På dagens tifo-innsamling fikk vi inn hele 10 839 kroner, noe vi i FuglaTifo er veldig fornøyde med. Tusen takk til alle som bidro!
Resultat fra søndagens tifo-innsamling
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Wow, virkelig bra!
Hadde vi hatt samme støtten hver eneste hjemmekamp, ville vi endt opp med 130-tusen og litt til hvert eneste år -
Det er jo dritbra! Får håpe det renner inn mer i kampene som kommer også. Og at vi slipper å bruke de på bot..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg sitter igjen med at de som ikke støtter tifo-innsamlingen enten ikke har penger på seg, eller ikke er helt klar over hva tifo er.
Jeg må selv innrømme at jeg ikke hadde snøre peiling selv på hva tifo var for ca. 4 år siden.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis kfl får bot for lighterkastinga så har vi vel ikke så mange steder å ta det fra. Men glem det, det var en teit sidekommentar av meg.
Bra folk gir mye til cup-tifoenPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er godt å se at vi fikk utnytta noen skarrere til fordel for cupfesten vår!
Takk til kanari-fansen vakten for tipset!Kommentar
-
Han fikk beskjed om at penga kom til å gå til å lage noe mot Enga, og da kom penga fort frem gittUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Tifo innsamlingen ble økt på overtid i går, vel 20min etter kampen.
Vår kjære Yvonne la på litt ekstra og summen er nå oppe i kr 10 859.
Takk til alle for super støtte, som kastet pengene i vår bøtteStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
En tifo kasse blir aldri full. Vi tok en bestilling på over 30 000 kroner for noen uker siden så det går fort penger. Det kommer flere tifoer utover høsten!Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar