LSK-stallen 2005: Oversikt - og noen foreløpige vurderinger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    LSK-stallen 2005: Oversikt - og noen foreløpige vurderinger

    I all ubeskjedenhet gjør jeg oppmerksom på at det er lagt ut ei liste over stallen for 2005, sånn som den ser ut til å kunne bli nå, på forsida til kfl.no. I tillegg til lista har jeg også prøvd meg på noen vurderinger av stallen. (Jeg har fått flere oppfordringer om å skrive noe for disse sidene, og sendte inn dette bidraget, sånn i første omgang; hva mer det blir til, får vi se.)

    Som flere vil ha lagt merke til er jeg litt opphengt i facts og statistikk, så jeg har prøvd å få ei så fullstendig liste over A-stallen som mulig, medregna data for Thomas Magnusson og Sasa Radulovic, selv om det fortsatt er høyst usikkkert om de vil tilhøre A-stallen i 2005. Men for Magnus Myklebust og Thomas Bjerk har jeg dårlig med data, og et par andre spørsmålstegn er det også i denne lista.

    Hvis noen har tilleggsdata eller rettinger, setter jeg pris på å få dem, gjerne som svar til dette innlegget. Som sagt er jeg kanskje litt for besatt av facts og statistikk; har jeg ei liste, vil jeg fryktelig gjerne at den skal være helt fullstendig ("null hull").

    Og hvis noen skulle ha kommentarer til mine vurderinger, så kan de jo også gi dem her. Det er ikke fullt så lett å ta en debatt med forsida, det minste en da må gjøre er å starte en ny tråd...som jeg nå har gjort....

    gilbert
Working...