Tromsø er en vrien nøtt så dette syntes jeg var imponerende.
Linker til nyheter angående LSK og KFL.
Collapse
X
-
Kommentar
-
FerdigskåraKommentar
-
-
Sundgot vil ta Tommys rekord
I år ønsker Arild Sundgot å passere Tom Lund som tidenes mestscorende for LSK gjennom 30 år i eliteserien. Han tar gjerne toppscorertittelen i Norge på kjøpet.
Christoffer Anderson skriver "Säsongen närmar sig!" (oppdatert 19/03) http://www.proffs.com/christofferandersson/Kommentar
-
Re: Linker til nyheter angående LSK og KFL.
Opprinnelig skrevet av CocaJerryJeg synes det hadde vært en god ide å ha en fast "tråd" der folk kan legge inn linker til dagens nyheter som handler om LSK eller KFL.
Dette medfører litt mer jobb til en adminene som må slette tråden hver dag men det er ihvertfall en grei måte å få med seg alt som har med LSK å gjøre, dessuten fører dette til at LSK får flest mulig "treff" hver gang de omtales i media.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanarikult med søgard
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272538Kommentar
-
------eLSKe-------Kommentar
-
Strekker seg forgjeves
( http://www.dagbladet.no/sport/2005/04/07/428179.html )
PÅ GRESS: Lillestrøms-keeper Per Magne Misund går mot en ny sesong som reserve.
Bak rusler det nyinnkjøpte førstevalget, tyskeren Heinz Müller.
Foto: Ole C.H. Thomassen
I åtte sesonger har Per Magne Misund fått den samme beskjeden fra Lillestrøm-ledelsen:
I år er du vår reservekeeper. 2005 blir intet unntak
LES OGSÅ:
Tippeligaen
Lars Hojem Kvam
Torsdag 07.04.2005, 08:56
oppdatert 08:58
De foregående sesongene har han konkurrert med Emille Baron om plassen. Så lenge Baron har vært på godfot med Lillestrøms trenere, og formen hans har vært tilfredsstillende, har sørafrikaneren vært et udiskutabelt førstevalg. Men Misund har fått sine sjanser: Han sto for eksempel flere kamper enn Baron i 2001, året Lillestrøm tok seriesølv.
Totalt har vestlendingen stått 48 toppseriekamper i løpet av sju sesonger på Romerike. Og han har sjelden dummet seg ut når han har fått sjansen. Likevel:
- Kan få sjansen
- Jeg visste at Uwe Rösler ikke kom til å satse på meg da Baron dro. Da jeg skulle skrive under ny kontrakt i fjor høst, fortalte han meg at de lette etter en ny keeper, sier Misund.
- Heinz er en storkeeper i emning. Og vi er veldig fornøyd med å ha en så rutinert spiller som Per Magne i tillegg. Han må prestere på 2. divisjonslaget, så kan han få sjansen, sier Uwe Rösler.
Misund tror hans tilværelse er totalt forskjellig fra en spissreserve:
- De kan regne med å få 26 innhopp i løpet av sesongen. Jeg kan regne med et sted mellom null og seks.
Ønsket av andre
- Frister det ikke å skifte klubb?
- Det har vært forespørsler, men nei - jeg har jo bindinger også utenfor banen, med kone og barn som er etablerte her. Og selv om jeg blir lei benken, så er det jo dette spillet jeg elsker over alt på jord. Dessuten handler det jo bare om å gripe sjansen når den dukker opp, og å støtte lagets andre keepere 110 prosent. Sånn som de gjør i håndballen.Kommentar
Kommentar