Hvem bør være kaptein 2008 evn. resten av året

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jan-erik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 171

    #21
    Mener at det blir for dumt å ta fra Kippe vervet som kaptein ,jeg mener at han er den personen i LSK som er best egnet for det.

    Syns folk må ta det som det er . det er jo tross alt fotball for MENN . han har 3 røde kort . Skjønner at folk er lei de røde kortene. men hvordan følelse trur du FK sitter med nå om dagen etter tapet på nadderud. syns virkelig denne diskusjonen skal komme opp seinere og ikke nå! trur det er straff nok jeg de tankene han har om dagen.

    En ting til bare vent til det ikke stormer som værst så skal du se det er Frode Kippe som kommer styrket ut av dette og er helt konge................


    :evil:

    Gleder meg stort til i morgen :=) da er vi i cupfinale folkens
    FORZA FUGLA


    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2128

      #22
      Av Kippes tre røde kort, har alle kommet av forskjellige årsaker.

      1. Odd - Husker ikke bakgrunnen for det første gule kortet, så kan ikke si om det var korrekt eller ikke. Det andre gule fikk han for en liten puff på Espen Ruud, som kaster seg som han ble skutt. Dommeren har dermed ikke noe valg i den situasjonen. Selvfølgelig urutinert av Kippe, men han er vel ikke vant med primadonnaer og filmere fra tiden i Stoke. Uansett, denne uvanen har han jo lagt av seg nå.

      2. Viking - Et svært billig kort som førte til utvisningen. Spilte uansett ikke særlig rolle, siden det var på slutten av kampen, og Kippe vel uansett måtte stå over neste kamp.

      3. Stabæk - Det første kortet et resultat av media-hypen, der det er opplest og vedtatt at Kippe skal ha gult kort for alt. Det andre kortet kan forsvares, men mener uansett at de fleste spillere ville fått en sjanse til før de ble utvist, med tanke på at han fikk gult kort kun minutter i forveien.

      Kippe har i mine øyne hatt en strålende sesong, og har vel knapt tapt en duell hele sesongen. At Veigar-Fall (som ikke fikk til noe gjennom hele kampen), innser at han skal gjøre sitt ved å kaste seg for å få Kippe utvist, er heller ikke noe stort sjokk. Kippe har vist seg som en Lillestrøm-spiller etter mitt hjerte denne sesongen: Tøff og kompromissløs, men fair! Han forsvarer derfor kapteinsbindet i mine øyne, selv om NFF nok er mest inspirert av kvinnelandslaget med tanke på hva som skal være lov på en fotballbane.
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3447

        #23
        Denne diskusjonen kan vente til etter sesongen.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3272

          #24
          Otto fredrikson kan også være en kandidat.
          Han dirigerer mer får spillet på en annen måte og flere hører han!
          KnutHSolberg

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1822

            #25
            Jeg synes Espen sto veldig bra fram i går. Han er kanskje ikke den dirrigenten som kapteinsrollen ligger i, men han blør for drakta si hver kamp og viste det i går. Løp å hentet ballen og la den på plassen der frisparket til Brann skulle vær for å spare tid. Tok også til se gSolli for å forklare at man ikke feirer slik de gjorde på 2-0 scoringen. Han var fly forbannet, noe som viser at han også bryr seg om fansen. Det synes jeg er veldig viktig!

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #26
              Etter min mening bør Kippe være kaptein ut året, samt fortsette med dette i 2008-sesongen. Tror dette kan ha vært en "maks-uflaks-og-alle-marginer-imot" - sesong for Kippe angående kort og karantener. Ser vi på tidligere sesonger er han ikke i nærheten av årets samling av gule og røde kort.

              Tror forøvrig det sportslige apparatet i LSK(spillere og trenere) har en enorm tiltro til Kippe som kaptein for dagens LSK-skute. Vi kan selvsagt ikke ha en kaptein som får så mye kort, men neste sesong kan utarte seg helt annerledes enn denne. I Espen har vi en glimrende visekaptein med 100% riktige holdninger som uansett gjør sin "kaptein-innsats" når han er på banen.

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                Tror forøvrig det sportslige apparatet i LSK(spillere og trenere) har en enorm tiltro til Kippe som kaptein for dagens LSK-skute.
                Det tror jeg også.

                I tillegg er jo Kippe den i stallen med mest rutine. Han har spilt mange år i LSK, har vært på en haug av treninger med Liverpool og Stoke (hvor han også fikk mange kamper) og har en rekke landslagssamlinger bak seg. Man drar med seg erfaringer av sånt; erfaringer det kan være en fordel at en kaptein har.

                Kommentar

                Working...