Faen heller a! Litt hat må det være. Blir oppgitt over den kosekulturen som detta her. Vi støtter jo eget lag i 90 min. 5 minutter med hat har vel for faen ikke noe med å "ikke støtte eget lag" å gjøre?? Rosenborg er en jævla drittklubb og jeg hater dem, og det er deilig å få ut litt aggresjon en gang i blandt med å synge hatsanger mot dem.
Stemningstråd LSK-RBK
Collapse
X
-
hahaha jeg har blitt forveksla med folk før..men aldri ei lita blond jente.. ;-) eneste jenta jeg så på rad 9 var ei trønderberte som hang rundt en Lsk fan, man kan kanskje si vi feide over dem både på banen, tribunen og hjemme etterpå da..haha
Hvem var hu blonde forresten?? ;-)Kommentar
-
Faen heller a! Litt hat må det være. Blir oppgitt over den kosekulturen som detta her. Vi støtter jo eget lag i 90 min. 5 minutter med hat har vel for faen ikke noe med å "ikke støtte eget lag" å gjøre?? Rosenborg er en jævla drittklubb og jeg hater dem, og det er deilig å få ut litt aggresjon en gang i blandt med å synge hatsanger mot dem.
Men som jeg har sagt i en annen tråd her før.. den der "hater, hater, hater Rosenborg" høres bare barnslig ut.. kan dere ikke la Trønderfåra holde på med den? nidviser om andre spillere er derimot dritbra syns jeg...Kommentar
-
Da må dere høre bedre etter. "Later som de scorer mål" er rett og slett et genialt rop etter annulert scoring når motstanderfansen har jublet hemningsløst.Lauken er vår venn!Kommentar
-
kan være morsom den der... men ett lite tips. Det kan til tider være vanskelig å høre hva som blir syngi på noen av disse kort sangene deres... jeg sitter som regel rett imot KFL på SS og sliter selv der med å høre teksten av og til... jeg er ikke eldre enn at hørselen er ok heller ;-)Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor vi skal slutte med å synge om Sapara og Rushfeldt. Er som regel humorsanger som kun kjøres få ganger, vi støtter jo uansett LSK i 99% av tiden. Personlig var "Dama til Rushfeldt har joikabollemus" høydepunktet for meg mot Tromsø. Mot RBK var det utvilsomt da vi var 5 stykker som stemte i på "Later som de scorer mål" rett etter annuleringa, men den var det tydeligvis ingen andre som ville være med på.
Later som de scorer mål, var en god tanke. men som sagt over av andre ble det oppfattet som "later som VI scorer mål..."
Opprinnelig skrevet av Seb.REnkelte sanger, som ikke er dedikert til fugla er atpåtil på sin plass.
Må innrømme at jeg gliste bredt når "Mer hår enn hjerne" runget utover feltet. :wink:
For ordens skyld: "pissa på Rosenborg" regner jeg heller ikke i kategorien for å synge om motstanderlaget: det er støtte til eget lags prestasjon.Knurr...Kommentar
-
edit: Evig og for Alltid går en notch for fort gitt!Last edited by iL; 24.10.2007, 08:30.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar