Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mye hyggelig lesning. Jeg legger merke til at Powell får skryt for innsatsen på trening. Kanskje jeg må bite i meg alle mine negative bemerkninger om Powell? Det vil jeg i så fall gjøre med glede.
Ok, dette har kanskje ikkje noge særlig med Lillestrøm å gjøre, men eg siar: Lillestrøm - Lokomotiv moskva 1-0. Plutselig så slo det meg at ikkje enga er så gode alikevel
Vålerenga-direktør Kjetil Siem mener Lillestrøm-sjefene viser null respekt for Royal League når de krever at en treningskamp skal gå foran Vålerenga - IFK Göteborg.
Her skal det bli, her skal det bli, her skal det bli et hælvette... :mrgreen:
Kjetil Siem hevder at Jan Åge Fjørtoft har beklaget sine harde uttalelser til ham. Det nekter Fjørtoft for.
Synes spesielt det er god underholdning hvordan Bohinen på vegne av Enga tar på seg oppgaven å belære en annen klubb hvordan drive fornuftig økonomisk.
Mulig det var et selvironisk glimt i øyet der som VG "glemte" å få med, men slik uttalelsen fremstår så er det jo nesten bittelitt provoserende...
Kjetil Siem hevder at Jan Åge Fjørtoft har beklaget sine harde uttalelser til ham. Det nekter Fjørtoft for.
Synes spesielt det er god underholdning hvordan Bohinen på vegne av Enga tar på seg oppgaven å belære en annen klubb hvordan drive fornuftig økonomisk.
Mulig det var et selvironisk glimt i øyet der som VG "glemte" å få med, men slik uttalelsen fremstår så er det jo nesten bittelitt provoserende...
Det er bare å gratulere Bohinen med tidenes teiteste uttalelse for det er vel ca 1 år siden de hadde 20 millioner i minus selv, noe de også hadde året før og året før der.
At en avis klarer å lage en artikkel ut av dette (beskylder Fjøra for å ha sagt unnskyld) så sier det alt om hva slags nisser det er som står bak artikkeln, forbannna apejournalister.
LSK har inngått en avtale med Notar som gjør de til en av klubbens største samarbeidspartnere. Vi lanserer i den forbindelse et spennende samarbeid, der du har mulighet til å "vinne" en LSK drakt
Vis dere titter til siden der hvor team 11 er ser det ut til at vi begynner å få på plass det også!
Kommentar