Laget til seriestarten!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    #21
    Her er fasitten

    Lillestrøm
    Brann
    Rosenborg
    Vålerenga
    Viking
    Lyn
    Tromsø
    Ham-kam
    Start
    Odd Grenland
    Aalesund
    Fredrikstad
    Bodø-Glimt
    Molde

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Topp tre på tabellen din er et fryktelig syn, og håper virkelig ikke den blir en realitet. Tror egentlig heller ikke den blir det. En eller to av de lagene tar nok medalje, mens en av dem skuffer stort. Greit, de tre lagene er stor-favoritter, men det skal samtidig mye til før tre forhånds-favoritter innfrir. Det har jeg sjeldent sett, og tror neppe det skjer nå heller, heldigvis.
      Det er riktig, men det vi ser denne gangen er at de klubbene som er forhånds-favoritter har mye penger. Både Brann RBK og VIF har så gode investorer og trygg økonomi at de kan kjøpe inn nye spillere i sommer dersom resultatene skulle utebli. I 2002 sessongen feks. hadde ikke vi den samme friheten.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6082

        #23
        Mye tyder etterhvert på at lillestrøm kan komme til å stille med dette laget i seriestarten:

        --------------------Müller------------------
        -Andersson--Andresen--Kippe--Strand-
        ------------------Wehrman----------------
        ------------Søgård------Radulovic--------
        --------------------Koren------------------
        ------------Myklebust--Sundgot----------

        Er ikke helt sikker på om jeg synes det er en god ide å sette ned strand på backen. Tror egentlig ikke han har nok fart til å spille vingback mot gode motstandere. Men mot dårlige motstanderet kan dette laget bli ok, er avhengige av at påsan og stoffe blir med opp for å gi laget bredde.

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #24
          *like HSft sitt lag*
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • HanseFrank
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 221

            #25
            Jeg tror faktisk vi nok en gang får se at det laget som fulgte RBK komer til "å få det".

            Med unntak av Steffen Iversen, Daniel Fredheim Holm og Arni Arason, hadde VIF i fjor stort sett samme lag som spilte kvalikk i 2003. Disse var både gode og viktige i fjor, men det viser også at laget hadde veldig flyt i fjor, slik amnge av de tidligere utfordrerne har hatt det.

            Jeg tror det er flere grunner til VIF-fiasko i årets sesong;

            * Bryter kontinuitetsprinsippet - Hagen, Jalland og Swift ut (selv om erstatterne Skiri, Grindheim og Izhisaki(?) nok er bedre spillere)
            * _For_ stor konkurranse om plassene, mange vil være misfornøyde (Skiri, Muri, Wæhler og Johnsen stoppere)
            * Avhengig av en spiller som er mye skadet (Iversen)
            * Flott og fin fallhøyde, veldig avhengig av god start.
            HanseFrank
            - på den andre siden...

            Kommentar

            • Smukken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 720

              #26
              *like HSft sitt lag*
              Me too :lol: er også enig i usikkerhetsmomentet Påsan men ser utrolig bra ut..............
              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #27
                Eg håpar at Myklebust blir årets nye Clayton. Apropos Clyton. Har nogen hørt noge fra hans "hjemtur til Norge" i det siste?
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                  Jeg tror faktisk vi nok en gang får se at det laget som fulgte RBK komer til "å få det".

                  Med unntak av Steffen Iversen, Daniel Fredheim Holm og Arni Arason, hadde VIF i fjor stort sett samme lag som spilte kvalikk i 2003. Disse var både gode og viktige i fjor, men det viser også at laget hadde veldig flyt i fjor, slik amnge av de tidligere utfordrerne har hatt det.

                  Jeg tror det er flere grunner til VIF-fiasko i årets sesong;

                  * Bryter kontinuitetsprinsippet - Hagen, Jalland og Swift ut (selv om erstatterne Skiri, Grindheim og Izhisaki(?) nok er bedre spillere)
                  * _For_ stor konkurranse om plassene, mange vil være misfornøyde (Skiri, Muri, Wæhler og Johnsen stoppere)
                  * Avhengig av en spiller som er mye skadet (Iversen)
                  * Flott og fin fallhøyde, veldig avhengig av god start.
                  Tror heller ikke vif tar gull, til det er de altfor dårlige offensivt. De putta knapt mål før Ivers kom, og eter det fløt de på en sinnsyk medgangsbølge, på linje med det vi gjorde i 2001.

                  Heller ikke Brann er så vannvittig styrket siden i fjor.

                  RBK blir som vanlig suverene, de kan jo stille to 11'ere som er like god eller bedre enn de andre start 11'rene til de andre TL lagene- på papiret.

                  Når det gjelder vårt eget lag, trenger vi en midtstopper og en spiss.
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  Working...