Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det passer jo jævlig bra til helga da, ser for meg ett vakkert selvmål eller to
Øhh..
1, Dan Thomasson er ikke lsk supporter
2, Når ble UFC/Ultras et varemerke for LSK/kKanaris? UFC/Ultras er kjent over hele verden og brukes av alle fotballsupportere.
De på bildet er ikke LSK supportere og er heller ikke lsk relatert.
Øhh..
2, Når ble UFC/Ultras et varemerke for LSK/kKanaris? UFC/Ultras er kjent over hele verden og brukes av alle fotballsupportere.
Øhh..
Gratulerer Ultras Felt C fra Åråsen over å ha blitt verdenskjente! Forresten en heldig tilfeldighet at skjerfet er gult og svart.
Er ikke gjengen fra Oslos bakgård søte dere? Hmm. Burde kanskje sjekke deres forum. Må være mye bra retorikk der.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Øhh..
Du har truffet jævlig bra med nicket ditt i forhold til det innlegget gitt
Hehe det er alltid saklige diskujoner her gitt, sånn er det bare.
Men litt mer ontopic så håper jeg at det blir en god og jevn kamp,
og at det beste laget vinner.
Håper det ikke blir noe bråk mt.p "casuals" og sånn dritt,
men at alle får en skikkelig god kamp å se på, sånn det skal være.
Hmm.. drakk du for mye møllers tran i morges? Eller prøvde du bare å være morsom?
Jeg prøver bare å si at dere i så fall er svært lite tydelige i profileringen av at det faktisk ER Ultras felt C dere prøver i si at dere er (ref bildet over).
UFC er noe dere har haia og er et registrert varemerke for Ultimate Fighting Championship http://www.ufc.com/
Skjerfet er av hva bildet viser i sort og orange ikke gult og i tillegg står det faktisk ikke lillestrøm eller ultras felt c på skjerfet.
Hvis du ikke skjønte hva jeg mente med at dette brukes stort sett over hele verden er det bare å lese i vei...
Jeg prøver bare å si at dere i så fall er svært lite tydelige i profileringen av at det faktisk ER Ultras felt C dere prøver i si at dere er (ref bildet over).
UFC er noe dere har haia og er et registrert varemerke for Ultimate Fighting Championship http://www.ufc.com/
Skjerfet er av hva bildet viser i sort og orange ikke gult og i tillegg står det faktisk ikke lillestrøm eller ultras felt c på skjerfet.
Hvis du ikke skjønte hva jeg mente med at dette brukes stort sett over hele verden er det bare å lese i vei...
bullshit har jo et godt poeng da. Det skjerfet ser virkelig ut som et Ultimate Fighting Championship produkt.
Godt poeng i den siste setningen også. Ja, du viste at ikke alle holder seg saklige på dette forumet bullshit, men siden du er klansskalle er du heller ikke representativ.
Uff. Skal ikke gjøre mer narr av fyren. Stakkaren er jo fargeblind også.
Kommentar