Hvordan snu holdningene mot klubben vår?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mbs
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Oct 2007
    • 1

    #41
    Som supporter av brann kan jeg se dette litt på siden, noen av dere kjenner meg sikkert via vg-debatt også.

    LSK har fått flere uheldige oppslag rundt seg i år. Det startet på i spania i vinter og endte denne runden med kasting fra tribunen.

    Den siste ble lite slått opp, hvofor?
    Fordi brannspillerne innrømmet feil, "beklager vi gjorde feil"
    Hvorfor tok de ikke en stabæk, fordi brann får nok oppmerksomhet i media, og ønsker ikke slike saker.

    Her ligger problemet til LSK, men også andre lag.
    De ønsker å komme mye i media og gjør en det så får en også negative saker. Stabæk klagde på lite media oppmerksomhet i sommer og fikk masse negativ oppmerksomhet rundt vinglepetter.

    Hadde LSK hatt en målsettning om å lage minst mulig utenomsportslig media omtale, så hadde de sluppet problemene.

    Brann oppførte seg som LSK før, men har nå innsett 1 ting, media kan en ikke styre. Men en kan la være å uttale seg eller å uttale seg kjedelig. Da slipper en bråk. Alla det brann gjorde i sommer da det stormet rundt brann og internt bråk. Media ønsket Krise i brann, men brann ville ikke være med å lage krise.

    Kommentar

    • enga-romerike
      -Engasupporter-
      Ferskenpels
      • Sep 2006
      • 8

      #42
      [quote=dalen;204855]Det er rart ingen andre lag reagerer på TV2 bortsett fra LSK.
      Det at målet reageres på er jo fordi det er snakk om direktesendt kamp fra semifinalen i cupen.



      Hah. er nok ikke bare pippipene som reagerer på tv2. Sry, hadde ikke planer å skrive her, Men når en fra bergen snakker så urett klarer jeg ikke dy meg. De fleste fanklubber i Norge vet at tv2 elsker brann.

      Kommentar

      • detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

        #43
        Opprinnelig skrevet av mbs
        LSK har fått flere uheldige oppslag rundt seg i år. Det startet på i spania i vinter og endte denne runden med kasting fra tribunen.
        Er ikke så rart det når vi har en klovn til manager og en klovn til trener...Da blir det cirkus da..
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          #44
          Merkelig tråd dette her. I fotball har det da alltid vært sånn at hetsing=respekt. Jeg husker med gru noen år tilbake da alle utafor klubben snakket om hvor flinke LSK var som nådde 7. plasser i serien med sitt begrensa potensiale. Mye bedre sånn det er nå! Nesten som i gamle dager da alle virkelig hata LSK og ikke minst Tom Lund.

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #45
            Mini skal snakke om lighterkastinga fra gårsdagen i "TIFO" på tv2sport nå.
            Kan noen som har denne kanalen fortelle hva som kommer frem i programmet?
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #46
              Opprinnelig skrevet av hoyt
              Mini skal snakke om lighterkastinga fra gårsdagen i "TIFO" på tv2sport nå.
              Kan noen som har denne kanalen fortelle hva som kommer frem i programmet?
              De snakker om at det er helt forkastelig at det ble kastet ting på banen og at lsk har et disiplin problem. De mener at dette må få konsekvenser. Altså nok et angrep fra tv2 mot LSK. Er drit lei tv2 nå kjenner jeg!

              Kommentar

              • fugla87
                Medlem
                Møteplager
                • Jun 2007
                • 81

                #47
                Vi kan vel ikke bli straffet for dette når VIF ikke ble det med den fulle øl boksen? det er litt værre enn en ligther? eller er ikke jeg helt med?
                Fugla For Life!!

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #48
                  vif har fått bot for den, og vi får nok bot for lightern vi også.

                  Kommentar

                  • fugla87
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jun 2007
                    • 81

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                    vif har fått bot for den, og vi får nok bot for lightern vi også.
                    Trodde han bare ble banket av egene supportere jeg. fikk aldri med at klubben ble straffet for det
                    Fugla For Life!!

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      #50
                      Joda, både vif og sandefjord fikk bot for det som skjedde. Var vel 20000 til vif og 10000 til sandefjord. Husker ikke hvor mye brann fikk for egget mot iversen, men det ligger vel på samme nivå.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #51
                        Skjønner at Mini er i harnisk over dette - en lighter ville vel drept den lille smågnageren fra bodø i hans velmaktsdager.

                        Kommentar

                        • wænk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 2244

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Skjønner at Mini er i harnisk over dette - en lighter ville vel drept den lille smågnageren fra bodø i hans velmaktsdager.
                          Hva sa han egentlig om den ølboksen da? Den er jo rimelig mye større enn en lighter.. Fikk ikke med meg om det var noe i den eller ikke da men..

                          Men det skal sies at jeg ikke forsvarer kastinga, selvom det var JÆVLA IRRITERENDE at horene feira foran oss på den måten :twisted:
                          If you're not living on the edge, you take up too much room!

                          Kommentar

                          • fugla87
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jun 2007
                            • 81

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av wænk
                            Hva sa han egentlig om den ølboksen da? Den er jo rimelig mye større enn en lighter.. Fikk ikke med meg om det var noe i den eller ikke da men..

                            Men det skal sies at jeg ikke forsvarer kastinga, selvom det var JÆVLA IRRITERENDE at horene feira foran oss på den måten :twisted:

                            Øl boksen var full, så den var nok hard å få i holdet i forhold til en liten lighter. enig at det var unødvendig å feire forann oss. de tenkte ikke for å si det sånn
                            Fugla For Life!!

                            Kommentar

                            • KanariEngel
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jun 2006
                              • 154

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av fugla87
                              Øl boksen var full, så den var nok hard å få i holdet i forhold til en liten lighter. enig at det var unødvendig å feire forann oss. de tenkte ikke for å si det sånn
                              Noen sier lighter, andre snusboks; du som kastet den, hva var det for no? Kastet du begge deler? Var snusboksen full? I så fall kunne du gitt den til meg i stede!! Jeg har sluttet å røyke, men har en skuff full av lightere, du kan få en av meg siden du antaglivis mangler en.

                              Han som kastet ølboksen ble utestengt til VIF's kamper, i 3 år ellerno pluss at han må betale tilbake boten før han får se VIF kamper igjen(etter 3 år).

                              Er det ingen i KFL som vet hvem som kastet gjendstanden som traff solli? Har han meldt seg selv? Ble det ikke filmet av TVB?? Ingen vakter som så det? Fikk han seg noen slag på trynet ? Hvorfor er han ikke uthengt?
                              Antaglivis fordi det var FLERE som kastet ting og tang. Så det spruta litt cola. Og som regel bli jo 1-kroninger også kastet. Btw hvorfor får Lillestrøm straff pga sikkerheten? Hva skulle de gjort anereledes? Ikke tillatt folk å gå med mynter?
                              Greit at LSK skal få straff, sånn at supporterne skjønner de ikke må gjøre sånt, men de kanke få straff pga dårlig sikkerhet.
                              Jeg trodde først han hadde fått et cola-beger i hodet :P og tenkte "sååå skada pga et beger?" Dagens skuespillere er jo ikke til å stole på.



                              Orket ikke å lese gjennom HELE tråden, mulig noen av svarene står der, har tittet inni denne tråden av og til men orker ikke å bruke for mye energi pga av sånne kanarihespetrær.

                              EDIT: leste gjennom tråden alikevel.
                              Last edited by KanariEngel; 01.10.2007, 23:21.
                              Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2128

                                #55
                                Lillestrøms vaktmannskap kan godt få bot for å slippe inn Brann-supportere på RB!
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av fugla87
                                  Vi kan vel ikke bli straffet for dette når VIF ikke ble det med den fulle øl boksen? det er litt værre enn en ligther? eller er ikke jeg helt med?
                                  [ironi]Med denne tankegangen foreslår jeg at NFF deler ut en liste til alle klubbene slik av vi som publikum kan få vite hva som greit kaste![/ironi]

                                  Hallo? Hvordan er det mulig flere dager etter matchen i ikke kunne innse at de som kasta dreit seg ut skikkelig? Uansett hva som ble kastet! (det er jo virkelig heller ikke poenget?)

                                  Nok en takk til Egil Stray for god uttalelse og unnskyldning til SK Brann.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • rodeo
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Sep 2006
                                    • 109

                                    #57
                                    Jeg er absolut ikke for å kaste ting fra tribunen, men når en spiller kommer å hever neven mot fansen til motstanderen, da skjønner jeg at det kan gå en kule varmt hos mange på tribunen.

                                    Om Arman Björnsson kom bort til kanarifansen for å feiret bevisst, det vet jeg ikke, men tviler sterkt på det. For idet han snudde seg mot kanarifansen, så hadde han et utrykk i ansiktet som var veldig; "Oi!! Dette var dumt"

                                    Jan G. Solli går ut i RB og beklager seg, noe jeg syntes det står respekt av.
                                    De skjønte faktisk at det de gjorde var utrolig tullete.

                                    Dette er en sak Brann kunne brukt mot Kanarifansen for å få oss bøtlagt, men istedet går de ut å beklager seg. Jeg tror dette er med på å gjør så kanarifansen slipper bot.

                                    Forresten, hvor kan jeg lese Stray sin uttalelse til SK Brann, denne vil jeg gjerne se


                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av rodeo
                                      Forresten, hvor kan jeg lese Stray sin uttalelse til SK Brann, denne vil jeg gjerne se
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2505

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av rodeo
                                        Om Arman Björnsson kom bort til kanarifansen for å feiret bevisst, det vet jeg ikke, men tviler sterkt på det. For idet han snudde seg mot kanarifansen, så hadde han et utrykk i ansiktet som var veldig; "Oi!! Dette var dumt"
                                        Du oppfattet den situasjonen veldig annerledes enn meg.
                                        Jeg så Björnsson løpe til midt foran Kanarifeltet, og kjøre opp en knyttet hånd med et "Så dere den, jævler!"-uttrykk.
                                        Hvis han - som du mener - fant ut at det var dumt, burde han vel ikke blitt stående der for å bli klemt på og kastet ting på.
                                        Han sa etter kampen: - Det var min feil. Men hvor skulle jeg løpe?
                                        Svaret er selvsagt: Hvor som helst, unntatt akkurat dit han løp. Og det visste han på forhånd.

                                        Kommentar

                                        • rodeo
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2006
                                          • 109

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          Du oppfattet den situasjonen veldig annerledes enn meg.
                                          Jeg så Björnsson løpe til midt foran Kanarifeltet, og kjøre opp en knyttet hånd med et "Så dere den, jævler!"-uttrykk.
                                          Kansje sant det du sier der. Men rett etter han gjorde det, så tror jeg han tenkte at det var veldig dumt. Hvem ville ikke tenkt det når man så reaksjonen til kanarifansen?? For all del, ikke tro jeg støtter eller prøver å forsvare det Björnsson gjorde, hadde jeg hatt mulighet, så ville jeg løpt ut å kvestet han der og da. Desverre var jeg for opptatt med å ikke få leggen min knekt, da jeg klarte å kjøre denne mellom stolryggen og setet, deretter få hele UFC over meg. Noe som forøvrig var veldig hyggelig

                                          Men poenget mitt er, at de skjønte i ettertid hvor dumt det var å feire forran kanarifansen, og har beklaget seg. Noe jeg syntes er veldig bra.


                                          Kommentar

                                          Working...