Stemningstråd LSK-RBK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • medlem34
    Medlem
    Bøffel
    • May 2005
    • 32

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
    At du klarer og irritere deg over et flagg på en dag som igår er en jævla gåte.
    Det var faktisk mange som ble irritert igår. Både fra "sittedelen av felt C" og langt bort på felt b. Det var han ene som hadde flagget konstant oppe under hele matchen. Unødvendig å provosere på slutten der. Skjønner at det klikker for enkelte!
    Last edited by medlem34; 22.10.2007, 08:16. Begrunnelse: skriveleif
    Cupen skal hjem til Lillestrøm!

Kommentar

• Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

Noen som vet om det ble filma noe tribuneliv i går eller ?
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

Kommentar

• Thomas fugl
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2003
        • 137

Alle må vel se at det finnes kun en løsning på problemet?

For det første ser det ikke så bra ut når det kun er 5 kvadratmeter med flagg på felt c. Vi trenger og bruke tostangs og flagg over hele feltet! da må eventuelt folk som er allergiske mot gult og svart finne seg en annen tribunedel.
        - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

• Stone
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2006
          • 225

At du klarer og irritere deg over et flagg på en dag som igår er en jævla gåte.
          Jeg var ikke der engang i går, så var ikke jeg som irriterte meg gitt.
          Men jeg klarer da å lese meg til at noen syns det var litt voldsomt, at andre har en annen mening eller oppfatning av situasjonen enn deg, det må du kunne respektere...

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
            Alle må vel se at det finnes kun en løsning på problemet?

For det første ser det ikke så bra ut når det kun er 5 kvadratmeter med flagg på felt c. Vi trenger og bruke tostangs og flagg over hele feltet! da må eventuelt folk som er allergiske mot gult og svart finne seg en annen tribunedel.
            Ja, drep feltet og den gode synginga ved å jage bort folk som vil SE kampen i tillegg til å synge. Smart! Tror du at du eier feltet?
            Flagging er greit, men ikke hele tiden, og hvertfall ikke når det er målsjanser.

Kommentar

• mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

Opprinnelig skrevet av Stone
              Jeg var ikke der engang i går, så var ikke jeg som irriterte meg gitt.
              Men jeg klarer da å lese meg til at noen syns det var litt voldsomt, at andre har en annen mening eller oppfatning av situasjonen enn deg, det må du kunne respektere...

Siden du ikke var der så kan ikke du sitte her og diskutere stemmninga på LSK- rævbk skjønner du.

Vil du ha en ny flaggdiskusjon så start en tråd. Sikkert mange som gidder og diskutere med deg.

Forøvrig var stemmninga god igår men trøkket var litt under pari.
              www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Stone
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2006
                • 225

Siden du ikke var der så kan ikke du sitte her og diskutere stemmninga på LSK- rævbk skjønner du.
                Å nei, så det er ikke lov til å ha en mening når du ser kampen på tv, skjønner...
                Så fint at du klargjør det for alle da, at en kun er berettighet til å mene noe når en faktisk er på kampen, inntrykket en får gjennom andre eller gjennom tv-ruta er helt irrelevant i denne sammenheng, logisk.

Kommentar

• mr.sandass
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2005
                  • 972

Opprinnelig skrevet av Stone
                  Å nei, så det er ikke lov til å ha en mening når du ser kampen på tv, skjønner...
                  Så fint at du klargjør det for alle da, at en kun er berettighet til å mene noe når en faktisk er på kampen, inntrykket en får gjennom andre eller gjennom tv-ruta er helt irrelevant i denne sammenheng.
                  Ok men såvidt jeg har fått med meg så har du kun diskutert flaggbruken. TV- skjermen kan forresten ljuge noe ganske så dramatisk. Husker ifjor når KFL ble sunget ut av 100 tromsø folk på Åråsen ifølge tven.
                  www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

Opprinnelig skrevet av veiron
                    Flagging er greit, men ikke hele tiden, og hvertfall ikke når det er målsjanser.
                    Dagens. Amatør.
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

Kommentar

• veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                      Dagens. Amatør.
                      Får du penger for å flagge? Proffen!

Kommentar

• veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

Og hva er egentlig galt med det jeg sa, proffen? Mener du at flagging er så viktig at det ikke gjør noe om vi som har lyst til å se kampen går glipp av mål og målsjanser?

Kommentar

• Fuglemann
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2007
                          • 183

Bra stemning igår synes jeg... det var tilogmed litt trøkk på Strømmen Storsenter der jeg satt ;-) men jeg har ett ønske til kfl, den derre "hater, hater, hater Rosenborg" er patetisk... er ille nok at Barta ikke kan synge annet, men må dere falle ned på det nivået da??? det høres så jævlig barnslig ut... mye stiligere med sånne som "er det alltid så stille osv.." ellers bare godord om gårsdagen :-)

Kommentar

• fuglungen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2004
                            • 195

Flaggingen er vel problem for øvre felt c, og det er vel den gjengen Arild M oftest roper til at de må være med å synge.

Står du med munnen lukket og henda i lomma, kan man gi faen i å kjefte på andres engasjement og flaggbruk

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av fuglungen
                              Flaggingen er vel problem for øvre felt c, og det er vel den gjengen Arild M oftest roper til at de må være med å synge.

Står du med munnen lukket og henda i lomma, kan man gi faen i å kjefte på andres engasjement og flaggbruk
                              Som Tony Montana har påpekt, så er det mange øverst på Felt C som faktisk er med og synger. Noe vi forøvrig har gjort i 15 år.

Et annet fellestrekk ved mange øverst på Felt C er også kunnskap om, og interesse for fotball. Vi er på kamp primært for å se fotball. Enkelte andre på feltet synes å være lite interesserte i fotball.

Som jeg har påpekt til kjedsommelighet, så har samværet mellom disse to gruppene stort sett gått bra. Helt til i går. Det var takket være en sullik, som dere sikkert vet hvem er. Aner ikke om han er på forumet. Han hadde et ganske stort svart/hvitt/gult flagg uten skrift.

Takket være Arild M., så kom det ikke lengre enn til skjellsord, kasting av papir og lettere håndgemeng. På en lørdagskamp med mye alkohol kunne det nok ha gått værre.

Jeg håper ledelse i KFL tar affære, slik at dette ikke utarter seg. Enten får UFC holde seg til et høyere nivå på flaggingen sin (slik det har vært tidligere i år), ellers så bør alternative plasseringer utredes.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3480

(IRONI) En slik provoserende flagging som den ene flaggmannen stod for burde belønnes med pepring av vedkommende med lighter/snusbokser/colabeger og annet som er for hånden. Etter hvert vil om ikke han tar poenget de andre rundt han det drypper på sørge for at flagget blir brukt riktig. En løsning i beste UFC stil. (/IRONI)
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Stone
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 225

Ok men såvidt jeg har fått med meg så har du kun diskutert flaggbruken.
                                  I dette tilfellet ja, men har selv stått på øvre felt C i en årrekke og vet jo derfor hva det snakkes om. Om jeg ikke hadde stått der så må jeg da fremdeles kunne danne meg en mening om det, ved å forsøke å sette meg inn i situasjonen mange har beskrevet i løpet av denne sesongen, ikke vanskelig det...

Personlig gadd jeg ikke å krangle mer, derfor har jeg flyttet på meg, hvis alle skal følge rådet deres så blir det stusselig tomt øverst på felt C etterhvert tror jeg (subjektiv oppfattning, kan avvike fra andres subjektive oppfatning av situasjonen). Og ja, jeg synger og er med hver eneste kamp jeg er på, flagg er også kult så lenge det ikke sperrer sikten til de som også vil følge med på hva som skjer utpå banen ved f.eks store sjanser.

TV- skjermen kan forresten ljuge noe ganske så dramatisk. Husker ifjor når KFL ble sunget ut av 100 tromsø folk på Åråsen ifølge tven.
                                  Fullstendig enig med deg.

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    (IRONI) En slik provoserende flagging som den ene flaggmannen stod for burde belønnes med pepring av vedkommende med lighter/snusbokser/colabeger og annet som er for hånden. Etter hvert vil om ikke han tar poenget de andre rundt han det drypper på sørge for at flagget blir brukt riktig. En løsning i beste UFC stil. (/IRONI)
                                    [ikke ironi]

Hvis flagging er viktigere enn fotball, så finnes det dertil egnede arenaer.

Han kan legge seg i hardtrening, så rekker han kanskje å marsjere rundt sammen med Sinsens pikedrill på cupfinalen.

Da kan vi som er glad i fotball faktisk få se matchen.

[/ikke ironi]
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• TwentyThirteen
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Oct 2007
                                      • 49

En liten avsporing:
                                      En høydare var etter matchen når det kom en kar i bil med enga skjerf hengende ut av vinduet som plukket opp en lsk dame. Han gir gass og kjører rett i grøfta. Fy faen som jeg lo. Det gjorde kvelden komplett..

Kommentar

• medlem34
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • May 2005
                                        • 32

Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                                        Vi har det gøy på kamp, de som står på øvre felt c og holder kjeft, men står der for å få billige biletter gir vi faen i. sorry utrykket. Men shit happens
                                        Hva mener du med det her?
                                        Cupen skal hjem til Lillestrøm!

Kommentar

• fuglungen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2004
                                          • 195

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Takket være Arild M., så kom det ikke lengre enn til skjellsord, kasting av papir og lettere håndgemeng. På en lørdagskamp med mye alkohol kunne det nok ha gått værre.

Jeg håper ledelse i KFL tar affære, slik at dette ikke utarter seg. Enten får UFC holde seg til et høyere nivå på flaggingen sin (slik det har vært tidligere i år), ellers så bør alternative plasseringer utredes.
                                          Jepp, dette må KFL -ledelsen gjøre noe med. Utstengt folk som kaster ting og utfører lettere håndgemeng på kfl tribunen.

Alltid festlig at argumentet for at folk ikke skal flagge er at noen har sett fulgt sportsklubben i flere år og er derfor mere i å analysere kampen sekund for sekund.

Kommentar

Working...