er det noen som vet om barn kommer inn med voksen billett på vif kampen`? de hadde bare fått voksenbilletter på shopen!
Stemningstråd enga-LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Dette er en kamp der vi skal ha revansje for den kanskje dårligste KFL-innsatsen i år og et forsmedelig tap på Åråsen. 0-3 og latterliggjøring av klansskallene på tullevåll!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ingen tifo mot vif
I høst har vi i FuglaTifo satsa hardt for å gjenreise gruppa så vi igjen kunne få se gode tifoer fra Kanari-Fansen. Vi så oss tidlig ut vif-kampen som den første av høstens tifokamper, og planene for kampen ble lagt. Alt så ut til å gå som det skulle, helt til vi fikk meldingen om at en leveranse fra Tyskland ikke ville nå fram i tide. Vi beklager på det sterkeste at det ikke blir tifo i kampen mot vif. Vi vet at vi med dette skuffer alle som har støttet oss i høst, men denne forsinkelsen kan vi dessverre ikke gjøre noe med.
MVH
FuglaTifoUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Artig lesing for de som kjeder seg på jobben:
http://www.klanen.no/snakk/index.php...h=8236&start=0&Kommentar
-
Uholdbart uten tifo mot apene
Syntes uansett leverandør feil at det er tragisk at ikke KFL/TIFO gruppa klarer og ha tifo på de to kampene som betyr mest for minst 95 % av medlemmene. Dette må aldrig skje igjen. All honør til dugnadsfolket for det de gjør. Men 2007 sesonge når det gjelder tifo har hvert slett.
Mulig jeg pisser på noen nå, men dette har da hvert bedre før om årene.
Må vel gå ann med noe gjenbruk av f.eks flagg. Anything. Men for alt jeg vet,
så har dere i tifogruppa noe på lur.Kommentar
-
Er det ikke på tide at det blir gjort noe med dette? Dette opplevde jeg i billettkøen foran Lyn-kampen også. Familier måtte kjøpe voksenbilletter til de små. Virker jo nesten som om det blir spekulert i å ha for få barnebilletter slik at man må betale overpris for de som går for barn. Det er i hvert fall helt for jævlig at bydelsklubben skal tjene mer penger på oss enn strengt tatt nødvendig!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Syntes uansett leverandør feil at det er tragisk at ikke KFL/TIFO gruppa klarer og ha tifo på de to kampene som betyr mest for minst 95 % av medlemmene. Dette må aldrig skje igjen. All honør til dugnadsfolket for det de gjør. Men 2007 sesonge når det gjelder tifo har hvert slett.
Mulig jeg pisser på noen nå, men dette har da hvert bedre før om årene.
Må vel gå ann med noe gjenbruk av f.eks flagg. Anything. Men for alt jeg vet,
så har dere i tifogruppa noe på lur.
Det er ingen som er mere skuffet over at vi ikke får til en tifo i det som er årets viktigste kamp for mange supportere enn vi i Fugla Tifo.
Men som det står i humbuggen: Fugla Tifo lover å skjerpe segUltras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar