Kamptråd: LSK - Brann søn. 30 sept. kl.20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KanariMart
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2006
    • 5

    #61
    huff...

    Hater å si det men Brann spiller klassefotball så det holder.
    Samme hva som skjer nå, bare ikke Vålerenga går forbi oss på målstreken som i fjor....
    gullet havner i bergen, men håpe for medalje lever enda!

    For evig og alltid LSK i hjerte mitt

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1557

      #62
      Vi skal vel ikke henge med hodet når vi taper for et lag som er så mye bedre enn oss? Mens Brann har klassespillere på alle plasser - også på benken, har vi flere som ikke holder mål på dette nivået.

      Nå ligger vi 12 poeng bak Brann. Og det gir dessverre også et riktig inntrykk av styrkeforholdet mellom lagene.

      Vi får håpe på 5-6 nye klassespillere til neste år, så har vi mulighet til å være med å kjempe om gull.

      Kommentar

      • Laksen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 287

        #63
        Du må være full Dole.
        Vi burde ha full mulighet til å vinne over Brann, selv med dagens lag.
        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #64
          Ett lyspunkt må da nevnes, som vanlig og igjen snakker man da om KFL, bra som alltid og det blir ikke stopp i synginga selv om vi ligger under med 3 mål, ingen slår oss på dette. KFL for president!
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • korset+kanaris
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2007
            • 46

            #65
            Opprinnelig skrevet av Dole
            Vi skal vel ikke henge med hodet når vi taper for et lag som er så mye bedre enn oss? Mens Brann har klassespillere på alle plasser - også på benken, har vi flere som ikke hoder mål på dette nivået.

            Nå ligger vi 12 poeng bak Brann. Og det gir dessverre også et riktig inntrykk av styrkeforholdet mellom lagene.

            Vi får håpe på 5-6 nye klassespillere til neste år, så har vi mulighet til å være med å kjempe om gull.

            Er veldig enig med deg. Er nesten en skam at vi har turt å prate om gull for Brann er per idag mye bedre en oss.
            Herr Berg må nok åpne lommeboka hvis vi skal ha no sjangs igjen neste år.
            Cupen skal vi ta så er sesongen reddet!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1557

              #66
              Opprinnelig skrevet av Laksen
              Du må være full Dole.
              Vi burde ha full mulighet til å vinne over Brann, selv med dagens lag.
              Javisst, det er nok bare uflaks at vi ligger et hav bak Brann på tabellen.

              Tipper du er en av dem som skylder på TV2, Nettavisen og dommerne for at vi ikke vinner serien

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #67
                Opprinnelig skrevet av Dole
                Vi skal vel ikke henge med hodet når vi taper for et lag som er så mye bedre enn oss? Mens Brann har klassespillere på alle plasser - også på benken, har vi flere som ikke holder mål på dette nivået.

                Nå ligger vi 12 poeng bak Brann. Og det gir dessverre også et riktig inntrykk av styrkeforholdet mellom lagene.

                Vi får håpe på 5-6 nye klassespillere til neste år, så har vi mulighet til å være med å kjempe om gull.
                vi er inne i en periode hvor det begås for mange personlige drittfeil som ikke skal være der
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2889

                  #68
                  syns vi spiller en meget god andre omgang, helt til brann skårer sitt fjerde. forsvaret ødelegger fullstendig idag, kjeglene på treningsfeltet hadde spilt bedre. de gjør at kvelden blir flau.
                  betyr kippe virkelig så mye for at forsvaret i det hele tatt skal holde tett? og occean, hva driver du med? du er jo feilvendt hele tida. faen i helvete!
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1223

                    #69
                    Kampen som beviste hva jeg har sagt i åresvis. Vi har ikke i nærheten av et godt nok mannskap till å henge med når det drar seg til. Det var utrolig trist å se spillere som Rambekk, Strand og Søgård bli totalt avkledd.
                    Skal vi noen gang ha håp om å vinne serien så er vi nødt til å håpe på at noen investorer er villige til å bla opp penga. Jeg er villig til å dra det så langt som at de eneste klassespillerene som er hentet i Fjørtofts tid som manager er Brenne og Riise. Brann har kvittet seg med spillere som åpentbart ikke har vært gode nok og satset på kvalitet. Det er på tide at vi gjør det samme og kvitter oss med daukjøttet.

                    Kommentar

                    • *eLSKerLSK*
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 427

                      #70
                      Synes ikke vi spiller så galt i dag. Mangler litt i avgjørende situasjoner begge veier. Brann var ekstremt besluttsomme og effektive. 1-5 er stygt, men føler ikke at kampen var en typisk 1-5 kamp.

                      Forresten er det vel helt ok at Rambekk rykker ned. Han holder ikke mål i tippeligaen per dags dato. Treg og nervøs med ballen......og offensivt

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Kampen som beviste hva jeg har sagt i åresvis. Vi har ikke i nærheten av et godt nok mannskap till å henge med når det drar seg til. Det var utrolig trist å se spillere som Rambekk, Strand og Søgård bli totalt avkledd.
                        Skal vi noen gang ha håp om å vinne serien så er vi nødt til å håpe på at noen investorer er villige til å bla opp penga. Jeg er villig til å dra det så langt som at de eneste klassespillerene som er hentet i Fjørtofts tid som manager er Brenne og Riise. Brann har kvittet seg med spillere som åpentbart ikke har vært gode nok og satset på kvalitet. Det er på tide at vi gjør det samme og kvitter oss med daukjøttet.
                        Veldig enig med deg i dette, vi har en del spillere som er veldig lojale mot klubben og som jeg personlig liker veldig godt, men dessverre har de vist over flere år at de ikke innehar de kvalitetene som kreves for å løfte fugla til gull.

                        Vi trenger en ny midtstopper, høyreback og venstreving, minst!
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • Aspecho
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Dec 2006
                          • 163

                          #72
                          Dette bitre tapet beviser at vi sutter tiss uten Frode Kippe.
                          Hele forsvaret sovnet på alle mulighetene til Brann, vi er heldige som ikke slapp inn flere mål.
                          Men pytt, la oss blø for drakta mot enga og knuse dem neste søndag!!

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1075

                            #73
                            Noen som hørte det samme som meg? TN på sykehus for hjertesjekk?

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2889

                              #74
                              rambekk kjørt til sykehus med sterke brystsmerter. skal ta hjertetest. håper virkelig dette ikke er alvorlig og at det går bra!!!
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Christer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 388

                                #75
                                nei det var rambekk som dro til sykehuset.. han hadde visst fått noe smerter i brystet i pausen..
                                så han ble kjørt bort i ambulanse i pausen

                                Kommentar

                                • Arind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2006
                                  • 459

                                  #76
                                  Dette var pinlig og bare trist......men som en del andre har kommentert her...vi mangler nok en del kvaliteter som gjør oss til et vinnerlag gjennom en hel sesong. i kveld jobba gutta som faen, men det andre laget(fra vest et sted tror jeg) var mye bedre.....og de scora på de mulighetene de hadde, der hvor vi snubla i våre sjanser....

                                  Håper det ikke er noe galt med Rambekk......
                                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                  Kommentar

                                  • brann_copper
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Jun 2007
                                    • 6

                                    #77
                                    Idag tapte dere fortjent, for noe av det farligste en kan gjre mot Brann er å angripe så hodeløst som LSK til tider gjorde idag. Men når det er sagt så ble jeg faktisk positivt overrasket over spillet til LSK. Bedre og mer teknisk enn jeg kan huske å ha sett på lenge. Kanskje dere ikke fortjener bøffelstempelet lengre?

                                    Lykke til med NM-gullet forresten, og litt sårt er det at selv om Brann vinner serien så er det LSK som kan kalle seg norgesmestre 2007.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #78
                                      Jeg gidder ikke å bruke mer tid på denne kampen. Eneste jeg vil si er at med sitt innhopp idag beviser Danton at han er klubbens beste høyreback, at Rambekk spille back er for meg en gåte.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av brann_copper
                                        Idag tapte dere fortjent, for noe av det farligste en kan gjre mot Brann er å angripe så hodeløst som LSK til tider gjorde idag. Men når det er sagt så ble jeg faktisk positivt overrasket over spillet til LSK. Bedre og mer teknisk enn jeg kan huske å ha sett på lenge. Kanskje dere ikke fortjener bøffelstempelet lengre?

                                        Lykke til med NM-gullet forresten, og litt sårt er det at selv om Brann vinner serien så er det LSK som kan kalle seg norgesmestre 2007.
                                        Tydelig at du er lurt trill rundt av TVBrann og ikke selv har sett fugla på lenge...

                                        Dog, at dere vant fortjent er det lite tvil om.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Laksen
                                          Du må være full Dole.
                                          Vi burde ha full mulighet til å vinne over Brann, selv med dagens lag.
                                          Nja....Dole har et poeng. Vi slår Brann på en god dag.....og i dag var ikke en sånn. Forskjellen er at de har spilt jevnt på dette nivået, mens vi bare presterer klassekamper innimellom....det ække nok til å vinne serien!
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...