Stemningstråd LSK-RBK
Collapse
X
-
Noen som vet om det ble filma noe tribuneliv i går eller ?Kommentar
-
Alle må vel se at det finnes kun en løsning på problemet?
For det første ser det ikke så bra ut når det kun er 5 kvadratmeter med flagg på felt c. Vi trenger og bruke tostangs og flagg over hele feltet! da må eventuelt folk som er allergiske mot gult og svart finne seg en annen tribunedel.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Men jeg klarer da å lese meg til at noen syns det var litt voldsomt, at andre har en annen mening eller oppfatning av situasjonen enn deg, det må du kunne respektere...Kommentar
-
Alle må vel se at det finnes kun en løsning på problemet?
For det første ser det ikke så bra ut når det kun er 5 kvadratmeter med flagg på felt c. Vi trenger og bruke tostangs og flagg over hele feltet! da må eventuelt folk som er allergiske mot gult og svart finne seg en annen tribunedel.
Flagging er greit, men ikke hele tiden, og hvertfall ikke når det er målsjanser.Kommentar
-
Siden du ikke var der så kan ikke du sitte her og diskutere stemmninga på LSK- rævbk skjønner du.
Vil du ha en ny flaggdiskusjon så start en tråd. Sikkert mange som gidder og diskutere med deg.
Forøvrig var stemmninga god igår men trøkket var litt under pari.Kommentar
-
Så fint at du klargjør det for alle da, at en kun er berettighet til å mene noe når en faktisk er på kampen, inntrykket en får gjennom andre eller gjennom tv-ruta er helt irrelevant i denne sammenheng, logisk.Kommentar
-
Å nei, så det er ikke lov til å ha en mening når du ser kampen på tv, skjønner...
Så fint at du klargjør det for alle da, at en kun er berettighet til å mene noe når en faktisk er på kampen, inntrykket en får gjennom andre eller gjennom tv-ruta er helt irrelevant i denne sammenheng.Kommentar
-
Kommentar
-
Bra stemning igår synes jeg... det var tilogmed litt trøkk på Strømmen Storsenter der jeg satt ;-) men jeg har ett ønske til kfl, den derre "hater, hater, hater Rosenborg" er patetisk... er ille nok at Barta ikke kan synge annet, men må dere falle ned på det nivået da??? det høres så jævlig barnslig ut... mye stiligere med sånne som "er det alltid så stille osv.." ellers bare godord om gårsdagen :-)Kommentar
-
Et annet fellestrekk ved mange øverst på Felt C er også kunnskap om, og interesse for fotball. Vi er på kamp primært for å se fotball. Enkelte andre på feltet synes å være lite interesserte i fotball.
Som jeg har påpekt til kjedsommelighet, så har samværet mellom disse to gruppene stort sett gått bra. Helt til i går. Det var takket være en sullik, som dere sikkert vet hvem er. Aner ikke om han er på forumet. Han hadde et ganske stort svart/hvitt/gult flagg uten skrift.
Takket være Arild M., så kom det ikke lengre enn til skjellsord, kasting av papir og lettere håndgemeng. På en lørdagskamp med mye alkohol kunne det nok ha gått værre.
Jeg håper ledelse i KFL tar affære, slik at dette ikke utarter seg. Enten får UFC holde seg til et høyere nivå på flaggingen sin (slik det har vært tidligere i år), ellers så bør alternative plasseringer utredes.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
(IRONI) En slik provoserende flagging som den ene flaggmannen stod for burde belønnes med pepring av vedkommende med lighter/snusbokser/colabeger og annet som er for hånden. Etter hvert vil om ikke han tar poenget de andre rundt han det drypper på sørge for at flagget blir brukt riktig. En løsning i beste UFC stil. (/IRONI)Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Personlig gadd jeg ikke å krangle mer, derfor har jeg flyttet på meg, hvis alle skal følge rådet deres så blir det stusselig tomt øverst på felt C etterhvert tror jeg (subjektiv oppfattning, kan avvike fra andres subjektive oppfatning av situasjonen). Og ja, jeg synger og er med hver eneste kamp jeg er på, flagg er også kult så lenge det ikke sperrer sikten til de som også vil følge med på hva som skjer utpå banen ved f.eks store sjanser.
Fullstendig enig med deg.Kommentar
-
(IRONI) En slik provoserende flagging som den ene flaggmannen stod for burde belønnes med pepring av vedkommende med lighter/snusbokser/colabeger og annet som er for hånden. Etter hvert vil om ikke han tar poenget de andre rundt han det drypper på sørge for at flagget blir brukt riktig. En løsning i beste UFC stil. (/IRONI)
Hvis flagging er viktigere enn fotball, så finnes det dertil egnede arenaer.
Han kan legge seg i hardtrening, så rekker han kanskje å marsjere rundt sammen med Sinsens pikedrill på cupfinalen.
Da kan vi som er glad i fotball faktisk få se matchen.
[/ikke ironi]Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
En liten avsporing:
En høydare var etter matchen når det kom en kar i bil med enga skjerf hengende ut av vinduet som plukket opp en lsk dame. Han gir gass og kjører rett i grøfta. Fy faen som jeg lo. Det gjorde kvelden komplett..Kommentar
-
Kommentar
-
Takket være Arild M., så kom det ikke lengre enn til skjellsord, kasting av papir og lettere håndgemeng. På en lørdagskamp med mye alkohol kunne det nok ha gått værre.
Jeg håper ledelse i KFL tar affære, slik at dette ikke utarter seg. Enten får UFC holde seg til et høyere nivå på flaggingen sin (slik det har vært tidligere i år), ellers så bør alternative plasseringer utredes.
Alltid festlig at argumentet for at folk ikke skal flagge er at noen har sett fulgt sportsklubben i flere år og er derfor mere i å analysere kampen sekund for sekund.Kommentar
Kommentar