Politianmeld Pål T Jørgensen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13280

Husker dere denne da?
    Fire Lyn-spillere fikk krampe da Lillestrøm kjempet for å utlikne. - Jeg skjønner ingenting, sier en bekymret Henning Berg.

Og denne:
    Lyn viste fram fotballens beinharde realiteter og vant fortjent borte mot Tromsø.

for ikke å snakke om filmingen til gislasson mot wehrmann hvor wehrmann ble utvist

Til sist havnet vel lyn aller sist på fair play kåriingen senest i 2005

god helg Pål!
    Last edited by reka; 28.09.2007, 08:59.

Kommentar

• Cruz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 398

Opprinnelig skrevet av dagbladet.no
      Fabrikering av frispark, uforklarlige skader og uendelig med brukt tid på hver eneste dødball. Alle midler for å få med seg tre poeng tilbake til Oslo, melde seg på i medaljestriden og å vise det norske folk i beste TV-tid hva fotball handler om på øverste hylle: resultater. Med en liten dose herlig kynisme.
      "Med en liten dose herlig kynisme."
      Flott forherligelse av juks og fanteri fremført av dobbeltmoralens fremste vokter, "sportsjournalistikken".
      Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

fro dem som ikke har lest i nyhetstråden så kan dette leses der : P4 (Oslo): Spissene i Tippeligaen er ikke i tvil.

De hadde gjort akkurat som Arild Sundgot og holdt helt tett hvis de hadde brukt hånda i forkant av en scoring.

Dagbladet har snakket med de beste spissene i Tippeligaen, og spillere som Ijeh, Helstad, Nannskog og Årst sier alle at det nærmest har blitt greit å benytte seg av ufine triks som hands for å skaffe seg en fordel i avgjørende situasjoner.
        ----------------------------------------------------

her sier dem faktisk at dem ville gjort det samme, nå gjenstår det bare å få det samme svaret fra noen liin-spillere så kanskje det blir stille på idioten Pål.T
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

Kommentar

• Fjeller'n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 905

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          fro dem som ikke har lest i nyhetstråden så kan dette leses der : P4 (Oslo): Spissene i Tippeligaen er ikke i tvil.

De hadde gjort akkurat som Arild Sundgot og holdt helt tett hvis de hadde brukt hånda i forkant av en scoring.

Dagbladet har snakket med de beste spissene i Tippeligaen, og spillere som Ijeh, Helstad, Nannskog og Årst sier alle at det nærmest har blitt greit å benytte seg av ufine triks som hands for å skaffe seg en fordel i avgjørende situasjoner.

her sier dem faktisk at dem ville gjort det samme, nå gjenstår det bare å få det samme svaret fra noen liin-spillere så kanskje det blir stille på idioten Pål.T

Hvis du leser det jeg har uthevet vil du forstå hvorfor ingen fra FC Lyn Oslo er spurt.

Stian
          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• dalen
            Brannsupporter
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 391

Opprinnelig skrevet av Rovfugl

Men et spørsmål til deg: rettferdiggjør dette Sungots handling?
            Neppe - de forskjellige spissene i tippeligaen kan mene hva de vil, men Sungots handlig vil likevel være usportslig! Men det som faktisk gjør selve situasjonen verre er at mannen først prøver å bortforklare situasjonen FØR han har sett situasjonen på tv. Mens han ser situasjonen sier han "oj..det va så tydelig ja..nei jeg må bare beklage det jeg gjorde".
            If heartaches brought fame in love's crazy game,
            I'd be a legend in my time.
            If they gave gold statuettes for tears and regrets,

Johnny Cash - A Legend In My Time

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13280

Å herreguuud! Prøver han å bortforklare dette på TV? Nei nå må jeg helt endre syn på sundgot altså! Fy søren for en juksepave! Takk for at du er her og hjelper oss med å avsløre Sundgots listige plan for å ødelegge fotballen. Jeg skjønner jo nå at jeg er en supporter av et skikkelig jukselag.

Kommentar

• Guling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 484

Opprinnelig skrevet av dalen
                Men et spørsmål til deg: rettferdiggjør dette Sungots handling?
                Neppe - de forskjellige spissene i tippeligaen kan mene hva de vil, men Sungots handlig vil likevel være usportslig! Men det som faktisk gjør selve situasjonen verre er at mannen først prøver å bortforklare situasjonen FØR han har sett situasjonen på tv. Mens han ser situasjonen sier han "oj..det va så tydelig ja..nei jeg må bare beklage det jeg gjorde".
                Herre min hatt. Jeg har til å gode lese at én kanari-fan ikke synes dette er usportslig. Det vi er uenige i, er at situasjonen skal få så utrolig mye oppmerksomhet i forhold til andre situasjoner av usportslig karakter i norsk serie og cup, blant annet fra Stabæk-forsvarernes sin side på onsdag - og Lillestrøm-spillere fra den saks skyld.

Noen andre som husker at en spiller har blitt refsa i media for å score på en ulovlig måte, og se blitt bedt om å "ta tilbake" målet? Ikke jeg heller. Selv ikke da en FFK-spiller slo ballen i mål (ikke førte ballen) mot Molde, den gangen Hoset gikk ape.

Registrerer at ingen har sagt at Eirik Bakke burde bedt om å bli utvist etter en eller to hodeløse taklinger tidligere i år, heller ikke Vidar Riseth (mot Pall på Lerkendal). Dette er også situasjoner der spillere utsettes for fare. Man kan si mye om Sundgots hands, men den kunne på ingen måte skade noen som en stygg takling.

Og bare for å si noe som har med trådens tema å gjøre, så skjønner jeg ikke helt greia med å politianmelde Pål T. Han har gjort en dum ting, og med fokuset som har kommet på det i etterkant, så er jeg faktisk ganske sikker på at han har fått signaler fra TV2-ledelsen om å ikke gjenta det. Tror faktisk det går grenser der i gården også. Regner med at anmeldelsesforslaget ble kasta ut i affekt etter en følelsesladd onsdag kveld. De som vil anmelde ham, står imidlertid fritt til å kaste bort tid på en sak som garantert fører ingensteds hen, og som vil forsterke det bildet mange har av Lillestrøm som en sutreklubb (selv om det skulle være KFL og ikke LSK som faktisk anmelder).

EDIT: Og hvis du, dalen, synes det er så forferdelig med spillere som ikke innrømmer feilen før de har sett TV-bilder som beviser det - da har du mange flere enn Sundgot å legge for hat, for å si det sånn. Det er faktisk ikke første gangen det skjer, så det er ikke noe å bli helt knust av. Kommer i farta på Stian Ohr, som riktignok ikke blir likt av noen uansett.

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13280

Mtp dine spekulasjoner ang. trådstarters intensjoner: Jeg mente (og mener) at det er legitimt og klokt av klubben å gå til rettslige skritt mot PTJ - hans uttalelser er et klart og konkret brudd på god presseskikk. jeg håper du ser at hvis han eller TV2 blir felt i PFU eller dementerer sine uttalelser grunnet søksmål så vil argumentet om "sutreklubb " falle helt bort. Her var sjansen til å felle TV2 på noe konkret tilstede, sutreklubb-stempelet må vi dessverre uansett leve med selv om vi ikke gjør det. Ser du saken fra bergensjournalistenes side vil du se at de også er best tjent med at LSK forsøkler å "tie i hjel" kritikken - vi har effektivt forhindret oss selv i å ta til motmæle ved å la oss skremme av sutreklubb-argumentet. Å forsøke å tie ihjel skittkasting er en meget dårlig strategi ("Har du pult én sau" etc.).

For å skrive litt videre: Jeg er like lei av dette mediapratet som alle andre. Jeg tror 99 % av de som er her inne har fått med seg hvilken bias TV2 opererer med. Hvis stemingen innad er slik at vi skal ignorere dette og la være å gjøre noe så synes jeg at vi like godt kan droppe å dra dette inn på forumet: Forumbrukere ta ansvar for å ikke poste flere negativt vinklede LSK oppslag i nyhetstråden, ingen lager flere irritasjonstråder. Vi melder oss ut av alt som har med TV2 å gjøre, ingen lar seg intervjue av kanalen og man overser all møkka som kommer derfra. Så kan vi leve i lykkelig uvitenhet om hvordan TV2 dekker fotballen.
                  Last edited by reka; 30.09.2007, 09:46.

Kommentar

• Cruz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 398

Godt innlegg, Guling, men på ett punkt er vi høyst uenige:

Opprinnelig skrevet av Guling
                    ...faktisk ganske sikker på at han har fått signaler fra TV2-ledelsen om å ikke gjenta det. Tror faktisk det går grenser der i gården også.
                    Det tror ikke jeg.
                    Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• dalen
                      Brannsupporter
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 391

Opprinnelig skrevet av reka
                      Forumbrukere ta ansvar for å ikke poste flere negativt vinklede LSK oppslag i nyhetstråden, ingen lager flere irritasjonstråder. Vi melder oss ut av alt som har med TV2 å gjøre, ingen lar seg intervjue av kanalen og man overser all møkka som kommer derfra. Så kan vi leve i lykkelig uvitenhet om hvordan TV2 dekker fotballen.
                      Jeg tror faktisk klubbene er pålagt å stille til intervjuer etter kamper (jfr. Bengt Sæternes forlot Brann Stadion etter kamp uten å snakke med noen fikk en påbud om å være "tilgjengelig" ovenfor pressen).

Og Reka:ditt heller ironiske svar ender dessverre med å tillegge meg meninger jeg ikke har. Ser du mine tidligere innlegg så har jeg uttalt at jeg ikke tror det eksisterer noen juksekultur i LSK - i hvertfall ikke mer her enn andre steder.
                      If heartaches brought fame in love's crazy game,
                      If they gave gold statuettes for tears and regrets,

Johnny Cash - A Legend In My Time

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13280

Dette er snakk om KFL-forumet. Jeg mener forøvrig at du burde vært kastet ut, du er åpenbart ikke LSK-supporter og har ingen misjon her inne.

Kommentar

• Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

Opprinnelig skrevet av reka
                          Dette er snakk om KFL-forumet. Jeg mener forøvrig at du burde vært kastet ut, du er åpenbart ikke LSK-supporter og har ingen misjon her inne.
                          Nå er det vel ikke noen regel om at du må være LSK supporter for å kunne bruke dette forumet. Så lenge supportere av andre lag holder seg til saken har jeg ingen problemer med det.

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

Lurer på om Pål. T kommer til å si noe i kveld da en spiller som er utlånt fra VIF til Odd scorte selvmål i kampen mot Odd, første målet var selvmål av den utlånte spilleren , haha ganske komisk egentlig.
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13280

Opprinnelig skrevet av Henrik
                              Nå er det vel ikke noen regel om at du må være LSK supporter for å kunne bruke dette forumet. Så lenge supportere av andre lag holder seg til saken har jeg ingen problemer med det.
                              De holder seg til saken og forpester forumet. Nå er en hel haug her involvert i debatter om fairplay, ledermentalitet, spillestil osv - med utelukkende negativ kritikk av LSK og med argumenter (og brukernavn ) hentet rett fra VGD.

De holder kunstig liv i diskusjoner som ekte LSK'ere har lagt døde for lenge siden. Ingen av disse bidrar med festlige bilder på "backstage" eller noen gledeposter over at vi er i cupfinalen. De bidrar heller ikke med noe mer enn den møkka vi allerede har hørt i TV2 eller lest i VG-debatt. Drittrådene flyter opp på hovedforumet.

Jeg synes det bør stilles større krav til forumbrukerne enn at de bare er pene i språket. Dette er et nettsted for og av fuglasupportere. Ønsker man den type diskusjon som mange av trådene inneholder nå så er VGD et fullgodt alternativ.

Kommentar

Working...