Kamptråd: LSK - Brann søn. 30 sept. kl.20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BlodigHøne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 729

    Kamptråd: LSK - Brann søn. 30 sept. kl.20.00

    Kampen blir kanskje ikke så viktig som vi trodde for noen uker siden, men det er fortsatt medaljer å spille om, og UEFA-kvalikk neste år.

    Skader: Kiko, Kiesi, Bertheussen, Shane(?)
    Karantener: Kippe, Riise

    Så, hvordan blir laget?

    Otto
    Danton- Johnsen - Andresen - Rambukk
    xxx - Søgård - Brenne
    Mykle - Arildo - Occean

    Vanskelig valg på hvem som skal bekle indreløperrollen, blir det Strand? Bjarki? Essidiri?
    Last edited by BlodigHøne; 26.09.2007, 23:49.
    Oh, fishy, fishy, fishy fish!
    That went wherever I... did go!
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #2
    Sikker H, og media vil skrive at gullkampen er åpnet opp igjen.

    Brann har bæsjet på den leggen så mange ganger at det fortsatt lukter vondt i vest.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #3
      Enig i at det fortsatt er mye å spille om, men UEFA-kvalik kan vi alene fikse gjennom å slå Haugesund. Men det er klart, vi vil ha medaljer, for pokker! Dessuten ligger vi på fjerdeplass, og selv om det er en luke på 4 og 6 poeng til henholdsvis RBK og VIF, så kommer de fort. Det er bare å sette i gang med å plukke poeng.

      Skjønt, her tror jeg vi går på en kraftig smell. Den klassiske historien om lag som får en stor opptur, for så å kræsjlande så det synger noen få dager senere - det er i hvert fall magefølelsen nå.

      Med Kippe og Riise ute med karantene, samt Mouelhi og Kiesenebner på skadelista, blir det igjen interessant å diskutere startellever. Hva med Stefanutto? Sorry hvis det ligger info jeg ikke har snappa opp i nyhetstråden, Roy.


      Håper noen som er mer oppdaterte på Brann enn meg kan poste info om skader/karantener der i gården. Skjønt, karantener slipper de vel å slite med, da spillerne vet at den som nærmer seg må i slåsskamp med Mons.


      Ellers en snål følelse at det som for et par uker siden så ut til å bli seriefinalen, nå er en kamp Brann godt kan tape og fortsatt ha en liten luke, samtidig som vi bør vinne - for å holde liv i håpet om medalje.

      Samme helg spiller Stabæk mot Lyn på Ullevaal, mens SIF drar til Stavanger. Regner dermed med at det ikke er noen grunn til å håpe på hjelp fra andre lag. RBK kan dermed gå på poengtap mot Fredrikstad (ja, jeg er faktisk nervøs med tanke på fjerdeplassen).

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2128

        #4
        Bergen-Kanaris krever seier for å holde ut resten av høsten!
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • minibus
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Jul 2007
          • 10

          #5
          Karantenene i Bergen og ellers i toppen

          Opprinnelig skrevet av Guling


          Håper noen som er mer oppdaterte på Brann enn meg kan poste info om skader/karantener der i gården. Skjønt, karantener slipper de vel å slite med, da spillerne vet at den som nærmer seg må i slåsskamp med Mons.
          En på Brann sitt forum har laget en grei liste over potensielle karantener blant topplagene.



          Ellers er det lite skader i Brann, nå er også Tijan friskmeldt til søndagens kamp.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Brann har vel ikke akkurat for vane å slå LSK.

            Vi har en deilig statistikk mot rompevaskerne fra vest.
            Hadde det ikke vært for eks-LSK Mål-Mons ville de fortsatt hatt det klassiske jojo-laget som de alltid hadde. Laget som hele Norge ler av enda.
            Det hjelper ikke med et skarve seriegull for å rette opp inntrykket av at i Bergen, der ligger skuffelsen over all rævvafotballen og alle tapene tjukt uttapå.

            Brann Stadion er et sorgens kapittel. Hele Norge ler av Brann. Bergensere kan ikke spille fotball.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1260

              #7
              Vinner vi 2 - 0 til søndag så er vi plutselig 7 mål bedre enn Brann igjen og "kun" seks poeng bak. Ingen ting er umulig så lenge det er Brann vi snakker om. Jeg gir aldri opp. Alle hadde avskrevet LSK i gullkampen i 2001 helt til Stabæk laget sensajon på Lerkendal og vi fikk gullkamp i siste runde pluss en fallskjermhopper gjennom taket.
              Kanskje noe annet kommer dalende fra himmelen siste runde i år

              Kommentar

              • KimFL
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 1410

                #8
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Vinner vi 2 - 0 til søndag så er vi plutselig 7 mål bedre enn Brann igjen og "kun" seks poeng bak. Ingen ting er umulig så lenge det er Brann vi snakker om. Jeg gir aldri opp. Alle hadde avskrevet LSK i gullkampen i 2001 helt til Stabæk laget sensajon på Lerkendal og vi fikk gullkamp i siste runde pluss en fallskjermhopper gjennom taket.
                Kanskje noe annet kommer dalende fra himmelen siste runde i år

                Riktig. Og når man tenker på at Brann har to meget tøffe kamper til slutt (Viking hjemme og Tromsø borte), så kan forspranget til Brann være på nøyaktig 0 poeng. Det forutsetter jo selvfølgelig at vi vinner resten av våre kamper, men det er fullt mulig. Viser gutta like stor innsats i de neste kampene, som i semi'n, så skal de andre laga få slite stort.


                KimFL

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3447

                  #9
                  Tar vi Brann på søndag kan de få seg en smekk, og gullkampen er plutselig åpen igjen. Vi har ikke det beste utgangspunktet i forhold til skader og karantener. Slik jeg ser det har vi noen muligheter med tanke på Shane.

                  Mykle-Sundgot-Occean
                  Strand-Søgård-Brenne
                  Shane-MJ-PSA-Rambekk
                  Otto


                  Alt.

                  Occean-Sundgot-Mykle
                  Strand-Søgård-Brenne
                  MJ-Rambekk-PSA-Danton
                  Otto
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • miller
                    -Brannsupporter
                    Bøffel
                    • Jun 2007
                    • 26

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    Brann har vel ikke akkurat for vane å slå LSK.

                    Vi har en deilig statistikk mot rompevaskerne fra vest.
                    Hadde det ikke vært for eks-LSK Mål-Mons ville de fortsatt hatt det klassiske jojo-laget som de alltid hadde. Laget som hele Norge ler av enda.
                    Det hjelper ikke med et skarve seriegull for å rette opp inntrykket av at i Bergen, der ligger skuffelsen over all rævvafotballen og alle tapene tjukt uttapå.

                    Brann Stadion er et sorgens kapittel. Hele Norge ler av Brann. Bergensere kan ikke spille fotball.
                    Eg må nesten le litt av deg. Her inne er det noen som prøver å argumentere for at muligheten for LSK-Gull er fremdeles tilstede så kommer du med slike "klovne uttalelser" som ødelegger en saklig debatt. For det første, rumpevaskere finns det selv i Lillestrøm så der skyter du deg i foten. Det andre er at i år så har Brann spilt en fotball som bergenserene ikke har sett på lenge. så vi har vel bevist no at vi kan spille fotball.

                    Hele Norge ler av Brann? Romerike er ikke hele Norge lille venn..

                    Eg må innrømme at eg ikkje frykter et LSK-gull før kampen til helgen. Men om vi (Brann) skulle tape der borte da er gullkampen åpen igjen. i første grad mellom Brann,Viking og Stabæk. Viking frykter eg mest, da Stabæk har samme program som oss igjen minus Tromsø. Der har de Godset i siste.

                    Men for all del, få med FFK og sett RBK utenfor Europa til neste år.

                    Og lykke til på søndag. Måtte serielederene vinne.

                    Kommentar

                    • skjetten
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2006
                      • 40

                      #11
                      Utsolgt?

                      Er kampen helt utsolgt? På rb.no står det at det er solgt 11460 billetter. Hvor mange billetter kan det selges til en kamp, noen som vet?

                      Onsdagen var super på tribunen. Selv vi streitingene på nytribunen stod igjen lenge etter kampen og hyllet spillerene. Herlig.

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av skjetten
                        Er kampen helt utsolgt? På rb.no står det at det er solgt 11460 billetter. Hvor mange billetter kan det selges til en kamp, noen som vet?

                        Onsdagen var super på tribunen. Selv vi streitingene på nytribunen stod igjen lenge etter kampen og hyllet spillerene. Herlig.
                        Den er så godt som utsolgt. Hvis noen trenger billett, har jeg fortsatt noen billetter igjen på RB-tribunen, samt en barnebillett på feltet. Send PM eller SMS til 91839325.

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #13
                          Hansveit på Brann usikker til kampen på søndag:

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7092

                            #14
                            Egentlig bare gleder jeg meg til kampen på søndag. Vi har ikke noe å tape, det har Brann. Ikke har jeg noen illusjoner om at vi vil være tilbake i noen gullkamp selvom vi vinner, heller.

                            Får håpe gutta går utpå med lave skuldre og spenner bein på skarregjengen. Jeg tror dette kan bli gøy.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #15
                              Veldig spent på hvem som spiller indreløper i denne kampen, Tom liker vel løpssterke indreløpere, og Pål Strand passer vel kanskje ikke helt inn i den kategorien. Hvordan står det til med islendingen?

                              Kommentar

                              • maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 638

                                #16
                                La oss bare gi alt på tribunen, og banen i denne kampen.. Håper vi vinner og at Brann mister gullet, så kan Davy og co i TV2 sitte å sutre etter kampen...
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                Kommentar

                                • P0P_Corn
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2004
                                  • 177

                                  #17
                                  3-2

                                  Vi vinner 3-2. Avgjørelsen kommer på et billig/feilaktig idømt straffespark. Helstad lager 4 mål, hvorav to blir feilaktig avblåst for offside. Kippe går bort til linjedommer å forteller han at det ikke var offside, men får ikke medhold...

                                  Lsk presser hele kampen og brann er kun farlige på noen overganger...

                                  Å som jeg gleder meg til søndag. Bare vi får litt sol også, så blir det ideelt!

                                  Kommentar

                                  • MedlemNR35
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 905

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av RSP
                                    Hansveit på Brann usikker til kampen på søndag:

                                    http://fotball.bt.no/eliteserien/article91030.ece
                                    Ja stemmer nok. Her om dagen så jeg Mons Ivar Mjelde gå løs på han!

                                    Tipper vi drar i land dette jeg. Som vanlig optimist

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #19
                                      Jeg satser på en fem-seks stemplinger av søgård på sentrale brannspillere + dommer, 10 x holding av kippe og til slutt en albue av occean på Opdahl som ødelegger ansiktet og karriéren hans for resten av livet. Faktisk vil albuen til Occean sitte så langt ned i fleskepølsas hals at den må opereres ut på Sahlgrenska Hospital. Etter kampen må innvollene av Brannspillerne spyles ut av banen med brannslange, mens vi blander oss noen Bloody Mary av blodet til Martine på Martins (haha), med den lille sugepenisen til Bakke som selleri.

                                      Kommentar

                                      • Fireman
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Apr 2004
                                        • 21

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Jeg satser på en fem-seks stemplinger av søgård på sentrale brannspillere + dommer, 10 x holding av kippe og til slutt en albue av occean på Opdahl som ødelegger ansiktet og karriéren hans for resten av livet. Faktisk vil albuen til Occean sitte så langt ned i fleskepølsas hals at den må opereres ut på Sahlgrenska Hospital. Etter kampen må innvollene av Brannspillerne spyles ut av banen med brannslange, mens vi blander oss noen Bloody Mary av blodet til Martine på Martins (haha), med den lille sugepenisen til Bakke som selleri.

                                        Du er pinadø pervers, du. Hehe. Men du har tydeligvis ikke fått med deg at Kippe ikke spiller

                                        Kommentar

                                        Working...