Stemningstråd enga-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Hadde forresten dama med på sin første fugla-kamp i går. Hun hadde en skuffende 1. omgang med kun klapping, men klinte til meg synging og roping utover i 2. omgang. Hun har i sitt 5 mnd lange forhold med meg gått fra å ikke bry seg døyten om fotball til å bli en brennende fugla-supporter som hater søpla og martine.

"Forza fugla" var første sangen som hun har begynnt å nynne på.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

Skuffet over oppmøtet på Ullevål i går, det er da faen ikke sååå langt til Ullevål enn at vi ikke skal klare å fylle nedre-vg.

De som møtte opp sang hvertfall som faen etter at vi tok ledelsen, så kanskje greit at medgangssupporterene ikke var til stede alikevel.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• egil
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1119

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Skuffet over oppmøtet på Ullevål i går, det er da faen ikke sååå langt til Ullevål enn at vi ikke skal klare å fylle nedre-vg.

De som møtte opp sang hvertfall som faen etter at vi tok ledelsen, så kanskje greit at medgangssupporterene ikke var til stede alikevel.

Mmmm, hvis vi først begynte å synge etter at vi tok ledelsen høres det jo unektelig ut som medgangssupportere.....
        KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

Helt enig, vledig skuffende.

Vi fikk ihvertfall motbevist apene sin teori om at årets happening for oss fuglasupportere er kampene mot enga.

Alle vet at når 4.plassen er sikret og KFL kan booke sitt årlige julebord til Køben, da er årets happening i boks.

Kommentar

• KanariGulFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 454

vet ikke om den allerede ligger ute, men likte dette skrivet her jeg

Kommentar

• glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

Kanarifansen
              Kjempeflinke. Den ene sangen ruler og de trommer lykkelig i vei. Trommer oss på ræva rett og slett. Da må det jo være supporterkultur av ypperste klasse.

Som sidemannen sa: dette er som et gjensyn med Postens sommerkassett fra 90-tallet. For min del noterer jeg at sangen basert på Lambada minner meg om Team Antonsen sin figur ”Same som snakker høyt og så lavere og lavere”
              De må gjerne synge oss ut hver eneste gang. For min del håper jeg at vi aldri blir som dem for det. Da kan vi begynne med klappere og gasshorn.

Sitat fra http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/33660

Er ikke så glad i lambadasangen selv. Og vi kunne variert litt mer.
              Men at andre lider for vår antastiske tromme er bare deilig.

Kommentar

• Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

Vi sang da langt mer variert enn Klanen gjorde i første omgang.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

dem hadde en ufattelig kul tifo, men for min del syns jeg de klassiske bannera blir kjedelige, på tide å prøve no nytt.

Skikkelig konfetti show ellerno, eller tilbake til de klassiske kasterullene:P

Kommentar

• mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    dem hadde en ufattelig kul tifo, men for min del syns jeg de klassiske bannera blir kjedelige, på tide å prøve no nytt.

Skikkelig konfetti show ellerno, eller tilbake til de klassiske kasterullene:P
                    Nu vel. OHen dems var griseoppbrukt men bra OHer blir aldri kjedelige.

Tifoen til enga var meget bra. Latterlig at ting ikke fallt på plass for oss. Faen det ergrer meg at detta er andre gangen i år hvor enga har hatt tifo og ikke vi men sånn blei det nå.

Latterlig dårlig trøkk og stemmning fra vår siden og vi blir pissa på av klanen de første minuttene. Men det tok seg opp.

Men uansett. Føkkings derby seier. Ingen ting er bedre akkurat i dag.
                    www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

1425 LSK`ere i vg nedre, alt for dårlig. Hvor var de 1000+ som var der i fjor?
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

Kommentar

• Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

Hjemme og venta på cupfinalen, da blir det kult nok å holde med Lillestrøm igjen.

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Tifoene til søpla er jo bare dasstegninger i stort format. Nå vet ikke jeg hvilket mentalt nivå som er optimalt for tifo'er, men søpla sine ligger definitivt for lavt for pattedyr med tommel. Håper vi aldri ender opp med vold/voldta-temaer i alle tifoene, personlig synes jeg det er bedre å hyle eget lag og vise litt selvironi enn å fremsette tomme idiottrusler.

Kommentar

• ulfpulf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2506

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Det jeg egentlig lurer på er pause-tifoen, et banner med:
                            "DERE KAN BARE NEKTE, MEN IKKE NOE HOS DERE ER EKTE"
                            ...
                            Kan noen som ikke er bonde forklare meg den?
                            Tydeligvis bare bønder her inne, men på UFCs Tribunekultur-sider har det kommet en forklaring:

Det er så mange "juksemakere" hos dere. Sundgot jukser ballen med seg og Maya lurer alle dere.
                            Sangen Lei av og bli lurt skulle også spilles, men den var bare hørbar i 20 sekunder

Så fordi Sundgot handser, og Maya ikke finnes, er ikke noe ekte hos oss.
                            Det var satire som svei fra Europas beste supportere, når jeg først fikk den forklart.

"Europas beste supportere" er forresten ikke ironi.
                            Det var intervju med en fyr i pausen på Ullevaal som fortalte at VIF skulle bli Nordens beste klubb(!)
                            Det skulle nok gå bra, for de har alt Europas beste supportere.

Kommentar

• Macho-Morten
                              Ikke KFL-styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2687

...og så skulle de bli "unike i Europa". Hva nå enn det måtte bety.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                ...og så skulle de bli "unike i Europa". Hva nå enn det måtte bety.
                                Eneste laget i Europa som består av over 90% medgangssupportere
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Vicarious
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 391

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  Når man ser på denne filmen så skjønner man hvor helhjerta KFL er :

er vel 15- 20 min etter kampen var over er det ikke? og de fleste står igjen og synger og spillerne kommer til og med ut en ekstra tur for å ta i mot, blir nesten rørt, fy faen det er deilig å se !!!!
                                  Æres den som æres bør. Men dette hang også sammen med at Onkel Politi sperret utgangene på VG Nedre i cirka 20 minutter etter kampslutt, angivelig for å unngå bråk med klanen. Og når vi først sto der så kunne vi jo likegodt synge litt..

Kommentar

• Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                    Æres den som æres bør. Men dette hang også sammen med at Onkel Politi sperret utgangene på VG Nedre i cirka 20 minutter etter kampslutt, angivelig for å unngå bråk med klanen. Og når vi først sto der så kunne vi jo likegodt synge litt..
                                    Jeg velger å se på det slik at KFL stod igjen å sang i 25 min etter kampslutt ! ferdig med den saken
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

Kommentar

• mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                      Jeg velger å se på det slik at KFL stod igjen å sang i 25 min etter kampslutt ! ferdig med den saken
                                      Hadde ikke snuten holdt oss igjen så hadde nok de fleste gått.
                                      www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Kanarifugl84
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2007
                                        • 2319

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                        Trolig, men det er vi ikke alene om i supporter-Norge. Uansett var det stort gjort av oss å hylle gutta da dem allerede hadde satt seg i garderoben, i verste fall kunne vi satt oss ned på hvert vårt sete og holdt kjeft mens vi ventet og irritere oss over snuten som ikke ville slippe oss ut.

Kommentar

• Fugla- patriot83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2005
                                          • 1241

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                          Det var da måte på... Kanari-Fansen fikk beskjed om å stå igjen ti minutter etter kampslutt. Kampen sluttet vel 21.45 og vi forlot Ullevål omtrent 22.15.

Noe annet enn dette er det ingen vits i å spekulere i For øvrig fikk jeg litt Nord-Koreansk følelse over pauseinnslaget til VIF med sitt glorete syn på seg selv og med kor som sang. Muligens Norges mest jalla lag, dette vålerenga. Med sin kvalmende selvhøytidelige stil burde de blåfarga nissene kalles Jålerenga. Jeg døper dere herved...

For øvrig ikke den beste kampen av Kanari-Fansen, men det hevet seg utover kampen. Forsangera gjorde en sinnsyk bra jobb. Stemninga i slutten av kampen, samt etter kampen var enorm. J***** morsomt!!

Men Klanen... heidundandres for en herlig gjeng. Klisje-OH, folk som går ti minutter før slutt..

Tribunemessig og på kampen -
                                          Oslo Øst/Hadaland - Flisbyens kvinner og menn 1 - 3

Evig eLSKet!!
                                          Last edited by Fugla- patriot83; 09.10.2007, 14:59.
                                          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

Working...