Stemningstråd enga-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 346

Har ikke orket å lest igjennom hele tråden, så vet ikke om noen har spurt om dette, men hva gjør vi nå da?

Kaos tifo?=P
    UFC 05!

Kommentar

• Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

Får man inn Håndholdte konfettikanoner inn på Ullevaal?

Dem er drevet av Co2, ikke noe gnist av noe slag..

Kommentar

• mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Får man inn Håndholdte konfetti kanoner inn på Ullevaal?
        Du kan jo alltids putte dem i toern...
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
        Mr.Jordbakke

Kommentar

• smilefjes
          -Engasupporter-
          Hoffnarr
          • Apr 2006
          • 57

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Helt enig med deg at det er for dårlig. Og dette tifo året har vært preget med en del utskiftninger, og flere av de som har stått på hardt de siste årene har ikke vært like ivrige dette året.
          Det første dere i gruppa burde gjøre er vel å slutte å love gull og grønne skoger på forumet. Før sesongen så kom det utsagn som "Fortsettelsen blir spektakulær, såpass kan jeg love deg!", "hvis alt går som tifogruppa vil så blir dette et meget bra år!", "Dette skal så klart toppes i 2007 hvis alt går etter planen.", og nå for en stund siden "nå er det endelig nok penger til at vi får laget noe bra også, så det kommer bra tifoer utover høsten!". Synes dere burde se hva andre tifogrupper gjør (BT, ET, TT). De holder kortene tett inntil brystet, og lover ingen store ting. For ingen er vel bedre til å klage enn supportere når ting ikke går som det skal.. Dog skjønner jo selv jeg at ting ikke har gått helt som planlagt hos dere (noen liker vel å male husvegger fremfor å lage tifo).

Ser også at du lover tifo mot Rosenborg, og det er vel heller ikke det mest ideelle utsagnet. Tifo skal være en overraskelse på publikum og spillere (synes iallefall jeg).

Kommentar

• CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

Skal vi stå der med ingenting når enga garantert kommer med Kanarigrillen sin?

Skal ærlig inrømme at det hadde vært artig å få til noe lignende på Åråsen som Enga har klart her: http://img330.imageshack.us/img330/3450/040ue.jpg

Jeg forlanger en skikkelig TIFO til cupfinalen.. Cupfinalen skal bli artig på alle måter
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

Opprinnelig skrevet av CFD
              Jeg forlanger en skikkelig TIFO til cupfinalen.. Cupfinalen skal bli artig på alle måter
              Du må ha bidratt med veldig mye penger og tid til tifogruppa når du FORLANGER en skikkelig tifo. Folk i KFL som ikke bidrar nevneverdig, meg inkludert, har ingen rett til å forlange noe som helst.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                Du må ha bidratt med veldig mye penger og tid til tifogruppa når du FORLANGER en skikkelig tifo. Folk i KFL som ikke bidrar nevneverdig, meg inkludert, har ingen rett til å forlange noe som helst.
                Forventer er kanskje et bedre ord.

Kommentar

• Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Du kan jo alltids putte dem i toern...
                  hehe, hadde den ennå hatt plass så.. er 1 meter lang og 4cm i diameter, så hvis du får plass til den er det bare å si ifra

Kommentar

• Dandy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 346

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Får man inn Håndholdte konfettikanoner inn på Ullevaal?

Dem er drevet av Co2, ikke noe gnist av noe slag..
                    Sikkert bare å prøve.. hehe
                    UFC 05!

Kommentar

• Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

gir utrolig bra effekt, ser rått ut.. Hadde med en sånn inn mot odd i skien i fjor hvis noen husker...

Kommentar

• Dandy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 346

neh, husker ikke stort derfra! Men sikkert bra
                        UFC 05!

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Synes ikke det er noen krise etc. at vi ikke har tifo. Vår support bygger minst 95% på det vokale - med andre ord kan vi fortsatt synge Klanen til helvete ut av Ullevaal.

Synginga vil alltid være viktigst, selvom Bastionen prøver å fortelle dere noe annet. Som mange har fått med seg avslutter de alle unnskyldninger om hvor ræva dem er med "men vi er veldig gode på tifo da!".

Den som synger høyest, mest og best vinner tribunekampen. Sånn er det bare, uansett hvor bra tifo man har osv.

Kommentar

• André
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2006
                            • 419

folk som gir 50kr til tifogruppa må vel få lov til å klage de også? når man gir penger til en gruppe som lover gull og grønneskoger så vil man vel gjerne se at de penga blir brukt på tifo? i år har det vært helt på trynet. mye enklere med kaos tifo med røyk og ild. men i kfl er det utelukket...
                            Your life
                            A game
                            turn it up, turn it up!

Kommentar

• glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

Så da får kanskje medlemmene ordne noe selv.:twisted:
                              Regner med at den tenkte tifoen som aldrig kom, koster omtrent like mye som en bot for bruk av bluss og røyk.
                              Da er jo saken biff da.
                              Jeg vil ha action mot vif. Faan altså.

Kommentar

• Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

Folk må gjerne klage på TIFO-gruppa, men det endrer ikke det faktum at det materielle ikke kommer fram i tide. Planen til TIFO-gruppa var vel å lage TIFO i stormatchene i år, og da var det naturlig å tro at det ville komme i enten RBK, VIF eller Brann-kampen, gjerne fler. Nå gikk VIF-kampen i dass, og vi får satse på at det dukker opp i en senere match, det er fortsatt fler muligheter. Jeg støtter TIFO-gruppa i at det er bedre å ikke ha noe som helst i stedet for å ha en stress-TIFO, da vil det jo se ut som vi har prøvd å lage en skikkelig en, men så ble den totalt møkk.

Tror vel ikke det er noen vits å diskutere bluss og røyk en gang. Det er ikke det økonomiske det står på, men TIFO-gruppa vil nok ikke støtte enkeltpersoner med penger til TIFO når det strider imot regelverket. Om noen av dere er villige til å kjøpe bluss for egne penger og ta konsekvensene for det, så kjør på. Det er viktig at TIFO-gruppa har et godt forhold til LSK, og det får de ikke gjennom å bryte regler som er satt opp og vedtatt av begge parter.
                                Lauken er vår venn!

Kommentar

• glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1252

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Helt enig med deg at det er for dårlig. Og dette tifo året har vært preget med en del utskiftninger, og flere av de som har stått på hardt de siste årene har ikke vært like ivrige dette året. Gjenbruk av flagg funker rett og slett ikke da det kun er igjen noen få av de flaggene vi har, ettersom folk tar med seg flagg hjem fra kamp.

Det er ingen som er mere skuffet over at vi ikke får til en tifo i det som er årets viktigste kamp for mange supportere enn vi i Fugla Tifo.

Men som det står i humbuggen: Fugla Tifo lover å skjerpe seg

Hva med og bruke litt av bannert som er avbildet på baksiden av humbug. Bare Kanarifanslogoen. Blir jo ikke gjenbruk da. Prøver bare og tenke nytt eller komme med forslag.....

Kommentar

• glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1252

Dette her mener jeg.

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Allerede forhåndssolgt over 15.000 billetter til matchen:

Kommentar

• glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

Opprinnelig skrevet av RSP
                                        Allerede forhåndssolgt over 15.000 billetter til matchen:
                                        http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1373376.ece
                                        Var bare solgt 500 biletter til vg nedre kl 17 i dag. Detter var skuffende tall.
                                        Men tar seg vel opp i morgen. Push på alle kompiser og kjente...

Kommentar

• LSK-supp.
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 1023

Har ikke sett noe info om tribuneorganiseringen på nedre-vg på søndag.

Håper ikke denne kampen har gått i glemmeboka fra kfl's side.

Med samme organisering som i fjor og om vi klarer å fylle nedre-vg(flaut om vi ikke gjør det), så skal det bli jævlig trøkk fra oss.
                                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

Working...