DVD

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    DVD



    TV2 tilbyr tydligvis alle tippeligaklubbene om å lage en sesongoppsummerende DVD dersom klubbene kan garantere et opplag på 1000 til 1500 kopier.

    Er dette aktuellt?
    Hadde vært fett. LSK kunne jo kjøpt 1000 kopier, solgt dem, og dersom det skulle bli noen igjen kunne de brukt dem som reklame for å vise hva klubben har å by på.

    Detta var en stor suksess for RBK, VIF og Brann.
    TV2 anser Fredrikstad, fugla, Viking og Start som de klubbene det er størst sannsynlighet for at kan få gjennomført detta
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Selv har jeg pleid å ta opp alle innslagene om Lsk etter hver serierunde på vhs, og det er alltid morro å se gamle innslag om igjen. Særlig vhskassetten fra sølvet i 2001 går varm i videospilleren :wink:
    Så håper det er nok etterspørsel blant folket
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • Franken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1036

      #3
      Jeg kjøper gjerne en kopi. Om da ikke KanariTV kommer med noe lignende opplegg da
      Fra Baillsund

      Kommentar

      • gj
        Seniormedlem
        • Nov 2003
        • 3360

        #4
        Nå må LSK/KFL kjenne sin besøkelsestid og sørge for at TV2 lager en slik LSK-DVD. Å garantere 1000-1500 solgte enheter burde vel ikke være vanskelig.

        Da jeg var i kontakt med TV2 tidligere i år ble det sagt at dette ville være et prosjekt som gikk gjennom hele året, med andre ord lager man reportasjer underveis som er tenkt for videoen.

        Kanari-TV må jo også gjerne komme med en DVD.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          Jeg er ihvertfall med!
          Knurr...

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Jeg kjøper jeg.

            Men jeg ser ikke helt hvordan 1500 personer skal ønske å ha "jubelsesongen 2004" i hylla. Greit nok at man får 5 meget gode kamper og RBK i cup'n, men alikevel...

            Mest sannsynlig kommer jeg til å trashe tv-aparatet når jeg ser Werni/Baron i aksjon mot Lyn i semi'n.

            Koselig at tv2, omtaler oss "stort publikumslag"...

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #7
              Tilbudet gjelder vel for 2005 sensongen, ikke den som var.

              Det bør absolutt være mulig å få en bedre sesong enn den som var. Både sportslig og i kulissene. 2004 sesongen var til tider ganske råtten
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Torshovkanari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jan 2005
                • 102

                #8
                Skulle vel fort la seg gjøre å få solgt 1000-1500 kopier av en sånn dvd.. Jeg er i hvertfall med!

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Tror vel ikke at en DVD fra de 3 siste sesongene hadde gitt salg opp mot 1000-1500. Det er jo "ålreit" å mimre en 7 plass lissom...

                  Men blir dette en knall sesong, så er det bare en tlf fra LSK til TV2 om at de vil ha en LSK-DVD til salg.
                  Forøvrig har ikke dette noe med Kanari-Fansen å gjøre. Skal noen lage dvd for oss, må dette bli kanari-TV. Og det er visst ikke billig å kjøpe rettigheter fra TV2/NRK

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #10
                    Må i hvert fall klare å få til en LSK/KFL- DVD.. Tror ikke salget blir noe problem!
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #11
                      Jeg synes i utgangspunket idéen er veldig god, selv om det vel er LSK - og ikke KFL - som må garantere et opplag på 1000 - 1500. Imidlertid synes jeg at KFL bør signalisere at vi støtter prosjektet.

                      Ingen vet hvordan sesongen 2005 blir. Selv begynner jeg å bli optimist, og det er klart at dersom sesongen blir bra (medaljestrid i serien, cupfinale) kommer vi til å angre noe jævlig hvis det ikke er inngått avtale om dvd. Skulle derimot sesongen bli svak (Gud forby !) blir det ikke så stas med en dvd. MEN: ingen vet svaret, for å være på den sikre siden synes jeg at LSK bør gå for idéen.

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Dette bestemmes i sluttenav sesongen (tror det var det som skjedde i de andre klubbene) etter en forespørse lav tv2

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Dette bestemmes i sluttenav sesongen (tror det var det som skjedde i de andre klubbene) etter en forespørse lav tv2
                          Nyttig info. Hvis klubben ikke behøver å bestemme seg før mot slutten av sesonegn, vil vel svaret gi seg selv: Gjør vi en skikkelig sesong bør det vel gå greit å selge unna 1000 + dvder. ..

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Dette bestemmes i sluttenav sesongen (tror det var det som skjedde i de andre klubbene) etter en forespørse lav tv2
                            Det bør allerede nå besluttes hva som skal gjøres for at TV2 kan følge laget i alle faser. Markedsavdelingen til LSK er satt på saken, fikk klare signaler på det i sted.

                            Petter

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Dette bestemmes i sluttenav sesongen (tror det var det som skjedde i de andre klubbene) etter en forespørse lav tv2
                              Det bør allerede nå besluttes hva som skal gjøres for at TV2 kan følge laget i alle faser. Markedsavdelingen til LSK er satt på saken, fikk klare signaler på det i sted.

                              Petter
                              Hvis beslutningen skal tas allerede synes jeg at LSK bør si ja, og at KFL bør signalisere støtte ved å oppfordre alle medlemmer av fansen til å kjøpe en dvd. Som sagt i et tidligere innlegg: Vi vet ikke hvordan sesongen går, men blir det bra vil vi angre veldig hvis ikke vi går for dvd.

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Jeg skal garantert ha en dvd uansett hvordan det går. Ha de forgående årene tatt opp alle målene i tippeligaen .... Samler vet du??

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #17
                                  Petter skrev:

                                  Det bør allerede nå besluttes hva som skal gjøres for at TV2 kan følge laget i alle faser. Markedsavdelingen til LSK er satt på saken, fikk klare signaler på det i sted
                                  Bra Petter

                                  Kommentar

                                  • general
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2004
                                    • 1150

                                    #18
                                    Uansett om sesongen 2005 ikke blir noen knall sesong så må vi være med på dette. Nå må vi kjenne vår besøkelsestid her. Kan ikke sitte på gjerdet her, mens enga som vi skal konkurere mot gjennomfører dette. Blir litt flaut at vi som en av de beste fansene i norge ikke har dette.

                                    Tenk nå hvis det plutselig kommer en konge sesong, så blir det ikke laget dvd til oss fordi vi ikke er med på prosjektet. Godt forslag av tv2 som en av norges beste fans plikter seg til å være med på.
                                    Seriegull 2016!!!

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      #19
                                      Jeg vil ha to dvd'er.
                                      Den av gullet til fugla, og den av nedrykket til enga :lol:
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • gj
                                        Seniormedlem
                                        • Nov 2003
                                        • 3360

                                        #20
                                        Nå må dere skjerpe dere ;-p

                                        Det er klart vi vil ha dvd uansett.. Tenk dere en mager sesong der VIF tar seriegull, men eneste laget de ikke klarte å slå over to kamper var LSK (mål av Myklebust, Sundgot, Koren og Andersson på et nydelig frispark=.

                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Forøvrig har ikke dette noe med Kanari-Fansen å gjøre. Skal noen lage dvd for oss, må dette bli kanari-TV. Og det er visst ikke billig å kjøpe rettigheter fra TV2/NRK
                                        Nå virker det som LSK er på saken med å overbevise TV 2 om at dette har noe for seg, men...; er det ikke stort sett Kanari-fans som ville kjøpe en slik video da?

                                        Glenn
                                        - ville kjøpt i [tjue null fire] og kjøper i [tjue null fem]

                                        Kommentar

                                        Working...