Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er greit at "jentene" i ufc liker å flagge og helst sinsykt fort Men når flere ber den om å ta ned flaggene svarer dere med å provosere fram reaksjoner. selvfølgelig blir det bråk av det. Hva gjør dere? Jo, flagger enda mer. Tøffe i trynet når dere er sammen.
Hva med å gi UFC en hel egen tribunedel hvor de kan få stå i fred og flagge og hoppe akkurat så mye de vil?
Da vil de ikke sjenere noen og i tillegg få "fritt" spillerom til å holde på akkurat slik som de vil...
Det er greit at "jentene" i ufc liker å flagge og helst sinsykt fort Men når flere ber den om å ta ned flaggene svarer dere med å provosere fram reaksjoner. selvfølgelig blir det bråk av det. Hva gjør dere? Jo, flagger enda mer. Tøffe i trynet når dere er sammen.
Jeg sto som vanlig på Felt C, og jeg er enig i at det var veldig pinlig. Pinlig fordi det kommer til håndgemeng mellom supportere fra samme lag. Heldigvis klarer Arild Myklebust å roe situasjonen før det flyr slag. Fra mitt synspunkt ser det ut som om det kom til en del dytting før ting roer seg.
Kort oppsummert, så starter det med at en person bestemmer seg for å flagge hele matchen. Dette var en fyr med at ganske stort hvitt/svart/gult flagg, uten skrift. De som hadde to-stangsflagg gjorde stort sett en god jobb, og flagga ved pauser o.l. Det var vel stort sett ett av totalt ti flagg som var et problem.
Til gjengjeld var det et stort problem. Vedkommende flagger under sjanser til LSK, sjanser til RBK, scoringen til Søgård osv. På tross av gjentatte oppfordringer velger vedommende å ikke vise interesse for spillet eller god tribunekultur, slik faktisk de fleste andre på felt C, inkludert UFC, har klart tidligere i år.
Tidligere i år har flagging ikke vært noe problem. De som har flagget har utvist fotballforståelse. Det kunne virke som om det var en "turist" som bemannet det ene flagget i dag. Han hadde null interesse for spillet, ei heller respekt for andre supportere.
Da vedkommende hadde holdt på med å ødelegge store deler av matchen begynte det etterhvert å hagle skjellsord, så papirballer, før jeg så enkelte øverst fra Felt C (muligens en fra B) storme nedover.
Som sagt roet tumultene seg, men det er utelukkende takket være at Arild Myklebust gikk i mellom slik jeg ser det.
Hvorfor var det ingen i ufc som irettesatte denne gutten som ikke ga seg med flaggingen?
er du så tøff i tryne alene du da eller? Selvfølgelig er det gøy å flagge når andre blir sure. UFC bruker flagg også neste kamp. Håper at du da har bevegd deg vekk fra felt c. På gjennsyn!
Man vet utmerket godt at UFC står der, og at de flagger mye. Er ikke værre og flytte seg litt lengre bort når man VET de alltid flagger!
[quote=Tobben;213767]Du vet vi står der.
Du vet vi flagger.
Du vet vi bruker 2 stangs.
Fullstendig klar over det. Og vanligvis klarer dere å flagge ved riktige tidspunkt, det vil i naturlige pauser og når spillet foregår på andre siden av banen.
Men denne gangen var det en figur som flagget stort sett hele tiden, som nevnt tidligere viste han ingen forståelse for når det var lurt å flagge og når det kanskje ikke var så lurt.
Det som er enda mer skuffende er at UFC svarer på kritikken på dette ene flagget med å holde alle flagga oppe hele tiden.
er du så tøff i tryne alene du da eller? Selvfølgelig er det gøy å flagge når andre blir sure. UFC bruker flagg også neste kamp. Håper at du da har bevegd deg vekk fra felt c. På gjennsyn!
Selvfølgelig sees vi. Så lett er det ikke å fjerne meg.
Poenget er at dere etter hvert provoserer andre supportere. Men det syns jo dere er veldig gøy.
Å din problem stilling er? Vi er ungdommer/gutter i lav alder. Vi har det gøy på kamp, de som står på øvre felt c og holder kjeft, men står der for å få billige biletter gir vi faen i. sorry utrykket. Men shit happens
Man vet utmerket godt at UFC står der, og at de flagger mye. Er ikke værre og flytte seg litt lengre bort når man VET de alltid flagger!
Jepp. Og det har ikke vært noe problem tidligere i år. Tvert i mot så har flagginga vært "bedre" i år enn i fjor. Med bedre så mener jeg at flagginga har vært på de rette tidspunktene og mer intens.
Slik jeg har opplevde det øverst fra Felt C, så har UFC stort sett flagget ved dødtid, når ballen er ute av spill etc. Til gjengjeld har da flaggingen vært mer intens, og koordinert.
I dag var det ett enkelt flagg som var problemet. Dette var bemannet av en "turist" som ikke hadde noen interesse for spillet, ikke var koordinert med to-stangsflaggene, og heller ikke hadde respekt for andre supportere. Folk langt bort på felt B var forbanna faktisk.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Kan man ikke ta krangling på PM? Ja takk til en god diskusjon her.
Å insinuere at folk heier på Lyn, be folk pelle seg til helvette bort, invitasjoner til dans o.l. hører ikke noe steds hjemme.
vis dere klarte å se på bort på kjernen så flagga de ekstremt mye. rart det ikke ble store sloss kamper der.
når vi leder 4-1 så er det ikke så veldig mye å gå glipp av. så litt flagging må dere faen meg tåle.
Vis dere tror at det hjelper å kaste ting på folk så tar dere jævelig feil. jeg ble treffi av ettelller annet idag. da blir jeg bare skuffa over hvordan noen folk i kanarifansen er.
Idag sto jeg betydelig høyere på Felt C enn jeg vanligvis pleier. Kan ikke si jeg delte frustrasjonen rundt dette flagget i det hele tatt. For det første er det minimalt av sikt på banen det flagget hindrer for, og det blir å skape problemer hvis man skal sutre for hver gang man ikke ser noe som skjer på banen.
RBK-supporterne hadde en gjeng midt på feltet deres som var sykt livlige med hopping og flagging helt i begynnelsen av matchen idag. Det er når man ser sånt at man ser hvor mektig det ser ut med flagging. Generelt synes jeg feltet vårt har ALT for lite flagging, og jeg synes det burde vært langt mer utbredt over hele feltet.
Skjønner selvfølgelig at det er kjiipt å irritere seg over flagginga hver match, men faktumet er at flagget ikke kommer til å forsvinne. Tvert imot tror jeg det bare kommer til å bli mer utbredt. Jeg synes ikke det var ille idag overhodet, så hvis terskelen ligger under dagens flagging, tror jeg vi får et problem. Man har et dilemma der man skal tilfredstille alle typer supportere. For meg virker det som øvre Felt C oppfatter seg som over middels engasjerte supportere som er med å synge på de fleste sangene, men de vil ha med seg hele matchen. Lenger ned står UFC, jeg pleier å stå der selv, og der ligger fokuset i utgangspunktet utelukkende på å støtte LSK. Dette ved å flagge, hoppe, danse og det som er for å skape både en kul visuell effekt og høy vokal. Vi har i tillegg Martin og Arild hoppende foran oss, så det sier seg selv at sikten blir redusert. Heldigvis er de begge bra folk, derfor er det ikke noe vanskelig å akseptere det. Jeg mister ofte situasjoner når jeg er på match, men det ser jeg på som en del av pakka for å være på feltet, derfor pleier jeg å se avgjørende situasjoner gjentatte ganger når jeg kommer hjem.
Jeg tror ikke det vil bli slutt på flagginga, og da er spørsmålet hvordan ting skal løses. Mye konstruktivt å lese i tråden her, blant annet å flytte UFC til et eget sted. Fantastisk forslag, da kommer antagelig Felt C til å suge hardcore balle når det gjelder stemning. Det var mye ypping idag, det kom fra begge veier, så her skal ingen ha mer skyld enn andre. Min anbefaling er at de som ikke tollererer flagging når det skjer ting på banen, er å flytte seg til et sted hvor det ikke flagges. Det er ingen som sier at dere må vekk fra feltet, det er bare å finne seg en annen plass. Trives du på Felt C, gå på nedre, trives du høyt oppe, gå på øvre Felt B.
Bluss ser kult ut, men er det ikke lov på tribunen så synes jeg det skal respekteres! Men dette jævla pakket fikk jo også besøk av politiet ved minst to anledninger i dag. De tok vel også med seg folk. Tøffe trønderjentene!!
Jeg satt forresten på felt G under 2. omgang, og det er nærme Kjernen. Ingen tvil om at Kjernen ble pissa på! Bra trøkk fra KFL.
Kommentar