resten av året

    Syntes det må være opplagt at kippe blir fratatt kapteinsbindet.
    Om det er resten av sesongen eller fra neste år har jeg ingen formening om.
    Men vi må og bør ha en mer stabil spiller med den rollen.
    Noen med synspunkter på dette ?????
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #2
    For min del er det bare 2stk som kan være kaptein i dagens lag.

    Min rangering:

    1. Espen
    2. Frode

    3. Pål Steffen (kanskje litt for rolig??)
    4: Bjørn Helge (Vært litt for kort tid i klubben)
    5. Arild (Han er ikke fast på laget)
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #3
      For meg er det kun en aktuell kaptein og det er Søgård. Mener det er opplagt at Kippe bør fratas kapteinbindet nå.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • Baloo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2006
        • 292

        #4
        Om Frode skulle bli fratatt kapteinsbindet, så håper jeg det er Espen som tar over.

        Kommentar

        • lillestroom
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1020

          #5
          Jeg synes også Søgård er den beste kandidaten til å være kaptein. Riise kan bli potensiell hvis han blir her en stund til.

          Kommentar

          • Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

            #6
            Tja, skulle det gjøres noe med kaptein-status så må det være Espen som kan ta oppgaven. Nå vet jeg ikke om jeg skal mene noe for sterkt om spørsmålet i tråden, men vi trenger jo åpenbart en kaptein som også spiller kampene.....
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

            Kommentar

            • TorTor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 335

              #7
              Enig med mange her at Espen er den beste kandidaten i den troppen vi har nå. Om han er/blir en god kaptein derimot er jeg mer usikker på. Det som slår meg er at vi absolutt ikke har en naturlig leder i troppen pr idag.

              Litt off topic: I Manchester United valgte Ferguson i sin tid å gi kapteinsbindet til Roy Keane i et håp om at han skulle vokse med oppgaven og pådra seg litt færre kort. Ser definitivt ut til å fungere motsatt hos oss

              Kommentar

              • BlodigHøne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 729

                #8
                Otto!
                Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                That went wherever I... did go!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                  Otto!
                  Jeg har tenkt tanken jeg og, men jeg tror Otto klarer å sjefe bak der uten bindet også.

                  Det ideelle er å ha en midtbanespiller som kaptein da han har bedre muligheter for å nå ut til alle en det en keeper har. Espen er min klare favoritt om Kippe skulle miste kapteinsbindet.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

                    #10
                    Tror mange her inne overvurderer kapteinens betydning for et fotballag.

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2936

                      #11
                      espen! uten tvil!
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • fotball_marthe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1069

                        #12
                        Hadde vært kult å se Pål Steffen med kapteinsbåndet!

                        Men er nok mest sannsynlig med Espen søgård..
                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1260

                          #13
                          Espen Søgård er vel den eneste spilleren som har vært med på alle Lillestrøms kollapser opp gjennom årene. Nei Søgårds tid som LSK spiller går mot slutten og skal vi ha noe sjans på edelt metall i fremtiden så må vi ha forsterkninger.
                          Mitt forslag til kaptein til neste år er å hente inn en spiller som kan gjøre den jobben. Vi mangler sårt en spiller som tar de riktige valgene når det begynner å dra seg til.
                          Hvis folk mener at kapteinen er overvurdert så er det bare å ta en titt på Roar Strand og Martin Andresen.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Espen Søgård er vel den eneste spilleren som har vært med på alle Lillestrøms kollapser opp gjennom årene.
                            Herrejesus! Skal Søgård ha skylda for LSK's kollapser? Det faller på sin egen urimelighet... Når alle andre har gitt opp, gir han fortsatt jernet og jobber til fløyta går
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • alvar
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Dec 2005
                              • 100

                              #15
                              Synes psa er litt for ung ennå, men han er nok et godt kapteins evne med tiden.
                              Mener at kapteinen bør være dirigenten på midten og der har vi jo kiko, synes han har blitt bedre og bedre jo mere tillit han får.
                              Bare så jævla synd at han er ute i 4 uker, hadde trenkt han nå.

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                #16
                                Vanskelig å svare på da jeg ikke kjenner til hva slags personlighet gutta har og hva slags rolle de har i spillergruppa. Men liker tanken med at PSA kan vokse enormt hvis han får kapteinsbindet og det ansvaret som følger med.
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • Careca

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  espen! uten tvil!
                                  Espen bør ta kapteinsbindet de kampene Kippe står over, men jeg mener det ikke er riktig å frata Kippes kapteinsrolle så lenge sesongen pågår. Etter sesongslutt derimot er tiden inne for å diskutere Kippes rolle.

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    #18
                                    Nå har jo Tom vært ganske klar på at han ser Riise som indreløper på sikt, og jeg regner med at klubben tar de grepene på overgangsmarkedet i vinter som trengs for å sikre det til neste år. Han har klart og tydelig vist at Brenne skal være den andre indreløperen gjennom hele sesongen, og ejg ser ikke noen tegn på at det skal forandre seg fremover. Med andre ord vil ikke Søgård være et opplagt førstevalg på midten, og dermed et tvilsomt valg som kaptein med tanke på 2008 med mindre trenerstaben forandrer måten å tenke på foran neste sesong.

                                    Jeg ser det som lite trolig at Kippe for en sesong til med like mye karantener som i år, så det er ikke ankepunktet mitt mot han for 2008. Det at han ikke fremstår som en leder på banen derimot er et problem. Sjefen i forsvaret er han definitivt, men ikke den klare lederskikkelsen vi trenger på banen. I utgangspunktet tenker jeg Riise, han har vist god holdninger, han er en av profilene i laget og han spiller fast. Men oppførsel som han viste i forrige kamp er med på svekke kandidaturet, på en annen side ville han vel ikke gjort det om han hadde vært kapteinen på laget. Et annet ankepunkt mot han kan være at han sannsynligvis ikke skal spille så mange sesonger til for fugla utover denne.

                                    Alt i alt syns jeg vi ikke har noen klar sjef, men at Riise kanskje er det beste valget. Kiko tror jeg kunne vært en god leder på banen, men det at han ikke snakker språket samt to røde kort i år (minst et av de virkelig unødvendig) gjør han vel ikke til en fremtredende kandidat...

                                    Kommentar

                                    • Torsi
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Apr 2007
                                      • 80

                                      #19
                                      jeg syns ikke kippe skal fratas no kapteinsbind jeg as. det er han og søgård som er de to kandidatene til kapteinsbindet syns jeg, og begge syns jeg blør noe så til de grader for drakta, men kippe har større sjans for fast plass. kippe må bare time taklingene litt bedre men han gir alt han har for drakta, og han er helt sjef i forsvaret og jeg tror gutta respekterer han. det har litt å si.
                                      ellers med tiden, så kan vel kanskje Marius Johnsen bli en kandidat?
                                      Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :D

                                      Kommentar

                                      • Petter'n
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 346

                                        #20
                                        Jeg synes definitivt at Espen skal få kapteinsrollen! Han er en av de få som kjemper når alt ser som mørkest ut....Han passer veldig bra til en lederrolle som kaptein.

                                        Kommentar

                                        Working...