Stemningstråd enga-LSK
Collapse
X
-
Beklager.. Jeg ordla meg litt feil, men jeg forventer en tifo ja Kan nok ikke si at jeg er så veldig flink,men putter nå de fleste myntene jeg har på bøssa.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
-
Har folk gitt opp serien nå og bare går og venter på cupfinalen?
Folkens - det er fremdeles 4 serierunder igjen! Vi har fremdeles mulighet for medalje, men gir vi opp nå så er det heller ikke langt ned til 7-8. plass!
Få ræva i gir og støtt laget når de trenger det - medgangssupportere kan klanen være alene!LasseNKommentar
-
(ikke ment mot Gamle-perta eller dere andre som har kjøpt billetter til kampen)
Har folk gitt opp serien nå og bare går og venter på cupfinalen?
Folkens - det er fremdeles 4 serierunder igjen! Vi har fremdeles mulighet for medalje, men gir vi opp nå så er det heller ikke langt ned til 7-8. plass!
Få ræva i gir og støtt laget når de trenger det - medgangssupportere kan klanen være alene!Kommentar
-
Ifølge Arild er det vist ikke uvanlig med så lavt forhåndssalg. Blir nok mange nok til og synge ut apebeget fra øst. Men push push alle hardcorsKommentar
-
Bra at du kommer med forslag! Problemet er bara at denne kommer til å "drukne" i Vg svingen ettersom den er så liten.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
At man skal ha en tifo gjør ingenting om det "lekker ut" det er hva slags tifo man skal ha som ikke skal ut til alle.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Var bra innsats i dag virket det som, umulig å si noe ut i fra lyden på tv. Var forøvrig grusomt irriterende å høre to-tre enkeltstemmer fra klanen gjennom hele kampen. Kanskje TV2 snart bør ta et kurs i hvordan man mikker opp stadionstemningSuper KanarisKommentar
-
Ser kampen i opptak nå, man hører jo 3-4 pipestemmer fra kfl også. Så ikke vet jeg. MEN VANVITTIG DEILIG med seier.VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
VG Nett LIVE:
Fyldig kampreferat her
Da Simen Brenne scoret gjestenes tredje mål ni minutter før full tid, fikk selv deler av Klanen nok. Flere på tribunen svarte med å forlate Ullevaal stadion før kampen var over.
-------------------------------------------
er det ikke innført søppelsortering i store deler av Norge ?
På TV hørte man enkeltstemmer fra begge sider, ELENDIG lydoppsett fra TV-Brann og det er ikke første gang, virka som det ble litt bedre i 2 omgangKommentar
-
Ikke 100% på tribunen idag... Her er det store forbedringspotensialer ift. køppfinalen.
Jeg syntes 1. omg var tam. Organiseringa av forsangerfelta skal vel ta litt av skylden. Ble mye bedre i 2. omg.
Anyways! Sinnsykt digg å sende spøla hjem med 0 pinner!
OT: Må gi søpla litt kred for bra tifo.
Kommentar
-
1.omgang var mildt sagt tam. Blir skikkelig forbanna over folk som står med henda i lomma og ikke åpner kjeften.
Halve VG svingen kommer aldri til å synge ut Klanen, ALLE må bidra.
Skjerping folkens!Kommentar
-
En helt ok kamp fra tribunen av oss. Ble iallefall ikke sunget ut av AS Felleskjøpet. Må si disse festlige innflytterne hadde et flott tekstbanner, snakk om å skyte seg sjøl i foten. Morsomt var det også å se alle som gikk hjem før kampslutt. Er jo et stykke hjem til Gran og Kongsvinger. Hype enga er på vei ned!
LSK, EKTE VARE.
-Egon K.Kommentar
-
Kommentar
-
Som nevnt over, ikke imponerende bra stemning før 2-1 og 3-1. Ikke at det var skandaløst dårlig heller, men lite skuffa må det gå an å være med tanke på stemninga i kveld.
Og som nevnt over av en eller annen, kred til Klanen for TIFOen deres. Det ser rett og slett ut som proft arbeid, og vi er rett og slett ikke i nærheten selv. Dermed er det godt å kunne synge dem ut i stedet...
PS! Registrerer klager på mikkinga til TV2. Intet nytt under solen, altså. Får håpe de tar seg selv litt i nakken på dette området fram til neste sesong, og at de ikke får det til å høres ut som om vi blir sunget ut av Haugesund en helg i november...Kommentar
-
Tifoen var fin den men jeg må si jeg begynner å bli litt lei dette temaet med grillede/slaktede/rompepulte kanarifugler nå. Er jo ikke å finne opp kruttet akkurat. Men for all del, det så ut som det var lagt mye arbeid på den og vi hadde jo ingenting så...Kommentar
-
Klanen pissa på oss i begynnelsen, noe som jo ikke skal så mye til når de er drøye 10 000 og alle faktisk er med å synge. Etter utligninga ble de betydelig mer stille, og derifra og resten av matchen synes jeg vi var best. Enig i at vi kunne vært bedre enn vi var idag, men det høres ekstra jævlig ut fra tribunen. Personlig synes jeg vi virka crap hele tiden, men når det først ble stillhet etterpå hørte man at det smalt. Synes forsangerne må påta seg litt av skylda, primært de som startet nye sanger. Virker som det er VM i overkill. Hvor mange ganger skal vi synge "Vi er fugla i fra Lillestrøm" og "By the rivers of Lillestrøm"? Jeg synes det var alt for dårlig variasjon idag, og jeg ville hatt mange fler trøkkesanger og betydelig færre latinosanger.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar