Stemningstråd enga-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av Torolf
    Det sto Toten på de fleste bussene som skulle frakte Vålerenga-supporterne hjem etter kampslutt.

Årnestoget var også overbefolka med eplekjekke småaper. Glad jeg ikke skulle lengre enn til Fetsund .
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• tbfrank
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2006
      • 117

En liten snutt fra rett før og etter at pipeblåser'n blåste av kampen...

Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

Kommentar

• ErikB
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 360

Hva er egentlig vitsen med å herpe så mange seter?
        For meg er det fullstendig idioti.

-erik
        Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

1 omg. er stort sett klanens. Håpløst at folk ikke klarer å åpne kjeften i landets største tribuneoppgjør. 2 omg. er mye bedre, men langt fra godset-nivå. Nytter ikke å klage på forsangera heller, greit at ikke sangvalget var optimalt. Men de kan ikke synge for de som ikke åpner kjeften.
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

Kommentar

• Mr.Lee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 736

"Men kan supporteralliansen vennligst gjøre noe med dette trommehelvette som ødelegger all stemningen på tribunen"

Kommentar

• techern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2007
              • 327

Mest hjernedøde kommentaren jeg noensinne har lest her på forumet
              Shut up and focus on the good things

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7154

VIF-TV... ja ja. Greit at man skal være subjektiv, men er det nødvendig å være fjollete og idiotisk av den grunn?
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

Opprinnelig skrevet av trigz
                  VIF-TV... ja ja. Greit at man skal være subjektiv, men er det nødvendig å være fjollete og idiotisk av den grunn?
                  Ja, de er da ikke Vif-supportere uten grunn!

Kommentar

• Torsi
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Apr 2007
                    • 80

Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                    http://www.viftv.no/script/video.php...tegory=nyheter

"Men kan supporteralliansen vennligst gjøre noe med dette trommehelvette som ødelegger all stemningen på tribunen"
                    spiller vi så jævli mye høyt og langt a? syns vi er litt ferdige med det jeg as. spiller bare mer og mer langs bakken og gjennom midten ifølge min mening.
                    mr rønsen syns dette trommehelvete ikke er no særlig..
                    dette trommehelvete hjelper oss med å vinne kamper, så det funker helt topp! litt enkelt å skylde på tromma når klanen ikke har mer å stille opp med.. =)
                    Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :D

Kommentar

• Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

jeg syns stemninga var best etter kampen, det var helt rått.

Kommentar

• McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5104

Jeg trodde ikke denne mandagen kunne bli bedre, men så står en gråtkvalt Arild Rønsen fram, og gjennomsyret av bitterhet trekker han dagen opp mot nye høyder! Priceless!

Takk skal du ha, Arild! Det smakte!

PS: Har Allan Jepsen, med den stemmen, hatt en gjesterolle i Fraggleberget?

Kommentar

• scages
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1292

Herlig å høre på denne bittre tullebukken Arild Rønsen. Vi snakker her om samme person som i 2002 tilbrakte x- antall minutter på damedassen på Martins. Lett å bli patetisk, når gul/svart regjerer i bønderneshus.
                          Ellers synes jeg vi kunne variert litt mer på sangene, og brukt mer av reportoaret.
                          Sola skinner, dette blir en flott dag!

Kommentar

• trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7154

Damedassen på Martins? Fortell!

Artig at bitre, latterlige Rønsen mener "trommehelvete" ødelegger stemningen. Han har kanskje misforstått, og tror at tromma er ment å hjelpe Klanen til å holde takten. Innslaget hans må være noe av det (ufrivillig) morsomste jeg har sett av såkalt "fjernsyn".

Kommentar

• scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

Opprinnelig skrevet av trigz
                              Damedassen på Martins? Fortell!
                              Han forsvant ned trappa, og kom ikke opp igjen før etter en god stund. Var før en eller annen jallakamp i 2002. Har en god bunke med vitner på dette.

Kommentar

• ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2511

Om tifoene til Klanen:
                                Som de fleste andre begynner jeg å bli litt lei 2000 kvadratmeter voldsforherligelse, slakt, blod og gørr.
                                Og hvor gjennomtenkt er egentlig "VELKOMMEN TIL SLAKTERENGA"?
                                Det var i hvert fall det første jeg tenkte på da Grindheim kastet seg inn i Riise med knottene først.

Det jeg egentlig lurer på er pause-tifoen, et banner med:
                                "DERE KAN BARE NEKTE, MEN IKKE NOE HOS DERE ER EKTE"

Det kom opp akkurat da VIF-spillerne kom ut på banen, men jeg går ut fra at det ikke var rettet mot dem, men mot oss.
                                Jeg skjønner den ikke, men det var kanskje meningen.
                                Ding, ding, ding, ding, ding, ding, ding. Bønda skjønner ingen ting.

Kan noen som ikke er bonde forklare meg den?

Kommentar

• Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

Når man ser på denne filmen så skjønner man hvor helhjerta KFL er :

er vel 15- 20 min etter kampen var over er det ikke? og de fleste står igjen og synger og spillerne kommer til og med ut en ekstra tur for å ta i mot, blir nesten rørt, fy faen det er deilig å se !!!!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

Kommentar

• Macho-Morten
                                    Ikke KFL-styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2687

Apropos Rønsen, så kan jo de som var hardcore i 2001 kanskje erindre at han dukka opp på Grorud - LSK2 for å dekke at Clayton var tilbake fra skade/landskamper/et eller annet. I et forsøk på å fabrikkere et innslag for TV2-sporten, tok han like godt på seg rollen som forsanger for de 15-20 kanarifolka på tribunen... "Clayton Zane, Clayton Zane..." med større innlevelse enn de fleste andre tilstedeværende, for å si det sånn.

Og jeg venter også i spenning på forklaring på det lyriske mesterverket Klanen dro frem i 2. omgang. Minner mest av alt om verselinjer Arse Entertainment drev med i 13-årsalderen.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

VPN om KFL i går:

Litt snurte

Kanarifansen
                                      Kjempeflinke. Den ene sangen ruler og de trommer lykkelig i vei. Trommer oss på ræva rett og slett. Da må det jo være supporterkultur av ypperste klasse.

Som sidemannen sa: dette er som et gjensyn med Postens sommerkassett fra 90-tallet. For min del noterer jeg at sangen basert på Lambada minner meg om Team Antonsen sin figur ”Same som snakker høyt og så lavere og lavere”
                                      De må gjerne synge oss ut hver eneste gang. For min del håper jeg at vi aldri blir som dem for det. Da kan vi begynne med klappere og gasshorn.

De må gjerne synge oss ut hver eneste gang.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7154

Det nye mantraet til Klanen:
                                        1. KFL kan bare én sang.
                                        2. De har tromme.
                                        3. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
                                        4. KFL kan bare én sang.
                                        5. De har tromme.
                                        6. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
                                        7. KFL kan bare én sang.
                                        8. De har tromme.
                                        9. Tromma er der bare for å ødelegge for motstanderens supportere.
                                        10.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
                                        11.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
                                        12.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
                                        13.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
                                        14.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.
                                        15.Det er bare én supportergjeng i Norge, og det er Klanen. Alle andre er bønder som misunner Klanen.

(osv.)

Fint, det. Fortsett å si det til dere selv, så blir det nok slik.

Kommentar

• Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

Synes det er morsomt at Klanen klager på vår supporterkultur etter gårsdagens kamp. Høydepunktet stemningsmessig for deres del var når speaker var forsanger etter målet, når de kunne synge med til stereoanlegget og når de ble ledet av et kor i pausen. I stedet for å dra på fotballkamp burde Klanen melde seg kollektivt inn i håndballens venner.

Tifoen deres på vestbredden var bra, mens den på cola var så lik tidligere tifoer de har hatt mot oss at de like gjerne kunne brukt det forrige banneret.

En ting som gjorde meg stolt i går var at vi dro i gang en sang med en gang etter 0-1, mens det var tyst som i graven fra Klanen etter at vi tok ledelsen.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...