Politianmeld Pål T Jørgensen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Please, legg ned denne tråden før media tar tak i den og harselerer enda mer med oss.

"Kanari-Fansen vil anmelde TV2-kjendis" er ingen god sak for oss.
    Skal det reageres mot de grove beskyldningene fra Pål T, så må det gjøres formelt av klubbens leder, ikke av oss, ikke av Fjøra som tydeligvis er på kokepunktet nå (ref saken vs Bohinen).

Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13280

Opprinnelig skrevet av Henrik
      Det er ikke snakk om å være forsvarløse, det er snakk om å tenke litt på konsekvenser av det man gjør og hva som er best for klubben.
      Nettopp. Det vil være til stor skade for klubben om dette blir stående uimotsagt. Dette er uttalelser han har gjentatt at han står inne for, og som han endogtil har tilført mere møkk ved å krenke Fjørtoft. Graden av dumskap i intervjuet på NA24 tilsier også at en overveiende majoritet av "folket" vil ha forståelse for at vi går til sak mot ham. Resten vil være nødt til å tenke over hvorfor vi gjør dette, og vil muligens forstå at LSK har krav på samme form for respekt som blir andre klubber til del.

Alternativet er at vi står der og drypper av tiss og bæsj, mens vi stolt slår oss for brystet og sier at "vi sutrer ikke selv om vi blir pissa på av alle". En selvmotsigelse spør du meg.

Edit: eller media kan si etter å ha lest tråden: Deler av Kanarifansen våger ikke å ta til motmæle mot beskyldningnene om at de er et jukselag.

Kommentar

• ap4
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 271

Jeg er helt enig at dette bør få konsekvenser for Jørgensen. Det er totalt lavmål av et nyhetsanker å formidle sine egne meninger på nyhetene.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13280

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Please, legg ned denne tråden før media tar tak i den og harselerer enda mer med oss.

"Kanari-Fansen vil anmelde TV2-kjendis" er ingen god sak for oss.
          Skal det reageres mot de grove beskyldningene fra Pål T, så må det gjøres formelt av klubbens leder, ikke av oss, ikke av Fjøra som tydeligvis er på kokepunktet nå (ref saken vs Bohinen).

Mvh
          Gammer`n
          Enig - dette bør gjøres av LSKs ledelse.

Kommentar

• Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

Opprinnelig skrevet av reka
            Nettopp. Det vil være til stor skade for klubben om dette blir stående uimotsagt.
            Hvis du leser det jeg har sagt så vil du se at vi har tatt til motmæle.
            I resten av det du sier er jeg bare totalt uenig i hva du tror vi skje ved en eventuell anmeldelse, men det kan hverken du eller jeg vite, vi kommer uansett ingen vei.

Den delen hvor det drypper tisj og bæsj av oss blir så usakelig at jeg ikke orker svare på den engang.

Kommentar

• MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3632

Politianmeldelse er nok i overkant, men Pressens Faglige Utvalg burde nok se på saken. Måten TV2 presenterer sportsnyhetene i går med at vi 'jukser oss til finalen' bør også reageres imot.

Tror nok vi har en god sak der.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

vi sender et brev til lagntvekkistan hvor vi legger ved en karikatur av mohammed som vi sier Pål.T.J har tegna. så er vi kvitt det problemet.
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

Kommentar

• tabrenna
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Sep 2007
                  • 1

Opprinnelig skrevet av ap4
                  Det er totalt lavmål av et nyhetsanker å formidle sine egne meninger på nyhetene.
                  Mener da og huske han presterte og si noe sånt som: Vi er tilbake etter Lyn har slått Lillestrøm på Ullevaal, i avslutingen av nyhetene sine den dagen kvartfinalen skulle spilles...

Så er ikke første gangen han har gitt klart utrykk for meningen sin på TV2 han her... (men, det var stille på han etter vi vant da.. )

Kommentar

• KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

En Lyn supporter som snakker om juks når Lyns tidligere sportsdirektør er anklaget for å ha forfalsket dokumenter og tjent 40-50 millioner har selvsagt ingen troverdighet.

Ved siden av sitter søsteren til han som har det tarveligste og latterligste forsøke på å filme et rødt kort på en motstander.

TV2 har ingen troverdighet og jeg tror ikke det er noe vits i å bruke så mye energi på dette når det er på sånt lavmål som dette.

Han sier at det bare er tre bønder som bryr seg om LSK. På Lyn sine hjemmekamper er det 5000 tilskuerer på 10 av seriekampene. På de tre siste er det motstanderen som fyller opp til ca halvfull sånn at snittet dems blir sånn nogenlunde. Et utrolig lavmål på den mannen.

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3047

alt han har uttalt i denne saken er jo latterlig, men han kaster jo stein i glasshus. ikke bare en heller faktisk. åssen presterer mannen å si at det kun er 3 bønder som vil ha lsk i finalen? ok, lsk har vel kanskje 5 ganger så mange supportere som lynd har. vi har også dobbelt så mange på hjemmekampene våre. ta da med at lyn er fra hovedstaden, noe vi definitivt ikke er. åssen han klarer å si at vi jukser forstår jeg heller ikke. mannen holder med lyn, kanskje norges største jukselag med filming og drøying av tid! jeg ler av fjøsnisser som denne mannen! gi fotballen tilbake til de som brenner for den og klarer å lage nøytrale og profesjonelle sendinger, nemlig scheie og nrk!
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

Gi en lang f i denne mannen! Jobben hans består i å lese opp det som kommer på skjermen foran han og stille ferdigskrevne spørsmål til ulike gjester. En jobb han IKKE mestrer. Det sier vel litt om nivået til mannen?

Misunnelse har ett navn: FC Lyn
                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Og der kom den samme kommentaren på ny...

Herlig fyr han Pål T - Premiere på norsk film i Bergen blir...: Verdenspremiere! Herlig....
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Øyvind
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2006
                            • 292

Det han akkurat gjorde nå er seriøst det mest lavmål jeg har sett av et nyhetsanker noensinne! Faen, altså!

Kommentar

• KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

Og søstera til juksemakeren Knut Anders Fostervold følger opp. Innslaget i TV2-sporten viste at han prøvde å jukse i sykkel-vm også... Herregud og man møter seg selv i døra...

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

TV2 sporten har herved gravd eg ned på et nivå lavere enn det SE&HØR noensinne vil ned på. Fy f**n! Hovedoppslaget er "Lillestrøm jukset seg til cup-finalen". Videre har de intervjuet en rekke folk i fotballnorge, og selvsagt fremstår bare brann som bedehusgutter med uttalelsen fra Mjelde om at "dersom en Brannspiller hadde scoret på denne måten, hadde vi satt pris på at han sa ifra."

Meg midt i brunøyet! Dersom det er noe som helst hold i dette, bør SK Brann snarest sende ut beklagelse brev til samtlige dommere som har dømt Brann etter at Martine kom til klubben.

Medias konstante fokus på Sportsklubben har dessverre nådd nye høyder etter at Tom ble trener. At tv2 har se&hør som sitt store forbilde og storebror blir bare mer og mer klart.
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13280

Jeg håper dere ser mitt poeng: Dette må stoppes, ellers bare fortsetter det og fortsetter det. Disse horrible oppslagene er nok ikke bevisst politikk fra tv2, men det er tydelig at man neppe oppfordrer til moderasjon når det gjelder hets av LSK.

Kommentar

• maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1327

Jeg synes reportasjen på tv2 nyhetene i kveld var med et glimt i øyet. Alle så vel at kommentarene til Pål T i kveld ikke var særlig alvorlig ment. Dessuten likte jeg særlig Freddy Dos Santos som så helt riktig påpekte at i dag er vi alle fra Haugesund med et herlig glimt i øyet.
                                    At det ikke blir blest om cupfinalen er jeg ikke redd for lenger.
                                    Ser for meg mange tv2 reklamer inn mot cupfinalen der det blir vist bilder av Sundgodt i super-slowmotion med kommentarer som "Kan de staute oljeborrerne fra Haugesund stoppe juksemakerene fra Lillestrøm" Sikker på at langt flere benker seg foran tv`n med en skikkelig underdog i finalen enn hvis vi hadde møtt Odd.
                                    Da gjenstår det bare å vinne ellers så blir jeg å finne innendørs frem til våren
                                    Last edited by maxpayne; 27.09.2007, 18:16.

Kommentar

• Mannschaft Rösler
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Nov 2003
                                      • 247

Bra mange klovner der ute nå: Pål Theodor "fnis fnis" Jørgensen, Otto "47 kromosoner "Ulseth, Lars "solgt seg som ei hore" Bohinen, Esten "gladkristen" O Sæter, Truls "sjempe sterke meninger" Dæli. . . Hei, hei smålige idioter: Vi er i cupfinalen.

Herregud for noen tapere.

INGEN fugla supportere signer på tv2 sport. Boikott aksjon!

Kommentar

• Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

Opprinnelig skrevet av reka
                                        Jeg håper dere ser mitt poeng: Dette må stoppes, ellers bare fortsetter det og fortsetter det. Disse horrible oppslagene er nok ikke bevisst politikk fra tv2, men det er tydelig at man neppe oppfordrer til moderasjon når det gjelder hets av LSK.
                                        Jeg skal gjerne se den paragrafen som kan få Pål T. dømt i en domstol, jeg tviler sterkt på at den eksisterer. Tviler sterkt på at en anmeldelse ville fått han til å holde tilbake den kommentaren.

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13280

Er vel mer pfu som gjelder. Ellers er det vanlig at man anmelder/saksøker folk for ærekrenkelser. Her burde jo bevisene være soleklare.

Kommentar

Working...