Stemningstråd enga-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
    Har ikke sett noe info om tribuneorganiseringen på nedre-vg på søndag.

Håper ikke denne kampen har gått i glemmeboka fra kfl's side.

Med samme organisering som i fjor og om vi klarer å fylle nedre-vg(flaut om vi ikke gjør det), så skal det bli jævlig trøkk fra oss.
    Tribuneorganiseringa er slevsagt klar etter 2 møter den. En kamp mot Enga går aldri i glemmeboka. Kom på Martins søndag kl 17.00 i kjelelren, så får du vite planene

Kommentar

• CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
      Du må ha bidratt med veldig mye penger og tid til tifogruppa når du FORLANGER en skikkelig tifo. Folk i KFL som ikke bidrar nevneverdig, meg inkludert, har ingen rett til å forlange noe som helst.
      Beklager.. Jeg ordla meg litt feil, men jeg forventer en tifo ja Kan nok ikke si at jeg er så veldig flink,men putter nå de fleste myntene jeg har på bøssa.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

Opprinnelig skrevet av glasgow
        Var bare solgt 500 biletter til vg nedre kl 17 i dag. Detter var skuffende tall.
        Men tar seg vel opp i morgen.
        Var på Shopen og kjøpte fem billetter kl 11.45 i dag. Da sa Tony at det var solgt lite, under 600 stk....

Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Var på Shopen og kjøpte fem billetter kl 11.45 i dag. Da sa Tony at det var solgt lite, under 600 stk....

Mvh
          Gammer`n
          (ikke ment mot Gamle-perta eller dere andre som har kjøpt billetter til kampen)

Har folk gitt opp serien nå og bare går og venter på cupfinalen?
          Folkens - det er fremdeles 4 serierunder igjen! Vi har fremdeles mulighet for medalje, men gir vi opp nå så er det heller ikke langt ned til 7-8. plass!
          Få ræva i gir og støtt laget når de trenger det - medgangssupportere kan klanen være alene!
          LasseN

Kommentar

• morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

Opprinnelig skrevet av LasseN
            (ikke ment mot Gamle-perta eller dere andre som har kjøpt billetter til kampen)

Har folk gitt opp serien nå og bare går og venter på cupfinalen?
            Folkens - det er fremdeles 4 serierunder igjen! Vi har fremdeles mulighet for medalje, men gir vi opp nå så er det heller ikke langt ned til 7-8. plass!
            Få ræva i gir og støtt laget når de trenger det - medgangssupportere kan klanen være alene!
            Det er vel ikke akkuratt forumonanistene som lar være å dra til Ullevaal.Slapp av! Det blir bra oppmøte.Je skal te shoppen etter tannpussen!
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

Opprinnelig skrevet av morten
              Det er vel ikke akkuratt forumonanistene som lar være å dra til Ullevaal.Slapp av! Det blir bra oppmøte.Je skal te shoppen etter tannpussen!
              Ifølge Arild er det vist ikke uvanlig med så lavt forhåndssalg. Blir nok mange nok til og synge ut apebeget fra øst. Men push push alle hardcors

Kommentar

• Robin-lsk
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2007
                • 1341

denne kampen her skal vi faen meg ta søpla på banen og på tribunen ass!!!
                UFC JUNIORS

Kommentar

• King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Hva med og bruke litt av bannert som er avbildet på baksiden av humbug. Bare Kanarifanslogoen. Blir jo ikke gjenbruk da. Prøver bare og tenke nytt eller komme med forslag.....
                  Bra at du kommer med forslag! Problemet er bara at denne kommer til å "drukne" i Vg svingen ettersom den er så liten.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

Opprinnelig skrevet av smilefjes

Ser også at du lover tifo mot Rosenborg, og det er vel heller ikke det mest ideelle utsagnet. Tifo skal være en overraskelse på publikum og spillere (synes iallefall jeg).
                    At man skal ha en tifo gjør ingenting om det "lekker ut" det er hva slags tifo man skal ha som ikke skal ut til alle.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• techern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 327

Håper at vi ikke får noen ubjudne gjester utafor martins i morgen.
                      Shut up and focus on the good things

Kommentar

• Kanarijenta
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 504

Var bra innsats i dag virket det som, umulig å si noe ut i fra lyden på tv. Var forøvrig grusomt irriterende å høre to-tre enkeltstemmer fra klanen gjennom hele kampen. Kanskje TV2 snart bør ta et kurs i hvordan man mikker opp stadionstemning
                        Super Kanaris

Kommentar

• Gjertsen_KANARIS
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jun 2006
                          • 196

Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                          Var bra innsats i dag virket det som, umulig å si noe ut i fra lyden på tv. Var forøvrig grusomt irriterende å høre to-tre enkeltstemmer fra klanen gjennom hele kampen. Kanskje TV2 snart bør ta et kurs i hvordan man mikker opp stadionstemning
                          Ser kampen i opptak nå, man hører jo 3-4 pipestemmer fra kfl også. Så ikke vet jeg. MEN VANVITTIG DEILIG med seier.
                          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

VG Nett LIVE:
                            Fyldig kampreferat her

Da Simen Brenne scoret gjestenes tredje mål ni minutter før full tid, fikk selv deler av Klanen nok. Flere på tribunen svarte med å forlate Ullevaal stadion før kampen var over.
                            -------------------------------------------
                            er det ikke innført søppelsortering i store deler av Norge ?

På TV hørte man enkeltstemmer fra begge sider, ELENDIG lydoppsett fra TV-Brann og det er ikke første gang, virka som det ble litt bedre i 2 omgang
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• keepern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 281

Ikke 100% på tribunen idag... Her er det store forbedringspotensialer ift. køppfinalen.

Jeg syntes 1. omg var tam. Organiseringa av forsangerfelta skal vel ta litt av skylden. Ble mye bedre i 2. omg.

Anyways! Sinnsykt digg å sende spøla hjem med 0 pinner!

OT: Må gi søpla litt kred for bra tifo.

Kommentar

• Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

1.omgang var mildt sagt tam. Blir skikkelig forbanna over folk som står med henda i lomma og ikke åpner kjeften.

Halve VG svingen kommer aldri til å synge ut Klanen, ALLE må bidra.

Skjerping folkens!

Kommentar

• Mannschaft Rösler
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2003
                                  • 247

En helt ok kamp fra tribunen av oss. Ble iallefall ikke sunget ut av AS Felleskjøpet. Må si disse festlige innflytterne hadde et flott tekstbanner, snakk om å skyte seg sjøl i foten. Morsomt var det også å se alle som gikk hjem før kampslutt. Er jo et stykke hjem til Gran og Kongsvinger. Hype enga er på vei ned!

LSK, EKTE VARE.

-Egon K.

Kommentar

• Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                                    Morsomt var det også å se alle som gikk hjem før kampslutt. Er jo et stykke hjem til Gran og Kongsvinger.
                                    Det sto Toten på de fleste bussene som skulle frakte Vålerenga-supporterne hjem etter kampslutt.

Kommentar

• Guling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 484

Som nevnt over, ikke imponerende bra stemning før 2-1 og 3-1. Ikke at det var skandaløst dårlig heller, men lite skuffa må det gå an å være med tanke på stemninga i kveld.

Og som nevnt over av en eller annen, kred til Klanen for TIFOen deres. Det ser rett og slett ut som proft arbeid, og vi er rett og slett ikke i nærheten selv. Dermed er det godt å kunne synge dem ut i stedet...

PS! Registrerer klager på mikkinga til TV2. Intet nytt under solen, altså. Får håpe de tar seg selv litt i nakken på dette området fram til neste sesong, og at de ikke får det til å høres ut som om vi blir sunget ut av Haugesund en helg i november...

Kommentar

• Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

Opprinnelig skrevet av Guling
                                        Og som nevnt over av en eller annen, kred til Klanen for TIFOen deres. Det ser rett og slett ut som proft arbeid, og vi er rett og slett ikke i nærheten selv. Dermed er det godt å kunne synge dem ut i stedet...
                                        Tifoen var fin den men jeg må si jeg begynner å bli litt lei dette temaet med grillede/slaktede/rompepulte kanarifugler nå. Er jo ikke å finne opp kruttet akkurat. Men for all del, det så ut som det var lagt mye arbeid på den og vi hadde jo ingenting så...

Kommentar

• Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

Klanen pissa på oss i begynnelsen, noe som jo ikke skal så mye til når de er drøye 10 000 og alle faktisk er med å synge. Etter utligninga ble de betydelig mer stille, og derifra og resten av matchen synes jeg vi var best. Enig i at vi kunne vært bedre enn vi var idag, men det høres ekstra jævlig ut fra tribunen. Personlig synes jeg vi virka crap hele tiden, men når det først ble stillhet etterpå hørte man at det smalt. Synes forsangerne må påta seg litt av skylda, primært de som startet nye sanger. Virker som det er VM i overkill. Hvor mange ganger skal vi synge "Vi er fugla i fra Lillestrøm" og "By the rivers of Lillestrøm"? Jeg synes det var alt for dårlig variasjon idag, og jeg ville hatt mange fler trøkkesanger og betydelig færre latinosanger.
                                          Lauken er vår venn!

Kommentar

Working...