Stemningstråd LSK-RBK
Collapse
X
-
Som jeg også har gjentatt tidligere:
1. Det var ett enkelt flagg som var problemet
2. Dette har ikke vært noe problem på de andre matchene i år
Det er derfor jeg antar at det var en ny mann på flagg, som ikke har vært på match tidligere, eller kanskje ikke har fått lov å flagge.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
RBK som klubb som har ansvaret for bortefeltet når de er på besøk. Hvis LSK skulle fått bot måtte det være for dårlig sikkerhet(dårlig kroppvisitasjon) eventuelt.Kommentar
-
Norge-Bosnia. Der ble vel både NFF og det bosniske forbundet straffa. Vet ikke om disse sakene er sammenlignbare da det gjelder klubb og landslag.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Angående UFC/flagging, så er det kanskje mulig å plassere disse øverst på felt C, så de enkelt og greit ikke har noen bak seg å ødelegge sikta for? Forutsatt at de selv godtar å stå der oppe, selvsagt.
Synes forøvrig det smalt bra av oss i dag. Mye høy synging, selv om det er en liten "turistkamp." Vi fikk selvsagt mye gratis - både tilsynelatende håpløse dommeravgjørelser imot og målmessig overtak gir bra med tenning - men i dag gjør vi rett og slett en god jobb. Det sagt, det er klart forbedringspotensiale også. Jeg vil gjerne ha ut én ting, og det er at en sang ble tromma fullstendig i stykker i dag. Jeg tror det er "evig og for alltid" jeg tenker på. Både for høyt og raskt i en periode fra vår ellers eminente trommis.
Guling - som takker for en ny, herlig kveld med KFL.Kommentar
-
Det sagt, det er klart forbedringspotensiale også. Jeg vil gjerne ha ut én ting, og det er at en sang ble tromma fullstendig i stykker i dag. Jeg tror det er "evig og for alltid" jeg tenker på. Både for høyt og raskt i en periode fra vår ellers eminente trommis.
Guling - som takker for en ny, herlig kveld med KFL.Trommer er for bønderKommentar
-
Hvordan vet du at felt C vil suge hvis UFC hadde fått et annet sted?
Kanskje de som står øverst ville engasjere seg mer i synginga når de ikke har noe å irritere seg over?
Om stemninga skulle bli dårligere på felt C, kanskje det bidrar til bedre stemning et annet sted, at stemningen sprer seg over større deler av stadion?
Hvis utviklingen fortsetter sånn som jeg har lest om her i dag så skal det ihvertfall bli skikkelig trivelig på stadion etterhvert...Kommentar
-
-
Siden du spør: Felt C var UFC-løst i 6 kamper i 2006. Ifølge Arild Myklebust var det helt jævlig på felt C i den perioden. Det er rimelig å anta at det hadde en sammenheng med vår ikke-tilstedeværelse (finn et bedre ord, Torolf).Kommentar
-
Idiotisk at Politiet skal bry seg om at det blir blusset i KFL sitt tog opp til stadion.
Det har aldri vært noe problem før, men det ble plutselig et problem ikveld. Synes synd på han som fikk bot for signalpennen, helt latterlig hele greia.Kommentar
-
Men du er vel enig i at noe må gjøres i en eller annen retning?
Det er på en måte ikke første gangen dette har vært/blitt et problem.
Jeg legger ikke skylda på noen som helst, men konstanterer at det som skjer fører til bråk innad, noe som ikke bør skje.Kommentar
-
Forslaget var satt på spissen hvis du ikke skjønte det.
Hvordan vet du at felt C vil suge hvis UFC hadde fått et annet sted?
Kanskje de som står øverst ville engasjere seg mer i synginga når de ikke har noe å irritere seg over?
Om stemninga skulle bli dårligere på felt C, kanskje det bidrar til bedre stemning et annet sted, at stemningen sprer seg over større deler av stadion?
Hvis utviklingen fortsetter sånn som jeg har lest om her i dag så skal det ihvertfall bli skikkelig trivelig på stadion etterhvert...
Jeg kan ikke garantere at stemninga på Felt C blir elendig om UFC forsvinner, men jeg er relativt sikker. Det er tydelig at Lars har fått en tilbakemelding fra Arild om dette også. Forøvrig tror jeg det var krisruds som klaget over akkurat det samme tidligere i år. Da han flyttet seg til nedre ble det raskt bedre stemning oppe. Et eksempel å følge?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Selvfølgelig skjønte jeg at det ikke var ment bokstavelig talt. Jeg trakk det fram i håp om at du kanskje skulle skjønne at sånne løk-uttalelser ikke fører til en saklig debatt. Hvis du vil ha noe gjort med det du oppfatter som et problem, lønner det seg som regel å holde seg sånn passelig saklig, ikke komme med idiotuttalelser som bare er til for å provosere.Kommentar
-
Det var fordi en hadde stått på en stol. Vi prøvde å ha en dialog med politifyren, men han var av den arrogante typen som ikke ville høre. Han noterte seg navn og adresse på en av gutta, så skal vel ikke se bort ifra at det dumper ned en 6000 kroners etterhvert.HEIA FOTBALLKommentar
-
Det var fordi en hadde stått på en stol. Vi prøvde å ha en dialog med politifyren, men han var av den arrogante typen som ikke ville høre. Han noterte seg navn og adresse på en av gutta, så skal vel ikke se bort ifra at det dumper ned en 6000 kroners etterhvert.
Kommentar
-
Både Mykle og resten av UFC prøvde å argumentere med det vi også, men det ville han ikke høre noe om. Han gjorde bare jobben sin som han sa.HEIA FOTBALLKommentar
-
Kommentar
-
Ok, takk for opplysningen.
Men du er vel enig i at noe må gjøres i en eller annen retning?
Det er på en måte ikke første gangen dette har vært/blitt et problem.
Jeg legger ikke skylda på noen som helst, men konstanterer at det som skjer fører til bråk innad, noe som ikke bør skje.
At du klarer og irritere deg over et flagg på en dag som igår er en jævla gåte.Kommentar
Kommentar