Stemningstråd LSK-RBK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    RBK-supporterne hadde en gjeng midt på feltet deres som var sykt livlige med hopping og flagging helt i begynnelsen av matchen idag. Det er når man ser sånt at man ser hvor mektig det ser ut med flagging.
    Bare "synd" det ikke kommer noe lyd fra den møkkagjengen da.

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av André
      når vi leder 4-1 så er det ikke så veldig mye å gå glipp av. så litt flagging må dere faen meg tåle.
      Problemet, som jeg har beskrevet tidligere, er at det var flagging stort sett hele matchen, fra 1-1 og utover.

Som jeg også har gjentatt tidligere:
      1. Det var ett enkelt flagg som var problemet
      2. Dette har ikke vært noe problem på de andre matchene i år

Det er derfor jeg antar at det var en ny mann på flagg, som ikke har vært på match tidligere, eller kanskje ikke har fått lov å flagge.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

RBK som klubb som har ansvaret for bortefeltet når de er på besøk. Hvis LSK skulle fått bot måtte det være for dårlig sikkerhet(dårlig kroppvisitasjon) eventuelt.

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
          RBK som klubb som har ansvaret for bortefeltet når de er på besøk. Hvis LSK skulle fått bot måtte det være for dårlig sikkerhet(dårlig kroppvisitasjon) eventuelt.

Norge-Bosnia. Der ble vel både NFF og det bosniske forbundet straffa. Vet ikke om disse sakene er sammenlignbare da det gjelder klubb og landslag.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

Angående UFC/flagging, så er det kanskje mulig å plassere disse øverst på felt C, så de enkelt og greit ikke har noen bak seg å ødelegge sikta for? Forutsatt at de selv godtar å stå der oppe, selvsagt.

Synes forøvrig det smalt bra av oss i dag. Mye høy synging, selv om det er en liten "turistkamp." Vi fikk selvsagt mye gratis - både tilsynelatende håpløse dommeravgjørelser imot og målmessig overtak gir bra med tenning - men i dag gjør vi rett og slett en god jobb. Det sagt, det er klart forbedringspotensiale også. Jeg vil gjerne ha ut én ting, og det er at en sang ble tromma fullstendig i stykker i dag. Jeg tror det er "evig og for alltid" jeg tenker på. Både for høyt og raskt i en periode fra vår ellers eminente trommis.

Guling - som takker for en ny, herlig kveld med KFL.

Kommentar

• Jørn
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 659

Opprinnelig skrevet av Guling
              Det sagt, det er klart forbedringspotensiale også. Jeg vil gjerne ha ut én ting, og det er at en sang ble tromma fullstendig i stykker i dag. Jeg tror det er "evig og for alltid" jeg tenker på. Både for høyt og raskt i en periode fra vår ellers eminente trommis.

Guling - som takker for en ny, herlig kveld med KFL.
              Æææææææææ, før var den for treig, nå er den for rask. Og den har da ikke gått noe særlig saktere før...
              Trommer er for bønder

Kommentar

• Larsk
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1053

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                Hvorfor kan du ikke stå på øvre felt b?

nei vær så snill a
                !!Gunners!!

Kommentar

• Stone
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2006
                  • 225

Mye konstruktivt å lese i tråden her, blant annet å flytte UFC til et eget sted. Fantastisk forslag, da kommer antagelig Felt C til å suge hardcore balle når det gjelder stemning.
                  Forslaget var satt på spissen hvis du ikke skjønte det.

Hvordan vet du at felt C vil suge hvis UFC hadde fått et annet sted?
                  Kanskje de som står øverst ville engasjere seg mer i synginga når de ikke har noe å irritere seg over?

Om stemninga skulle bli dårligere på felt C, kanskje det bidrar til bedre stemning et annet sted, at stemningen sprer seg over større deler av stadion?

Hvis utviklingen fortsetter sånn som jeg har lest om her i dag så skal det ihvertfall bli skikkelig trivelig på stadion etterhvert...

Kommentar

• veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Siden du spør: Felt C var UFC-løst i 6 kamper i 2006. Ifølge Arild Myklebust var det helt jævlig på felt C i den perioden. Det er rimelig å anta at det hadde en sammenheng med vår ikke-tilstedeværelse (finn et bedre ord, Torolf).

Kommentar

• Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

Idiotisk at Politiet skal bry seg om at det blir blusset i KFL sitt tog opp til stadion.

Det har aldri vært noe problem før, men det ble plutselig et problem ikveld. Synes synd på han som fikk bot for signalpennen, helt latterlig hele greia.

Kommentar

• Stone
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2006
                          • 225

Opprinnelig skrevet av Lars
                          Siden du spør: Felt C var UFC-løst i 6 kamper i 2006. Ifølge Arild Myklebust var det helt jævlig på felt C i den perioden. Det er rimelig å anta at det hadde en sammenheng med vår ikke-tilstedeværelse (finn et bedre ord, Torolf).
                          Ok, takk for opplysningen.

Men du er vel enig i at noe må gjøres i en eller annen retning?
                          Det er på en måte ikke første gangen dette har vært/blitt et problem.
                          Jeg legger ikke skylda på noen som helst, men konstanterer at det som skjer fører til bråk innad, noe som ikke bør skje.

Kommentar

• Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

Opprinnelig skrevet av Stone
                            Forslaget var satt på spissen hvis du ikke skjønte det.

Hvordan vet du at felt C vil suge hvis UFC hadde fått et annet sted?
                            Kanskje de som står øverst ville engasjere seg mer i synginga når de ikke har noe å irritere seg over?

Om stemninga skulle bli dårligere på felt C, kanskje det bidrar til bedre stemning et annet sted, at stemningen sprer seg over større deler av stadion?

Hvis utviklingen fortsetter sånn som jeg har lest om her i dag så skal det ihvertfall bli skikkelig trivelig på stadion etterhvert...
                            Selvfølgelig skjønte jeg at det ikke var ment bokstavelig talt. Jeg trakk det fram i håp om at du kanskje skulle skjønne at sånne løk-uttalelser ikke fører til en saklig debatt. Hvis du vil ha noe gjort med det du oppfatter som et problem, lønner det seg som regel å holde seg sånn passelig saklig, ikke komme med idiotuttalelser som bare er til for å provosere.

Jeg kan ikke garantere at stemninga på Felt C blir elendig om UFC forsvinner, men jeg er relativt sikker. Det er tydelig at Lars har fått en tilbakemelding fra Arild om dette også. Forøvrig tror jeg det var krisruds som klaget over akkurat det samme tidligere i år. Da han flyttet seg til nedre ble det raskt bedre stemning oppe. Et eksempel å følge?
                            Lauken er vår venn!

Kommentar

• keepern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 281

Hvorfor kom politiet opp til UFC etter kampen? Så at en av de uniformerte noterte febrilsk påblokka si. Bot på gang?

Forøvrig morro på tribunen idag! Bra trøkk.

Kommentar

• Stone
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 225

Selvfølgelig skjønte jeg at det ikke var ment bokstavelig talt. Jeg trakk det fram i håp om at du kanskje skulle skjønne at sånne løk-uttalelser ikke fører til en saklig debatt. Hvis du vil ha noe gjort med det du oppfatter som et problem, lønner det seg som regel å holde seg sånn passelig saklig, ikke komme med idiotuttalelser som bare er til for å provosere.
                                Å kalle mine uttalelser for løk-uttalelser er vel ikke mere saklig ihvertfall, og i tillegg å kalle det for idiot uttalelser for å provosere, javel?! Nok om det, du har dine meninger som jeg respekterer, jeg har mine...

Kommentar

• Ikke_I_Karantene
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Sep 2007
                                  • 28

Opprinnelig skrevet av keepern
                                  Hvorfor kom politiet opp til UFC etter kampen? Så at en av de uniformerte noterte febrilsk påblokka si. Bot på gang?

Forøvrig morro på tribunen idag! Bra trøkk.
                                  Det var fordi en hadde stått på en stol. Vi prøvde å ha en dialog med politifyren, men han var av den arrogante typen som ikke ville høre. Han noterte seg navn og adresse på en av gutta, så skal vel ikke se bort ifra at det dumper ned en 6000 kroners etterhvert.
                                  HEIA FOTBALL

Kommentar

• keepern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 281

Opprinnelig skrevet av Ikke_I_Karantene
                                    Det var fordi en hadde stått på en stol. Vi prøvde å ha en dialog med politifyren, men han var av den arrogante typen som ikke ville høre. Han noterte seg navn og adresse på en av gutta, så skal vel ikke se bort ifra at det dumper ned en 6000 kroners etterhvert.
                                    Stått på en stol.!? Faen, nå må de skjerpe seg! Halve felt C gjør ikke annet enn å stå på stolene under kampen. Deriblandt undertegnede...

Kommentar

• Ikke_I_Karantene
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Sep 2007
                                      • 28

Opprinnelig skrevet av keepern
                                      Stått på en stol.!? Faen, nå må de skjerpe seg! Halve felt C gjør ikke annet enn å stå på stolene under kampen. Deriblandt undertegnede...
                                      Både Mykle og resten av UFC prøvde å argumentere med det vi også, men det ville han ikke høre noe om. Han gjorde bare jobben sin som han sa.
                                      HEIA FOTBALL

Kommentar

• keepern
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 281

Opprinnelig skrevet av Ikke_I_Karantene
                                        Både Mykle og resten av UFC prøvde å argumentere med det vi også, men det ville han ikke høre noe om. Han gjorde bare jobben sin som han sa.
                                        I såfall stiller jeg spørsmål om politiets arbeidsoppgaver...

Kommentar

• mr.sandass
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2005
                                          • 972

Opprinnelig skrevet av Stone
                                          Ok, takk for opplysningen.

Men du er vel enig i at noe må gjøres i en eller annen retning?
                                          Det er på en måte ikke første gangen dette har vært/blitt et problem.
                                          Jeg legger ikke skylda på noen som helst, men konstanterer at det som skjer fører til bråk innad, noe som ikke bør skje.

At du klarer og irritere deg over et flagg på en dag som igår er en jævla gåte.
                                          www.ultrasfeltc.net

Kommentar

Working...