Kamptråd: LSK - Brann søn. 30 sept. kl.20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Opprinnelig skrevet av gboy
    "Fint at dumme Brann-spillere aksepterer at de blir kastet ting på, jeg er bare lei meg for at ingen kastet en ambolt på Martine "

    Fint ? Brann spillerne er voksne og beklager seg for kanari fansen at de jublet foran dem, som kunne virke veldig provoserende.

    MEN, kanari fansen driter seg ut foran hele Norge, på TV og i media hvor dette blir diskutert, akkurat som dere ikke har fått nok med at LSK spiller en hard og stygg fotball som gir mye kort og karantener...

    Jeg føler nesten med Fjørtoft som prøver så godt han kan å få LSK til å se ut som et profft lag, men hele tiden får imaget ødelagt av idiotiske beslutninger i kampens hete...

    "Brann tar ledelsen på et deflection-mål de har scora alle måla sine på i år (jeg lurer på om de bevisst trener på å skyte via spillere), "

    1 målet var nok litt heldig, men 2. målet var ikke via noe spillere, ei heller det 3. / 4. eller 5.
    -LSK's eneste mål var som Brann's første like heldig.

    Har Brann scoret alle 50 målene sine i år via andre spillere ? LSK har marginer imot og Brann har de med ?
    -Det kalles dyktighet. PUNKTUM

    Vinner ikke serien med 10 poengs margin på flaks...
    Det virker som at du lot deg ganske lett provosere ihvertfall.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      Opprinnelig skrevet av gboy
      MEN, kanari fansen driter seg ut foran hele Norge, på TV og i media hvor dette blir diskutert, akkurat som dere ikke har fått nok med at LSK spiller en hard og stygg fotball som gir mye kort og karantener...
      ? ... intelligensen formelig oser her ...
      Opprinnelig skrevet av gboy
      Har Brann scoret alle 50 målene sine i år via andre spillere ? LSK har marginer imot og Brann har de med ?
      -Det kalles dyktighet. PUNKTUM
      Jaha... må inn her å raute ? Gå til sengs isteden, seint for barna nå.

      Jeg skal personlig applaudere neste gang det er ned i adecco med dere. Dere er jo nedi suppa der stadig vekk i motsentning til oss som syns det er stas å være blant landets beste i litt lengre tid av gangen.

      Kjøtthue.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2121

        Opprinnelig skrevet av gboy
        LSK har marginer imot og Brann har de med ?
        -Det kalles dyktighet. PUNKTUM

        Vinner ikke serien med 10 poengs margin på flaks...
        Jeg føler Lillestrøm har hatt alle marginer med seg i år, både på skadefronten, kortmessig og i at vi alltid har fått uttelling på vårt spillemessige overtak. Samtidig har Brann vært klart best i alle kampene sine, f.eks. borte mot Sandefjord og i serieåpningen mot Stabæk. Det er ingen tvil om at Brann var minst fire mål bedre enn Lillestrøm idag.
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          Opprinnelig skrevet av heidar
          Jeg føler Lillestrøm har hatt alle marginer med seg i år, både på skadefronten, kortmessig og i at vi alltid har fått uttelling på vårt spillemessige overtak. Samtidig har Brann vært klart best i alle kampene sine, f.eks. borte mot Sandefjord og i serieåpningen mot Stabæk. Det er ingen tvil om at Brann var minst fire mål bedre enn Lillestrøm idag.
          Enten gikk det der under sarkasme eller så må du bytte medisiner. Håper det første...
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2121

            Ironi er min favorittbil!
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Dette var begredelig - ræva - elendig - og ikke minst F L A U T !!

              Jeg vil heller se en gjeng juniorer som kjemper for drakta si i neste kamp en denne late gjengen som har funnet en sport å slippe inn masse mål om dagen. 11 baklengs på 3 kamper.... Jeg gruer meg til neste kamp på Ulevaal

              Kommentar

              • KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

                Opprinnelig skrevet av Paddis
                Jeg vil heller se en gjeng juniorer som kjemper for drakta si i neste kamp en denne late gjengen som har funnet en sport å slippe inn masse mål om dagen.
                Jeg vil heller si at vi har fått bevist hvor avhengige vi er at alle de beste spillerne er på banen hele tida. Da er vi i norsk toppklasse.

                Dessverre tåler vi ikke skader og karantene.

                Jeg tviler sterkt på at det hadde vært moro verken for oss eller "en gjeng juniorer" søndag hvis Nordlie skulle funnet på et slikt stunt.
                Vidar Evje

                Kommentar

                • miller
                  -Brannsupporter
                  Bøffel
                  • Jun 2007
                  • 26

                  vil bare takke for kampen igår, og må si det at selv da vi ledet 3-1 så fryktet eg at LSK skulle komme tilbake og utligne til 3-3 tilslutt... måtte sette fra meg pilsen og drikke Cola for å roe nervene. Men som sagt, Takk for kampen og lykke til i NM-finalen. Håper dere får en vanvittig artig cupfinalehelg...

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3404

                    Opprinnelig skrevet av gboy
                    MEN, kanari fansen driter seg ut foran hele Norge, på TV og i media hvor dette blir diskutert, akkurat som dere ikke har fått nok med at LSK spiller en hard og stygg fotball som gir mye kort og karantener...
                    Korriger meg om jeg tar feil, men spilte ikke LSK E-cup i år pga. Fair-Play i fjor?
                    Riktig nok bak FFK, men en god 2.plass allikevel. Er vi blitt et mye styggere lag i år enn det vi var i fjor? I så fall må Brenne og Myklebust (som tok over for Koren og Mifsud) være Norges råeste spillere. Vent begge to har to gule kort hver.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      Ting går VELDIG opp og ned om dagen...

                      Uansett sjansestatistikk og uttelling er det direkte flaut å tape 1-5 på hjemmebane. På Fort Åråsen hvor vi skal være tilnærmet uslåelige har vi nå på de to siste kampene gitt fra oss 6 poeng med en målforskjell på 1-8. Hvorfor? Vi eier ikke god nok kvalitetsbredde i stallen. Vi har en bra første-11 når alle spillerne er tilgjengelig men når 2-3 spillere er ute grunnet karantene/skader viser det seg gang på gang at vi ikke har den kvaliteten på de "nest beste" som trengs for å kunne kjempe om gullet hele høsten.

                      Trist å se forsvarsrekka uten Kippe, ingen som evner å ta på seg rollen som den store sjefen bak der. Det lyser forsiktighet lang vei når det ikke er noen nr.13 i den bakre rekka. Sykdom eller ei i går, Rambekk varierer ekstremt i prestasjonene fra uke til uke og gjør en hel del umotiverte/utilgivelige feil. MJ beviser nok en gang at han ikke er spesielt familiær med midtstopperrollen.

                      Den labre bredden i stallen vår fører også til at OO snart har blitt omskolert til venstreving. Ingen imponerende kamp av denne i går, men han profiterer definitivt ikke på å være en kasteball mellom rollen som midtspiss og venstreving. Denne skjeve 4-3-3 formasjonen fungerer muligens i ny og ne, men ikke over tid..

                      I går tapte vi vel fortjent for norges beste lag og fikk klare bevis på at vi fortsatt har et par steg å ta før vi kan være med å kjempe om denne tittelen.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Korriger meg om jeg tar feil, men spilte ikke LSK E-cup i år pga. Fair-Play i fjor?
                        Riktig nok bak FFK, men en god 2.plass allikevel. Er vi blitt et mye styggere lag i år enn det vi var i fjor? I så fall må Brenne og Myklebust (som tok over for Koren og Mifsud) være Norges råeste spillere. Vent begge to har to gule kort hver.

                        Jeg tror vi havnet litt lenger ned på lista. Vi fikk vel en 4. plass bak FFK, VIF og RBK, men alle disse var også kvalfisert til Europa. Derfor fikk vi plassen som nr 4, ett fattig hundredel foran Start. Vi kan takke David Nielsen for Kaerjeng-fadesen.


                        Kampen igår var det først og fremst forskjell i effektivitet. Samt at Brann klarte å skape større sjanser enn det vi gjorde.

                        Ser at både Brann-spillerne og KFL beklager episoden foran fansen ved 2-0 målet. Det er sånn det skal være. Unødvendig av begge parter.

                        Kommentar

                        • Rød makt!
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Oct 2007
                          • 1

                          Stemning har et navn: Åråsen?? Ehh Tror vi en gang for alle kan svare dere på den: NEI! Ikke dårlig stemning hos dere for all del, men best i landet? Brann stadion latterlig??? Dere synger utvilsomt bra men det er nesten smertefullt å høre på sjalalalalalal i 15 min non stopp! ok der er litt trommer også men... Jeg syns dere er en kul supportergjeng mange er dere også etter hvert, Som bergenser sier jeg at best stemning finner du på Brann stadion, men det sier vel alle om sine egne Håper uannsett at dere vinner Cupfinalen så sees vi neste år

                          Kommentar

                          • Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

                            Opprinnelig skrevet av Rød makt!
                            Stemning har et navn: Åråsen?? Ehh Tror vi en gang for alle kan svare dere på den: NEI!
                            Vi hevder vel ikke at vi har norges beste stadionstemning, her er vi helt klare over at vi har utfordringer å jobbe med. Det vi derimot hevder er at Kanarifansen på sitt beste er norges fremste supporterklubb angående stemning.

                            Oppskrytt stemning, Bataljonen.
                            Vi ble lovet 700 såkalte "hardcore"-fans på bortefeltet i går og enorm stemning ettersom vi reduserte antall billetter dere fikk ned til det minimale. Dere leder 0-1, 0-2, 0-3, 1-4 og 1-5 og har en ekstrem gullsmak i munnen - allikevel er det stort sett stemning i fansen deres kun når det blir scoret mål.

                            Kommentar

                            • P0P_Corn
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2004
                              • 168

                              ...

                              Har lest diskusjonen her og det er mange poenger som kommer frem.

                              Var selv på kamp i går, og satt ikke med følelsene at vi ble rundspilt, selv om resultatet er flaterende. Etter kampen hadde jeg at inntrykk av at brann har en enorm flyt og effektivitet om dagen. At de får det første målet gir dem meget gode betingelser, hvor de kan ligge kompakt og pøse baller i bakrom mot Helstad.

                              Ellers syns jeg vi gjør mye rett ved å prøve å komme rundt på kant, men vi manglet pressisjon i innlegg og tøffhet forran mål. I tillegg mangler vi bakromsstyrke når vi spiller med sundgot som midtspiss. Han makter ikke å jage/løpe fra noen stoppere i norge, dermed blir alle klareringer gitt bort til motstander, i motsetning til i fjor, hvor vi hadde mifsud til å løpe på disse.

                              Når det gjelder erstatninger til neste år, så er det noen som etterlyser det i alle ledd. Vi skal huske på at vi allerede har en del. Til seriestart neste år tipper jeg på følgende lag:

                              Otto
                              S.Pedersen - PSA - Kippe - MJ
                              Kiko(Espen) - Kirse(Kiko) - Brenne
                              Riise - OO - Mykle

                              Jeg kan leve med det laget. Poenget er hvem som er erstattere. På topp har vi Gundersen og Sundgot. Essediri er jeg mer usikker på. Kanskje han erstattes.

                              På midten har vi ok dekning, dobbel dekning på alle plasser om islendingen vår blir frisk.

                              Bak har vi Biffen, Bergan-Foss og Danton. Her trengs det forsterkninger.

                              Husk at det tar Tom et år og spille inn formasjonen!

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                Opprinnelig skrevet av Rød makt!
                                Stemning har et navn: Åråsen?? Ehh Tror vi en gang for alle kan svare dere på den: NEI! Ikke dårlig stemning hos dere for all del, men best i landet? Brann stadion latterlig??? Dere synger utvilsomt bra men det er nesten smertefullt å høre på sjalalalalalal i 15 min non stopp! ok der er litt trommer også men... Jeg syns dere er en kul supportergjeng mange er dere også etter hvert, Som bergenser sier jeg at best stemning finner du på Brann stadion, men det sier vel alle om sine egne Håper uannsett at dere vinner Cupfinalen så sees vi neste år
                                nevner det en gang til , vet jeg har nevnt det tidligere: at dere som bortesupportere hører oss synge i klyngen der dere står betyr faktisk at dere hører det midt i feltet deres, da mener jeg det er en bekereftelse på WELL DONE JOB
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                Working...