Stemningstråd enga-LSK
Collapse
X
-
1 omg. er stort sett klanens. Håpløst at folk ikke klarer å åpne kjeften i landets største tribuneoppgjør. 2 omg. er mye bedre, men langt fra godset-nivå. Nytter ikke å klage på forsangera heller, greit at ikke sangvalget var optimalt. Men de kan ikke synge for de som ikke åpner kjeften.Kommentar
-
"Men kan supporteralliansen vennligst gjøre noe med dette trommehelvette som ødelegger all stemningen på tribunen"Kommentar
-
http://www.viftv.no/script/video.php...tegory=nyheter
"Men kan supporteralliansen vennligst gjøre noe med dette trommehelvette som ødelegger all stemningen på tribunen"
mr rønsen syns dette trommehelvete ikke er no særlig..
dette trommehelvete hjelper oss med å vinne kamper, så det funker helt topp! litt enkelt å skylde på tromma når klanen ikke har mer å stille opp med.. =)Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :DKommentar
-
"Men kan supporteralliansen vennligst gjøre noe med dette trommehelvette som ødelegger all stemningen på tribunen"
Takk skal du ha, Arild! Det smakte!
PS: Har Allan Jepsen, med den stemmen, hatt en gjesterolle i Fraggleberget?Kommentar
-
Ellers synes jeg vi kunne variert litt mer på sangene, og brukt mer av reportoaret.
Sola skinner, dette blir en flott dag!Kommentar
-
Damedassen på Martins? Fortell!
Artig at bitre, latterlige Rønsen mener "trommehelvete" ødelegger stemningen. Han har kanskje misforstått, og tror at tromma er ment å hjelpe Klanen til å holde takten. Innslaget hans må være noe av det (ufrivillig) morsomste jeg har sett av såkalt "fjernsyn".Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Om tifoene til Klanen:
Som de fleste andre begynner jeg å bli litt lei 2000 kvadratmeter voldsforherligelse, slakt, blod og gørr.
Og hvor gjennomtenkt er egentlig "VELKOMMEN TIL SLAKTERENGA"?
Det var i hvert fall det første jeg tenkte på da Grindheim kastet seg inn i Riise med knottene først.
Det jeg egentlig lurer på er pause-tifoen, et banner med:
"DERE KAN BARE NEKTE, MEN IKKE NOE HOS DERE ER EKTE"
Det kom opp akkurat da VIF-spillerne kom ut på banen, men jeg går ut fra at det ikke var rettet mot dem, men mot oss.
Jeg skjønner den ikke, men det var kanskje meningen.
Ding, ding, ding, ding, ding, ding, ding. Bønda skjønner ingen ting.
Kan noen som ikke er bonde forklare meg den?Kommentar
-
Når man ser på denne filmen så skjønner man hvor helhjerta KFL er :
er vel 15- 20 min etter kampen var over er det ikke? og de fleste står igjen og synger og spillerne kommer til og med ut en ekstra tur for å ta i mot, blir nesten rørt, fy faen det er deilig å se !!!!Kommentar
-
Apropos Rønsen, så kan jo de som var hardcore i 2001 kanskje erindre at han dukka opp på Grorud - LSK2 for å dekke at Clayton var tilbake fra skade/landskamper/et eller annet. I et forsøk på å fabrikkere et innslag for TV2-sporten, tok han like godt på seg rollen som forsanger for de 15-20 kanarifolka på tribunen... "Clayton Zane, Clayton Zane..." med større innlevelse enn de fleste andre tilstedeværende, for å si det sånn.
Og jeg venter også i spenning på forklaring på det lyriske mesterverket Klanen dro frem i 2. omgang. Minner mest av alt om verselinjer Arse Entertainment drev med i 13-årsalderen.Kommentar
-
VPN om KFL i går:
Litt snurte
Kanarifansen
Kjempeflinke. Den ene sangen ruler og de trommer lykkelig i vei. Trommer oss på ræva rett og slett. Da må det jo være supporterkultur av ypperste klasse.
Som sidemannen sa: dette er som et gjensyn med Postens sommerkassett fra 90-tallet. For min del noterer jeg at sangen basert på Lambada minner meg om Team Antonsen sin figur ”Same som snakker høyt og så lavere og lavere”
De må gjerne synge oss ut hver eneste gang. For min del håper jeg at vi aldri blir som dem for det. Da kan vi begynne med klappere og gasshorn.
De må gjerne synge oss ut hver eneste gang.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det nye mantraet til Klanen:
1. KFL kan bare én sang.
2. De har tromme.
3. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
4. KFL kan bare én sang.
5. De har tromme.
6. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
7. KFL kan bare én sang.
8. De har tromme.
9. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
10.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
11.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
12.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
13.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
14.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
15.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
(osv.)
Fint, det. Fortsett å si det til dere selv, så blir det nok slik.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synes det er morsomt at Klanen klager på vår supporterkultur etter gårsdagens kamp. Høydepunktet stemningsmessig for deres del var når speaker var forsanger etter målet, når de kunne synge med til stereoanlegget og når de ble ledet av et kor i pausen. I stedet for å dra på fotballkamp burde Klanen melde seg kollektivt inn i håndballens venner.
Tifoen deres på vestbredden var bra, mens den på cola var så lik tidligere tifoer de har hatt mot oss at de like gjerne kunne brukt det forrige banneret.
En ting som gjorde meg stolt i går var at vi dro i gang en sang med en gang etter 0-1, mens det var tyst som i graven fra Klanen etter at vi tok ledelsen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar