[sarkasme]Da får vi vel kun ønske bortesupportere velkommen til Martins dersom dem er få, holder kjeft og lar KFL synge høyest, best og drkker mest. [/sarkasme]
Bortesupportere/Brannsupportere på Martins i fremtiden?
Collapse
X
-
Supportere som representerer LSK og Brann skal selvfølgelig kunne være sammen før match, men jeg skjønner ikke hvorfor vi skal gratulere Brann med seriegull og synge "gullet skal heeem" sammen med dem på vår egen pub. Jeg synes selvfølgelig også det skal være lov til å synge på pub, og det er klart at vi må ta oss selv i nakken om vi blir sunget ut av bataljonen. Likevel er det ofte allright å komme på pub og snakke litt med kjente uten at man må skrike fordi enkelte vestlandsskarrere har problemer med å slutte å synge, og vi til enhver tid skal være bedre.
I dag var det også et frustrerende tribunemøte i andre etasje, ettersom de hadde åpnet for alle til å være der nede. Ikke nok med et hav av støy så man måtte skrike, men Brann-supporterne presterte selvfølgelig å kjøre i gang en haug av sanger midt i møtet slik at det ble avbrutt. Synes det er greit at motstandersupporterne skal få være i lag med oss, men Martins er VÅR pub, og da synes jeg det blir galt at bergenserne skal styre den på kampdag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Syntes egentlig det er hyggelig at vi kan invitere motstanderfansen til Martins. Men når det er sagt, syntes jeg også at de kan holde seg for gode til å synge at de hater LSK om igjen og om igjen på VÅR pub! Det var provoserende.I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Jeg er ikke noe fan av å "dele" martins med brannsupportere når de er så utagerende som jeg fikk inntrykk av igår.
Det er jo trossalt ment at så lenge man skal greie å være på samme stedet uten å fyke i tottene på hverandre, og da kan man i det minste gå inn for å være bittelitt høflig og jeg synes det er teit når de skal poengtere hvor mye de hater lillestrøm når vi faktisk er ålreite nok til å dele martins med de.Last edited by nahemah; 01.10.2007, 08:54.Kommentar
-
Tv2 driter i LSK og derfor har ingen andre respekt for oss heller. Så får vi holde kjeft og håpe på at Brannfansen oppfører seg hyggelig mot oss i fremtiden fordi vi er greie fans som ikke tar til motmæle. Vi må jo for guds skyld ikke fremstå som sutrete.Kommentar
-
Ellers vil jeg gjerne få påpeke at vi ble tatt godt imot på Martins i går, og jeg traff mange hyggelige LSK-supportere. Ølet gikk ned strupen fra klokken 11 til ca kl 1900. Litt lite LSK fans, og mye rødt.
Noen av Brann-supporterne ble også kastet ut av medlemmer fra Bataljonen. Enten pga fyll, eller gal oppførsel. Bataljonen er glade for at vi kommer så godt overens med hverandre.
Ta Enga eller RBK for eksempel, de er ikke godtatt på Fotballpuben, når vi møter de i regnfyllte Bergen. Det er kanarifuglene!
Så jeg ser ikke hva som blir reagert på angående vårt besøk hos dere i går. Vi hjalp til med synging, kastet ut egne, og ikke minst, sponset Martins med en del bergenske kroner.Kommentar
-
Med unntak av bartefolket og søpla har jeg lite å utsette på at bortesupportere tar turen til Martins. Pga. jobb kunne jeg ikke ta turen innom i går, men vi må nok bli flinkere å mobilisere folk der før kamper. Vi ble veldig godt mottatt i Bergen, og ser helst at vi er i stand til å gjengjelde tjenesten.
Når det gjelder synging, så er det greit å unngå hat-sanger generelt. Jeg mener at de ikke har noe å gjøre hverken på puber eller på tribunen.
Siden jeg ikke var der i går vet jeg ikke hva som ble sagt for å provosere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ble aldri sagt noe sånn stygt mot oss i det hele tatt. Men litt småerting.. Og da vil jo vi selvfølgelig være med på leken. Er bare kjekt det synes jeg.
Men det var veldig mye ungdommer på martins i går, og de har en annen holdning til supportermiljøet enn litt eldre har. Vaktene fikk etterhvert kontroll på hvem som var gamle nok til å være der, så fikk vekk et par bråkmakere da.Kommentar
-
Når vi var på fotballpøbben i våres, synger vi ikke slike sanger, grunnen er enkel: man provoserer da ikke unødvendig?
Hvis dere ikke klarer å styre unna dette, så er dere ikke velkomne på Martins mere etter min mening.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Med unntak av bartefolket og søpla har jeg lite å utsette på at bortesupportere tar turen til Martins. Pga. jobb kunne jeg ikke ta turen innom i går, men vi må nok bli flinkere å mobilisere folk der før kamper. Vi ble veldig godt mottatt i Bergen, og ser helst at vi er i stand til å gjengjelde tjenesten.
Når det gjelder synging, så er det greit å unngå hat-sanger generelt. Jeg mener at de ikke har noe å gjøre hverken på puber eller på tribunen.
Siden jeg ikke var der i går vet jeg ikke hva som ble sagt for å provosere.
Skam deg i tilfellet!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg synes også dette ikke helt var på sin plass og det burde være ganske logisk. Når man blir invitert et sted så er det visse sanger man burde styre unna. Men jeg har nesten blitt overfalt på fotballpuben ,men aldri når kanarifansen er der ,men somregel på andre kampen hvor LSK spiller før eller etter brann. Men bråkmakere er det uansett ,men dette har gjort det utrivelig å gå på fotballpuben med effekter.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
I gode gamle dager var dette aldri noe problem... Men da var jo også forholdet mellom lagene et helt annet, siden Brann var en nedrykkskandidat og vi en middelhavsfarer...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Er imot at bortesupportere skal slippe inn på martins.
Har aldri skjønt greia med at vi liksom skal være kompiser med motstandera før match, for så å hate dem på stadion.Dobbeltmoral er det vel det heter.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Bitre fiender under kampen, men gode venner før og etterpå er fotballens grunnide som har eksistert fra tidenes morgen... Håper virkelig dette argumentet var ment som en spøk...Kommentar
-
Noe av grunnen til at jeg går på pub før kamper er at det er veldig artig og møte motstandersupportere. Har møtt mange spennende mennesker gjennom årenes løp på diverse puber rundt om i landet som jeg har god kontakt med.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det gir meg faktisk en deilig følelse å hate noen.
Hva hadde LSK - Vif vært uten hatet?
Hva hadde Celtic - Rangers vært uten hatet?
Hva hadde Real - Barca vært uten hatet?
Hva hadde Lazio - Roma vært uten hatet?
Hva hadde Boca - River vært uten hatet?
Nei, hat er en fin greie som jeg liker å bruke masse energi på.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar