Bortesupportere/Brannsupportere på Martins i fremtiden?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av ChriZza
    Det blir gjort noe med:
    neste år kommer ikke bergenssupporterne inn.
    Det er dårlig gjort. Håper ikke vi får samme behandling av andre. Jeg vil like dårlig å dra til Moss og bli nektet adgang på legendariske "Øre Villa Kro".

Angående Brannsupportere, så er det sikkert noen som har oppført seg dårlig. Disse kan man kaste ut/nekte inngang. De som oppfører seg bra bør være velkomne.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

Vi må prøve å se dette i en større sammenheng. Det har aldri vært så mange bortesupportere på Matins før. De nærmest "kuppet" stedet. Neste år møter Brann det vanskelige andreåret, hvor "alle" ønsker å slå seriemesteren, noe jeg tror de ikke vil takle. Jeg vil tro at den situasjonen som var iår var og blir ekstraordinær, med tanke på antall bortesupportere.

Dette har da vitterlig aldri vært et problem tidligere? Det må gå an å ta kontakt med Bataljonen med tilbakemelding om hva som ikke er ønskelig på "vår" pub. Dialog er bedre enn å nekte de adgang. Jeg tror dette på sikt kan ødelegge for KFLs medlemmer som reiser på borteturer. Det ønsker vi vel ikke?
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
      Mr.Jordbakke

Kommentar

• Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

Er det virkelig så stor opplevelse å stå på fotballpuben og synge brann sanger sammen dem?

Er det det man gleder seg til når man skal til Bergen?

Håper folk skjønner at selv om man nekter bergensere kommer man ikke til å nekte andre mindre supportere for det.

Kommentar

• Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

Bergen og Brann ut av norge!!!!!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

Opprinnelig skrevet av VK
            Bergen og Brann ut av norge!!!!!
            Nei nå må du gi deg. Bergen er en fin by.

Brann og bergensere ut av Norge!
            Last edited by Kjell.T.Ring; 11.10.2007, 11:00. Begrunnelse: skrivefeil
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Er det virkelig så stor opplevelse å stå på fotballpuben og synge brann sanger sammen dem?

Håper folk skjønner at selv om man nekter bergensere kommer man ikke til å nekte andre mindre supportere for det.
              Nå setter du ting jævla på spissen. De gangene jeg har vært på fotball pøbben har jeg hatt en veldig fin opplevelse, og fått noen nye venner. Men vi synger da aldri Brann sanger sammen?

Jeg synes det er en fin ting at LSK og Brann supportere går bra sammen, men da må iallefall Bergenserene skjerpe seg når de er på Martins, skal de få komme i fremtiden.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

Syns vi skal ønske alle supportere volkommne til martins, unntatt vif supportere såklart. Men dette har jo sin egen grunn.

Virker som at problemet til folk er at dem var flere enn oss.

Kommentar

• ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

Problemet er vel ikke direkte at de var flere enn oss, men holdningen deres.
                  Brautende, hoverende, provoserende fulle bergensere er ikke koselig.

De ville vel tatt større plass enn oss uansett om de var flere eller færre enn oss.

Når jeg er på martins liker jeg følelsen av at vi er på vår pub.
                  Før brannmatchen fikk jeg nesten følelsen av å være på besøk i Bergen. *grøss*

Kommentar

• Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

De ville vel tatt større plass enn oss uansett om de var flere eller færre enn oss.

Når jeg er på martins liker jeg følelsen av at vi er på vår pub.
                    Før brannmatchen fikk jeg nesten følelsen av å være på besøk i Bergen. *grøss*
                    skjønner det, men blir vi flinkere til å dra på martins før kamp så slepper vi jo dette problemet, for da blir vi flest

Kommentar

• Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

Du trenger ikke skrive fulle. Det du beskriver er normaltilstanden deres.

Stian
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

kanskje vi skal slippe inn Trøndera istedet?-. Dem oppfører seg sikkert bedre enn Brannsupporterne.
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Stabæk87
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Oct 2007
                          • 12

Morsomt å lese den tråden her, minner veldig om en tråd som dukka opp på Stabæk Support forumet etter Stabæk-LSK. Men da gjaldt det dere.. Kult å fly rundt å synge "hooligan" sanger å dytte på stabæk fans på deres pub, men ikke like kult når noe lignende skjer på martins?

Kommentar

• ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

Stemmer bra. Slikt skal ikke se på Martins 8)

Kommentar

• glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

Opprinnelig skrevet av Stabæk87
                              Morsomt å lese den tråden her, minner veldig om en tråd som dukka opp på Stabæk Support forumet etter Stabæk-LSK. Men da gjaldt det dere.. Kult å fly rundt å synge "hooligan" sanger å dytte på stabæk fans på deres pub, men ikke like kult når noe lignende skjer på martins?
                              Var selv på Stabæk puben når disse idiotene lagde kvalm.
                              Som LSK sup får jeg bare beklage på veiene av disse
                              vannabe casualsidiotene som leker tøffe. Syntes litt synd på dere.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Var selv på Stabæk puben når disse idiotene lagde kvalm.
                                Som LSK sup får jeg bare beklage på veiene av disse
                                vannabe casualsidiotene som leker tøffe. Syntes litt synd på dere.
                                Foreslår at du sier i fra til dem neste gang.
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Opprinnelig skrevet av Stabæk87
                                  ikke helt sammenlignbart vel? Stabæk og LSK fans har ikke en tradisjon å gå på hverandres pubber.

men er enig i at det der er skammelig oppførsel.
                                  Så ikke det selv da jeg aldri har vært på den pubben.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av iL
                                    ikke helt sammenlignbart vel? Stabæk og LSK fans har ikke en tradisjon å gå på hverandres pubber.
                                    Nja. Jeg har vært på Onkel Blaa tre-fire ganger, senest i fjor. Har stort sett alltid vært bra med LSK-folk der, og god, jovial stemning. Fint å kunne besøke sånne steder. Onkel Blaa får stort sett meget bra karakter av undertegnede.

Motsatt vei aner jeg ikke.

Opprinnelig skrevet av iL
                                    Så ikke det selv da jeg aldri har vært på den pubben.
                                    Jeg var heller ikke der i år. Vi hadde tenkt oss dit, men det var mye sulliker i omløp. Stakk heller på puben Becks hvor det var fred å få.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• 10.09.50
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1410

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Jeg har vært på Onkel Blaa tre-fire ganger, senest i fjor. Har stort sett alltid vært bra med LSK-folk der, og god, jovial stemning.

Motsatt vei aner jeg ikke.
                                      Får da inderlig håpe det ikke har vært mange Blaa på Martins. Da ryker skjenkebevillinga.

Kommentar

• Fuglefar
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 202

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa

Det ville ta bort en del av morroa med å gå på fotballpøbb før kamp hvis det ikke var bortesupportere der. Jeg har nesten konekvent tatt kontakt med bortesupporterene hver gang det har hvert noen der. Det gjelder også på bortetur. Jeg har hatt flere oppklarende samtaler med supportere på bortepub. Det er en fin anledning til å fortelle litt om klubben.
                                        Mange har bare TV2's oppfatning. Det er vår jobb som ambasadører for klubben å spre det sanne ord om LSK.

Det får vi ikke gjort hvis vi ikke kommer inn!!
                                        Men vi må i motsettning til branngjengen oppføre oss som gjester!!
                                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• Tobben
                                          Jeg elsker å kjøre trikk
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2005
                                          • 1666

Jeg drar aldri på Martins før kamp om vi deler pub med bortelag. Når jeg misliker eller hater et lag klarer jeg ikke sitte på pub med de uten å bli provosert av de lobotome ropene/skrikene dems. (Jeg sier ikke at jeg hater eller misliker alle lag i Tippeligaen.) Da lader jeg heller opp til kamp på en annen måte.

Kommentar

Working...